Hoi, In mijn woonkamer staat een mooie nieuwe Maclaren buggy (Quest mod, model/kleurtje uit 2008 maar wel net nieuw gekocht) te fonkelen. Ik kan niet wachten tot ik hem op de fiets kan hijsen en met dochter en buggy naar de stad kan fietsen Maar.. dochter is niet zo groot en de schoudergordels lopen nu door het bovenste gat. Ik wil ze graag door het onderste gat laten lopen, maar hoe moet dat? Zou heel fijn zijn als iemand me dat kan uitleggen! Het staat overigens niet in de handleiding
Heb zelf ook de mac laren die ligt in de auto en man is ermee weg. Maar geloof dat er aan de achterkant een stukje plastic aan het riempje zit en als je dit plat houdt kan het door dat gaatje waar de riem door zit. Hoop dat je het een beetje snapt weet niet zo goed hoe ik het moet uitleggen.
Klopt, aan de achterkant zit het einde van het gordeltje, die moet je er haaks terugduwen. En dan kan je hem zo op de onderste gaatjes zetten. Vind trouwens het verstellen van de gordels echt een rotklusje, het gaat zo stroef
Hoi dames, Bedankt voor jullie reacties. Ik had het inmiddels zelf al uitgevogeld, en het viel niet mee om die plasticjes door die gaten te halen zeg! Maarja, het is dan ook niet de bedoeling dat je kindje dat ook kan natuurlijk