Mijn man heeft helemaal geen haar meer Maar als hij nog haar had gehad , dan was het nu helemaal grijs geweest, ik heb er geen probleem mee hoor. En hij had het zelf mogen weten, wel of niet verven. Bij mezelf hou ik het wel bij, want ik heb van nature bijna zwart haar en als dat grijs gaat worden ziet dat er niet uit.
Mijn vriend heeft heel kort haar dus het valt niet echt op, maar krijgt hier en daar ook al wat grijze haren (hij is 30). Ik hou niet zo van mannen die haren verven, cremes smeren etc. Laat dat maar aan mij over Dus hij mag het van mij lekker zo laten.
Pff hier een "fanatieke" verver hoor. Manlief is 35 en als ie 't niet zou verven helemaal grijs volgens mij. Maar zelf baalt ie daarvan als een stekker en laat het dus verven. Een kennisje van ons is kapster en die komt het altijd bij ons thuis doen met verf van de kapperswinkel. Van mij hoeft ie 't niet te verven .
Sommige reacties zijn errug grappig! Mijn man is (nog) niet grijs, maar ik vind het niet erg als men grijzig of kalig wordt...hoort erbij toch? Van mij zou ie er dus niets aan hoeven doen. Geen tips hier, maar ik zou dus wel oppassen met allerlei chemissche goedjes uitproberen want dan heb je straks wellicht een grijze én kale man
Niks. Grijs haar hoort bij het ouder worden en mijn vriend heeft daar geen problemen mee. Verven zal hij nooit laten doen.
Niks, behalve dan ongelooflijk hard lachen Hij is 37 en krijgt een paar eerste grijze haartjes hier en daar, elke keer als hij een nieuwe ontdekt roept ie me om te kijken en te constateren dat 't écht een grijze haar is hahaha dus grote lol bij mij om dat gezicht wat hij er bij trekt Oh ja, en zeker geen verf hier. Hij is donkerblond, die kleur krijg je never nooit niet hetzefde met verf, zou er vogens mij belachelijk uit zien
Mijn man wordt grijzer om grijzer. en ook kaler om kaler Hi jdoet er niets aan, maar vind het juist sexy staan. Trouwens volgens hem krijgt hij grijs haar van mij en van al zijn "ellende" met mij LOL.
Vriend hier begint ook grijze haartjes te krijgen.. (33) Alleen ontkent hij het, en zegt dat er gewoon geen pigment in zit... Uuuhm... Juist.... ... Van mij hoeft hij er niks aan te doen hoor.. Vind t wel iets hebben.. En t valt nog niet echt op. Liever grijs dan kaal.....
Hier 1tje die al vanaf zn 21e ofzo (nu 27) 'highlights' heeft... achja hij vind het niet erg en ik ook niet. word niks aan gedaan dus
mijn man was op zijn 20 al beginnend grijs aan worden in de loop der jaren verergert,t voert nog niet de boventoon alhoewel t steeds zichtbaarder word aan de zijkant en bovenop hij heeft dan ook van zichzelf gitzwart haar wat doet hij eraan helemaal niks en ik vind t ook verschrikkelijk lijkt zo oud, maar uiteindelijk kan je je man niet dwingen is mijn ervaring succes ermee
Mijn man zegt dat hij haar met karakter heeft: liever uitvallen dan grijs worden (hij heeft zo'n kaalkop van boven maar wel haar rond zijn oren, zo gruwelijk: het type met zo'n vettig staartje en vanboven kaal)) of dat hij zo slim is dat zijn hersens zijn haar er uit duwen
Mijn vriend is 23 en heeft nu twee of drie grijze haren.. Ik vind het juist wel leuk, maar hij vindt het echt verschrikkelijk, schaamt zich een beetje en voelt zich niet goed genoeg voor mij 'omdat ie er zo oud uitziet'.. :') Ik stel hem dan altijd maar heel snel gerust, hij hoeft het van mij ook écht niet te verven, maar als ie het zelf wil, heb ik er ook weer geen problemen mee. Ik neem 'm lekker zoals ie is!
Mijn man (40) is ook een beetje grijs (heeft zwart haar, en af en toe zie je een paar grijze haren ertussen). Maar hij doet er niets aan en daar ben ik blij om. Ik vind grijs haar bij mannen wel mooi. En vind haar verven voor mannen helemaal niets... dat ziet er volgens mij niet uit! Laat je man dus lekker, iedereen wordt ouder en ik zou echt niet wakker liggen van grijs haar...
Nog geen grijzende man hier, maar ik zou het niet zo erg vinden. Staat vaak wel charmant vind ik. Liever grijs dan kalend
Mijn vriend (34) heeft ook al wat grijze haren aan de zijkant. Hij doet er verder niks aan en ze doen hem ook niet ouder lijken. Integendeel, hij wordt vaak veel jonger geschat. Ik vind het wel wat hebben, het hoort bij hem.
Bij mijn man begint het net (35 jaar) en bij mijn beste vriend is het al jaren geleden begonnen. Hij is nu al bijna helemaal grijs. Hij is ook 35 jaar. Of 36... Ze doen er beide niks aan. Ik zou ook niet weten waarom dat zou moeten. Niks mis met grijs haar. Verven is weer zo'n gedoe en kost nog geld ook.
Mijn vriend is bijna 30 en heeft er echt al een boel grijze haren tussenzitten. Hij trok ze er iedere keer met een pincet uit, maar hij heeft het nu maar geaccepteerd... evenals dat hij een beetje kalend bovenop begint te raken . Ik vind het heerlijk! Niks meer aan doen! Er is niks zo sexy als een man met van dat peper-en-zout haar... Kalend vind ik zelf ook geen enkel probleem... Ik ben wat dat betreft niet zo moeilijk .