Man grijze haren ... wat doen jullie mannen hieraan?

Discussie in 'De lounge' gestart door juf Mariska, 14 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    Sexy!

Hihihi, ik vind het vaak heel sexy als een man grijzig wordt...

2. Triskele

Triskele Niet meer actief

Mijn man begon ook al wat vroeger 34 ofzo word steeds grijzer maar ik vind t bij mannen wel wat hebben en als ie er zelf niet mee zit (en jij praat het hem ook niet aan!) Dan zou ik lekker sexy ouder laten worden.

3. Sanny76

Sanny76 Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.912
    0
    0
    Medewerker Educatie bij het Gemeentearchief in Den
    Leiden
    M'n vriend had rond z'n 20e al een pluk op z'n voorhoofd die grijs werd en zijn bijnaam is sindsdien grijze veder. De veder valt inmiddels niet zo erg meer op tussen alle andere grijze haren (hij is nu 42) maar ik vind het juist tof staan! (en dat vond ik het 10 jaar geleden toen we iets met elkaar kregen ook al)

Bij mannen vind ik grijs absoluut niet lelijk of oud staan. Bij vrouwen (nou ja, vooral bij mezelf) vind ik dat wel. (helaas had ik op m'n 23e m'n eerste grijze haren al) Vandaar dat ik m'n haar zelf wel kleur, maar als m'n vriend vraagt of hij het eens zou moeten kleuren, zeg ik: NEEEEEEEEEEEEE!!! :D

4. Tavsan

Tavsan Actief lid

30 apr 2012
    377
    0
    0
    Deventer
    Mijn man is 32 en heeft een paar grijze haren. Hij heeft heel dik zwart haar. Als hij het zou gaan verven zou ik hem echt uitlachen, vind ik zo fout bij mannen.

Deel Deze Pagina