Nou de titel zegt het al: manlief wordt zo grijs zo als een postduif en hij is pas 33 ... Nu zeg ik al een tijdje tegen hem dat hij het zou moeten kleuren, want het maakt hem wel wat oud. Hij vindt het natuurlijk geen probleem .... Hebben jullie mannen hier ervaring mee en zo ja, wat gebruiken ze dan? Heb geen idee wat er allemaal op de markt is. Het makkelijkste lijkt mij een kleurshampoo, dat klinkt al minder heftig dan verven. Geen idee of er zoiets bestaat?? Dus jullie ervaringen zijn erg welkom!!!
Ik zie het probleem niet je man vindt het geen probleem, laat hem lekker...Waarom wil jij voor hem bepalen hoe zijn haar eruit ziet? Dat doet hij voor jou toch ook niet? Mijn man heeft zwart haar en dat begint nu ook grijs te worden, ja, en dus?
Mijn man (nog) niets. Hij heeft wel wat grijze haren , maar ze voeren nog niet de boventoon. Het is vooral zijn bakkebaarden en nek. En van mij hoeft ie ook neit, wordt ie een beetje George Clooney
Haha, hier begint het ook! Ik mag ze er dan allemaal uittrekken.. Kan er uren aan besteden om lekker grijze haren te zoeken Heerlijk! Ik denk dat als het hier erger zou worden, dus als echt z'n hele haar grijs wordt in plaats van hier en daar eentje, hij het wel zou gaan verven.
mijn man is sinds zijn 27e al zo grijs als een postduif.... (begon op zn 23e al!)... vanaf zijn geboorte heeft hij al het kleurtje "peper en zout"... is een soort van asblond (grijzig blond) hij heeft er zelf geen problemen mee ... en ik: ik vind het sexy bij hem... als jouw man er geen problemen mee heeft waarom zou hij het dan moeten verven?
Ik zou gewoon willen dat mijn man het zo laat als hij grijs word. Hij heeft nog niet veel grijs haar, hij is bijna 36.
Mijn vriend(34) wordt ook 'al' grijs. Ik heb er geen problemen mee, vind eigenlijk wel leuk: GRIJS STAAT WIJS Zijn vader was ook al vroeg grijs. Dus dan is het vrij aannemelijk dat mijn vriend dan ook vroeg grijs wordt en dat is ook zo.
Mijn man is ook behoorlijk grijs en heeft van zichzelf zwart haar. Grijs valt dus enorm op. Ik scheer hem om de 10 dagen zo goed als kaal met de tondeuse en dan blijft er een zwarte ultrakorte coupe over. Heel sexy!
Het is niet zo dat hij MOET verven van mij, als hij wil dan wil ik het ook heeeeel graag Maar daarom dit topic om te vragen wat jullie ervaringen zijn. En een shampoo lijkt me niet zo heftig ...
klagen... dat is alles dat die doet heb in verleden van vriend van mij de haren geverfd met die speciale mannenverf die in 5 dagen tijd de juiste kleur aannam, zodat de overgang niet zo groot was van grijs naar geverfd.. die werkte perfect
Mijn vriend heeft behoorlijk wat grijze haren. Nou valt het niet enorm op omdat hij van zichzelf donkerblond is, maar dan nog: ik vind er niks mis mee. Hij is 39, dat is helemaal geen rare leeftijd om grijs te worden. We grappen er ook wel over, dat hij nu een hoger tarief mag vragen (is consultant, en grijze haren staan toch voor meer ervaring). Als hij het zou willen verven moet hij dat doen, maar als hij dat niet wil zit ik er totaal niet mee. Ik vind dat het hem goed staat. En waarom zit jij er wel mee? Ja, er zijn kleurshampoos, maar voor goede grijsdekking heb je toch meestal wat sterkers nodig. Als hij er iets aan zou willen doen, raad ik hem aan naar een goede kapper te gaan.
Volgens mij is er wel iets van een kleurspoeling voor mannen, wel eens op de reclame gezien, geen idee meer hoe het heet, misschien eens bij een drogist kijken? *Just for men heette dat* Just For Men - Welkom bij Just For Men
Ik vind het juist wel sexy, vooral in zijn stoppel baard. Sommige mannen (zoals bijv Guido weijers) staat het juist erg goed vind ik. Vind mannen die hun haar verfen een beetje eng....
Die van mij vindt het heel bijzonder dat hij tegenwoordig zeer blond haar krijgt....er gaat dus niets aan gedaan worden
Mijn man wordt ook grijs, hoewel je er met gel in niet zo heel veel van ziet. Maar hij doet er niks aan, ik vind het bij mannen meestal ook juist mooi staan en ik vind ze er niet per se ouder uitzien daardoor. Mijn collega is net zo oud als mijn man (33) en is al helemaal grijs, ik vind het juist wel leuk staan.
Ik had op mijn vorige werk een man van in de 60 die zijn haar zwart verfde, zag er echt niet uit. En eentje van begin 40 die een kleurspoeling gebruikte, dat zag er wel natuurlijker uit, maar wel ontzettend wennen.
Ik zou dan naar de kapper gaan en daar advies vragen. Niet zelf gaan modderen met verf...dat ziet er vaak niet uit. Onze ouders werden allemaal pas rond hun 50e grijs dus ik hoop dat wij ook nog even zonder grijze haren mogen. Maar grijs is niet erg als het eenmaal zover is. Zelf zou ik het verven. Mijn man weet ik niet. Mijn oma verft het zelfs nog ( is 84, )