persoonlijk zou ik de caravan gelijk weer verkopen ik zou er altijd aan blijven denken maar is natuurlijk jou keus succes ermee
Hoi hoi, Nu voel ik er helemaal niets meer bij, het doet me totaal niets. Maar ik moet dan wel eerlijk zijn dat het zeker het eerste jaar voor veel spanning heeft gezorgt. Iets wat absoluut niet bevorderlijk was, was dat meteen nadat het onderzoek achter de rug was en de recherche hun rommel had opgeruimd, mijn man terug moest naar de opleiding waarmee hij bezig was, ik zat dus alleen thuis dag en nacht...absoluut niet leuk als je nog steeds de markeerstift (die de omtrek van een hand heeft hoe het slachtoffer heeft proberen weg te komen) op je muren en kozijnen hebt zitten. Ik kan je nog 100 spookverhalen vertellen van rolluiken die rammelen terwijl de kamer ernaast (dus dezelfde gevel, met de zelfde wind) helemaal niets gebeurd. Maar er zal vast en zeker ook wel een "echte "verklaring voor zijn. Over de koop ongedaan maken: Ik heb op een gegeven moment gewoon een advokaat gebelt en om advies gevraagt, het hele verhaal uitgelegt natuurlijk waren er advokaten die roken leuke publiciteit maar de "grotere kantoren " wilden niets met de zaak te maken hebben puur en alleen maar omdat het van de H.A. was. Maar alleemaal zeiden ze dat je koop geheel kon worden terug gedraaid. Je verwacht nemelijk iets van n ons geval het huis en in jullie geval de carvan. En dat is lekker woonen of vakantie houden. Nu je weet wat er is gebeurd kan dat niet meer, je woongenot is aangetast. Je verwachtingen komen niet uit. En ze heeft het je niet verteld, bewust of onbeswust maar het is niet iets wat je zomaar vraagt als je een carvan koopt. Maar wel heel erg belangrijk kan zijn om je ergens thuis te voelen. Mijn advies als je werkelijk alles wil laten terug draaien dan zou ik een advokaten katoor bellen en je situatie uitleggen. Vraag of je er uberhaubt iets mee kan, Onze ervaring is wel dat de rechtsbijstand moeilijk doet, die zeiden simpel weg muren zijn muren (maar je dan moeten hun betalen). Terwijl elke andere advokaaten zeiden dat het wel mogelijk was. Vaak is het eerste uur gratis bij een advokaat, laat je gewoon informeren dan zie je vanzelf wel wat hun zeggen. Maar wij zijn er heel goed aan gewent, het slijt eerst denk je er bijna elke minuut aan en opeens vergeet je het een dag dan een week. En vervolgens denk je er pas weer aan als iemand aan komt dat ons huis in een boek staat van de HA waarin staat beschreven over wat er presies hier is gebeurd of als er een topic word geopend in de lounge Soms maken we er gekkigheid mee, dan rommelt er weer ergens iets en dan roepen we hier vaak al in koor: STEVIE laat je het wel heel! (de jongen die hier vermoord is heet Steve) Als je nog vragen roep maar, Groetjes Kelly
Persoonlijk zou ik er geen nacht kunnen slapen. Ik zou de caravan dan ook meteen verkopen of proberen de koop ongedaan te maken. En ik weet zeker dat mijn man hier honderd procent achter zou staan. Wij willen gewoon geen huis o.i.d. waar zoiets gebeurd is, we voelen ons daar niet prettig bij. Sterkte ermee! Het is niet netjes dat er van te voren niets over gemeld is. Dat is verzwijging van iets wat de koop kan beinvloeden.
Steven Chocolaad? Stond vandaag toevallig nog een klein stukje over in het nrc http://www.nrc.nl/binnenland/article1639585.ece/Zo_gezellig_zijn_ze_niet_meer
Ik vind het ook heel raar dat ze er niets over hebben gezegd. Volgens mij mag je zulke informatie niet achter houden. Ik denk niet dat ik er met veel plezier zou kunnen zitten en zou proberen de koop ongedaan te maken... Sowiesow die eigenaar van dat terrein dat ie niets heeft gezegd Ik zou me behoorlijk opgelicht voelen...
