het klinkt ernstiger dan het is gelukkig. eigenlijk weet ik nog niet veel. mn man was met mn broer de meubels van mn broer (eindelijk) wegbrengen. stond ik net de was op te hangen en kreeg ik ineens het gevoel dat er iets gebeurt was. ben ik net binnen belt mn man op dat ie een ongeluk heeft gehad met de auto. hij was bij iemand achterop geknalt en de auto is waarschijnlijk totalloss. ben nu helemaal van de leg want alyssa zat ook in de auto. ze hebben gelukkig geen van 3en (mn broer, man en alyssa) iets, behalve geschrokken. zit helemaal te shaken en ik hoop dat ie snel belt dat ie onderweg is naar huis, wil mn mannetje en meisje in mn armen nemen. liefs doris
tis dat het te ver is om op de fiets naartoe te gaan (staan zo`n 8km hier vandaan) anders was ik er naartoe gegaan. liefs doris
ze mochten bij mensen naar binnen die aan die weg wonen. die mensen brengen ook mn broer en alyssa hierheen (zijn gelukkig onderweg). mn man is nu met de sleepwagen mee naar het autobedrijf waar we de auto ook in onderhoud hebben. ze zijn dus onderweg naar huis. liefs doris
Dat is inderdaad schrikken, helemaal omdat de kleine erbij in zat. Gelukkig zijn ze ongedeert gebleven!
Als ze ook maar iets nekklachten of hoofdpijn aangeven ga dan toch even langs een huisartsenpost. Wat een schrik.
ik ga straks ff met manlief mee naar de ha, die had een beetje last van zn nek. alyssa heeft voor alsnog geen klachten, die is alleen zwaar onder de indruk van alles, dus dat zal een lange nacht worden denk ik. liefs doris