Hallo allemaal, Niet dat ik erover wil klagen hihi maar slaapt mijn zoontje niet teveel? Als ik namelijk hoor hoeveel andere kindjes slapen...begin ik toch een beetje te twijfelen... Damien gaat om 19 uur naar bed en dan slaapt ie de nacht door. Ik moet heb dan echt om 9 uur wakker gaan maken voor zijn fles anders slaapt ie nog langer. Na zijn fles gaat hij weer terug naar bed en slaapt hij tot 12 uur,dan krijgt hij zijn pap en gaat dan spelen. Rond 13 uur gaat ie weer naar bed tot 15 uur dan moet ik hem soms ook weer wakker maken voor zijn fles. Meestal blijft ie dan gewoon op tot zijn eten om 17 uur en dan tot 19 uur voor zijn laatste fles. (al slaapt ie soms ook nog tussendoor) Is dat normaal? Groetjes Debbie
Tja, wat is normaal? Elk kindje heeft zijn eigen hoeveelheid aan slaap nodig. Mijn dochtertje sliep helemaal niet overdag, alleen snachts maar was verder gewoon vrolijk en actief. Dus zolang hij actief is en verder niet lusteloos oogt zou ik me geen zorgen maken. De ene baby heeft meer slaap nodig dan de ander.
Is inderdaad erg lang! Maar elke kindje heeft zijn/haar eigen hoeveelheid slaap nodig...mijn dochter slaapt overdag een aanal keren 45-60 min..en van 19u tot 5/5.30u.....Ik zou zeggen GENIET ervan!!!!!!!!!!!
Ikke is jaloers . Hier wordt vaak maar 30-45 minuten geslapen en dan 2 á 3 keer per dag. Geniet er lekker van....voor je het weet is er weer een "niet slaap" periode. Als die kleintjes slapen verwerken ze de dingen van de dag.....en leren ze de dingen te onthouden. Dus.... niks aan veranderen!
Ok gelukkig hihi maakte me toch wel een beetje zorgen. Vandaag heb ik hem om kwart over 9 wakker moeten maken toen weer terug en toen heb ik hem om half 1 weer wakker moeten worden. Om 1 uur viel ie weer in slaap in de box en nu is ie lekker aan het spelen in de box. Ik geniet er zeker van!hihi maar goed...stom maar dan ga ik me om zoiets weer druk maken hihi
Haha moet een grappig en lief gezicht zijn als je kindje zo in de box in slaap valt. Dochter van iemand die ik ken is ook zo'n slaapkoppie en ze is bijna 17 maanden. Al gaat het nu soms wat minder maar ze kan daaaagen slapen. Mijn dochter is dus echt geen slaapkoppie maar wel een heel vrolijk en lief ding. Kindjes verschillen nu eenmaal. Probeer er lekker van te genieten en maak je verder geen zorgen hoor.
Hier heb ik ook een grote slaapdoos. Ze slaapt ongeveer 18 uur per 24 uur. Meestal slaapt ze 13 uur in de nacht (dus meer dan klokje rond) en dan slaapt ze eind van de ochtend weer voor 3 uurtjes en in de middag nog eens 2 uurtjes. Ach, lekker van genieten , ze zullen het nodig hebben.
hij slaapt inderdaad erg veel... ikke ook jaloers . maar als ie goed ontwikkeld, goed eet, en vrolijk is dan is er volgens mij niets aan de hand hoor. geniet er maar van meid, het kan ook heel anders hi hi hi
Caileigh slaapt ook zoveel hoor, niets om je zorgen over te maken denk ik als ze er geen behoefte zouden aan hebben krijgen we zo toch niet zo makkelijk in bed Zij gaat ook om 19 uur slapen maar wordt wakker om 7.30 omdat grote broer en zus dan opstaan om klaar te maken voor school Dan krijgt ze haar flesje en gaat dan terug in bed tot ong 11 uur Om 12 uur eet ze flink haar groentjes en gaat daarna terug in bed tot 15uur om 16uur fruithap en dan ligt ze terug neer dan is het al weer avond en gaat ze voor de nacht terug in bed Tussendoor is ze natuurlijk lekker hevig :-D
Het ene kind heeft gewoon meer slaap nodig dan het andere kindje. Ik hoop dat als ik nog een tweede kindje mag krijgen ik net zo'n slaapkopje tref!