Wij zijn op zoek naar een jongensnaam. Onze eerst zoon heet Finn. Dat was toen de jongensnaam die wij al lang in ons hoofd hadden, dus verder hebben wij toen niet gezocht. Nu vinden we een jongensnaam voor een tweede toch wel erg moeilijk! We hebben twee namen die nu wel in de smaak vallen, maar we zijn nog niet overtuigd. Misschien weet er iemand een leuke, korte jongensnaam dat past bij de naam van grote broer Finn. Bedankt!
Ik heb Kyan gestemd omdat ik Senn teveel op Finn vind lijken. Misschien zit hier iets bij: Sepp Otis Mats Sam Noah Dani Stef Tom Dex
Ik vind senn leuker, maar niet zo passen bij Finn! Andere ideeën Ravi Levi Novan Milan Luca Lucas Daan
Aah lastig!! Vind ze beide wel leuk maar Senn hoor ik zoveel en vind ik niet zo leuk bij Finn. Gekozen voor Kyan!
Senn en Finn vind ik ook te veel op elkaar lijken, dus heb ik op Kyan gestemd. Zoals elders voorgesteld, Finn en Sepp is wel leuk bij elkaar, leuker dan Finn en Kyan.
Ik vind Kyan iets leuker, maar niet mega leuk bij Finn. Senn vind ik teveel op Finn lijken. Misschien staat hier nog iets bij voor jullie (sommige zijn al genoemd volgens mij): Sef/Stef Noel/Noël Kay/Kaj/Kai Bodi/Bodhi Noud
Ik ken een Finn met broertje Seppe. Misschien nog leuk! Daarnaast vind ik Finn en Kaj heel leuk bij elkaar.
Ik vind Senn wel heel leuk, maar niet zo mooi passen bij Finn.. Kyan vind ik helemaal niet mooi, lastig dus! Misschien Mats? Die vind ik er heel stoer bij! En verder: Bram, Boyd, Dean, Dex, Joep, Kaj, Koen, Lars, Luuk, Mees, Moos, Raf, Rens, Siem, Stan, Thijs, Wout
Ik dacht in de eerste instantie dat er Sven stond (is nog vroeg ) dus daarvoor gestemd. Zag daarna pas dat het Senn moest zijn, en hoewel ik deze wel veel op finn vind lijken vind ik kyan niet zo'n mooie naam, dus dan blijf ik maar Senn, al vind ik Sven dus leuker
Ik vind Senn leuker dan Kyan, maar minder goed passen bij Finn. Toch Senn gestemd, maar ik zie hier leukere opties voorbij komen (Luuk, Mees, Stan, Luca, Mats )
Ik vind senn een te hoog jut en jul gehalte. Ik zou dan voor senna kiezen. Ik vind Kyan wel erg leuk. Andere opties Luuk Daan Sem Kaj Raoul Raaf Jasper Jesse Robin Xavi Levi Dex/dax
Heb Senn gestemd voor ik zag dat jullie eerste Finn heet.. Dan zou ik toch voor Kyan gaan als is dat niet echt mijn smaak.