Man heeft heel veel hoofdpijn.

Discussie in 'De lounge' gestart door This is me, 4 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Ik lees ook mee over Magnesium.

Ik heb nu op mijn lijstje staan:
    B12 en Magnesium.

Beide wil ik gaan proberen :)

2. This is me

This is me Fanatiek lid

15 okt 2010
    3.149
    0
    0
    Ben benieuwd hoe dit voor jou gaat uitpakken.
    Mijn man gaat dit nu ook allemaal voorleggen aan de huisarts,en hij zei gisteren ik neem pas genoegen met de opmerking dat je er maar mee moet leren leven wanneer hij denkt alles geprobeert te hebben.

3. Averlhach

Averlhach VIP lid

26 mrt 2011
    8.809
    1.014
    113
    Vrouw
    Drenthe
    Zowel magnesium als b12 kan je zelfstandig nemen, maar voor beide moet je wel de juiste variant hebben anders neemt je lichaam het slechter op.

Je kan gewoon bij de ha een bloedtest aanvragen voor b12 en magnesium en ook zelf de waardes opvragen. Zo hanteren sommige artsen de oude standaarden, terwijl deze hoger liggen dan de huidige. (Precies weet ik het niet, hier in de lounge was circa 1,5 maand geleden een topic over b12, magnesium en vit d)

Sowieso kan je een second opinion aanvragen.

4. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Ja ik ben ook erg benieuwd!

De magnesium en de B12 zijn kuurtjes van ongeveer 2 weken toch? Is het de bedoeling dat ik dan stop na 2 weken? Of moet ik voor de rest van mijn leven kuurtjes nemen? Weet iemand dit? :)

5. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.807
    866
    113
    Noord Holland
    Dank voor de goede uitleg. Hier migraine en cluster patient en indd ch merk je wel als je dat hebt

TS. Heeft je man zijn bloed al eens laten controleren?? Bij mij is een groot deel van mijn hoofdpijn ook b12 tekort. b12 tekort kan ernstige hoofdpijn klachten veroorzaken en de cluster aanvallen die ik nu heb zijn in frequentie zoveel minder geworden

Miss ook om even na te laten kijken. Is dat iig uit gesloten;)

6. This is me

This is me Fanatiek lid

15 okt 2010
    3.149
    0
    0
    Mijn man wou sowieso bloed laten prikken.
    Had hij jaren geleden ook gedaan en sommige waarde's zaten net op het randje.
    Dus ben benieuwd wat er nu uit komt.

Ga ook eens even opzoek na die topic :)

7. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.807
    866
    113
    Noord Holland
    Mijn b12 was 97. onder de 150 heb je vaak een opname stoornis en dan kun je b12 pillen slikken maar doen dan niks omdat je t niet meer opneemt uit voedingsstoffen

Ik ben 4 weken geleden begonnen met 2 x pw prikken en na de 3de prik merkte ik duidelijk al verschil. Hier zal ik mijn hele leven aan vast blijven maar alles beter dan de pijn. b12 kun je ook niet stapelen dus overschot wat je lichaam niet nodig hebt plas je weer uit.

kijk wel uit met magnesium. Die kun je namelijk wel stapelen wat weer erg gevaarlijk is dus begin daar pas mee als duidelijk is vast gesteld dat je dat tekort hebt. en laat ook je b11 testen....is foliumzuur en die hebben de meeste b12 patienten ook te kort. ;)

nu nog 1 week 2 prikken en dan ga ik verder met mijn onderhouds dosis van 1 x per 2 weken.

succes. mij heeft t iig mijn leven een stuk makkelijker gemaakt

8. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    stichtingb12tekort.nl

Hier kun je veel info vinden.

9. Angel1980

Angel1980 Niet meer actief

Ik heb niet alles gelezen, maar wij zweren bij een osteopaat. Ze heeft heel veel voor ons gedaan en we zouden het iedereen aanraden, zeker met klachten als hoofdpijn (trouwens, alle klachten kunnen worden behandeld)

10. Averlhach

Averlhach VIP lid

26 mrt 2011
    8.809
    1.014
    113
    Vrouw
    Drenthe
    Ook een osteopaat is geen wonderdokter. Hier heeft het niets geholpen terwijl ik voldoende behandelingen heb gehad.

11. Vlinder73

Vlinder73 Fanatiek lid

22 feb 2011
    2.146
    1
    38
    In mijn paradijs
    Kan het niet zijn dat hij allergisch is voor een bepaalde voeding?

Laat het eens testen door een orthomoleculair therapeut.

Ik heb een stuk minder last van mijn migraine door Bowen therapie.

Deel Deze Pagina