Ff mijn blijdschap delen dames. Ik moest al een tijdje nieuwe beha's hebben. En aangezien ik een grote maat heb en die zijn best duur en we het geld er niet voor hebben steeds maar uitgesteld. Nu hebben ze bij ons in hengelo vandaag fabrieksverkoop van hunkemoller. Toch even wezen kijken,en ik ben geslaagd. 4 beha's prijs totaal 110 euro en ik heb maar 20 euro betaald. Wou het gewoon even delen.
oh wauw! waarom hebben ze dat hier nou niet ze hebben toch niet zo veel groots bij hunkemuller? ik ga altijd ergens anders, maar momenteel moet ik ze maar vaak wassen drie achter elkaar kapot leuk!
Dank jullie wel,ja scheelt heel veel. En normaal heb ik van die saaie, gewoon beige of wit. Nu hele leuke kleuren,motieven en met kant.
Hier hadden ze zelfs tot cupmaat g er liggen. Dus.voor de mensen in de buurt is nog tot vanavond 19.00uur en wordt bijgevuld.
Wauw! fijn voor je meid Scheelt ook echt enorm veel geld zeg! En indd... waarom hebben ze dat hier nou nooit eens *baalt enorm*
Fijn zeg! Ik heb hier ook nog nooit van gehoord. Iemand die weet of dat ergens in omgeving Den Bosch/Oss gebeurt? Zo ja, dan hoor ik het graag.
hubkemoller heeft een nieuwe lijn voor grote maten met hele leuk kleuren en motieven. Ik was een paar weken geleden ook erg blij eindelijk een paar leuke bh's en voor een leuke prijs (3 voor de prijs van 2) Eindelijk niet meer die saaie witte en zwarte en dat is niet makkelijk in mijn maat (85F)zonder honderden euro's kwijt te zijn.
Keileuk!!! Ik koop met mijn cup E ook altijd bij Hunkemoller. Tenminste niet zo saai en een redelijke prijs, tov andere winkels waar ze grote cupmaten hebben!