Hoi Femmetje, Ik zie nu je bericht en er is al van alles door iedereen op gereageerd. Ik heb nog een tip voor je, maar misschien heeft iemand die al gegeven. Ik heb geen zin om alles helemaal terug te lezen. Ik zou wat wierook kopen en die in de caravan gaan branden. Laat het in elke hoek even branden. Dat zuivert de lucht (en dan bedoel ik geen stank) en verjaagd het negatieve. Goedkope oplossing. Mocht het gevoel blijven dan kun je er ook altijd nog een spiritist bij halen die de boel professioneel voor je kan zuiveren van negatieve energie. (altijd nog minder gedoe dan verkopen) Zelfmoord is niet zozeer een daad met negatieve intenties, maar een daad van iemand die erg lijd. Bij mij roept het eerder medeleven op dan rillingen. Sterkte!
Je moet wat salie gaan halen, aansteken en daarmee de caravan als het ware zuiveren. Echt even helemaal erdoorheen lopen dat de salie rook goed overal komt. Eerder zou ik ook niet op mijn gemak zijn, is echt een luguber idee. Maar probeer maar eens en vraag dan of hij wil vertrekken. Hopelijk vind je dan dan meer rust, succes.
Of zoiets als Dani schrijft, komt op ongeveer het zelfde neer. Waar geef je je aandacht aan: aan het goede gevoel en enthousiasme wat je had of aan de angst? Dat waar jij je aandacht aan geeft dat wordt groter.
Yup die bedoel ik, die is hier vermoord, door de vorige eigenaar. De vorige eigenaar was een van de 3 H.A. die doorzeeft met kogels in de geleen beek is gevonden.
in ons eerste huisje waar ik en mijn vriend zijn gaan wonen bleek er een man vermoord te zijn.ik kreeg dit toen van de glaszetter te horen.Hij vroeg hoe wij dit vonden.wij wisten van niks.ik wilde er in eerste instantie ook meteen niet meer wonen.Uiteindelijk toch maar wel gedaan,maar ik moet zeggen dat ik er verder geen last van heb gehad.Het idee went wel op de een of andere manier.ik heb er 4 jaar met heel veel plezier gewoont. groetjes ziezo
Ik weet nog dat er hier in Zoetermeer een moeder was die eerst in haar huis haar kindjes had vermoord en toen was ze zelf voor de trein gesprongen Niemand wilde dat huis hebben. Een vriend van me was op zoek naar een huisje en werd uitgenodigd terwijl hij als 431ste op de lijst stond Was een leuk huis in een leuke buurt op zich. Weet niet of er nu mensen wonen maar het zal wel...
Hoihoi!!! Nou ik vertelde het aan mijn man en we hadden echt zoiets van.... Daar zouden wij niet meer willen wonen. Wij zijn zelf christen en geloven wel dat we vrij zijn gemaakt enzo, maar ik zou het toch lekker een beetje griezelig vinden hoor! Liefs MyLo ps.... als je nare gevoel niet weggaat zou ik proberen of je de koop kunt ontbinden. Want anders moet jij natuurlijk weer een caravan verkopen waar iemand in is gestorven. Maar omdat de vrouw in gebreke is gebleven met informatie moet je de koop kunnen ontbinden!
Hallo allemaal hartelijk bedankt voor alle reacties. Ik weet nog steeds niet zo goed wat ik ermee aan moet maar ga proberen er in de caravan het beste van te maken, al heb ik er nu een heel naar gevoel over. Ik ben nooit echt met de dood of geesten of wat dan ook bezig geweest en nu ineens zit ik er toch continue aan te denken, echt heel vreemd want normaal ben ik vrij nuchter ingesteld. Ik heb via dit topic iemand gevonden die spontaan hulp heeft aangeboden om de negatieve energie weg te halen, ik denk dat dat mij gewoon een beter gevoel zal geven en ik daar dan echt 'opnieuw' kan beginnen.