De titel is volgens mij niet echt correct nederlands, maar is het mogelijk om bv bij babyzaken alleen de stok te kopen van een piekstok?? Dus niet helemaal compleet? Het onderste gedeelte(grondplaat) heb ik en ook dat ronde ding van boven, maar ik mis dus alleen de stok. Jollein Piekstok+Grondplaat | Bedtextiel | Baby-Dump
Hoi Stralend, geen idee of dat kan. Misschien moet je eens met wat zaken bellen en misschien kunnen ze het wel bij de fabriek los bestellen voor je? En anders kijken of je zelf van een stok of iets dergelijsk wat kan amken. Succes!! XX sas
ik denk dat het voordeliger is een hele nieuwe set te kopen. want de "onderdelen" los zullen waarscheinlijk duurder zijn
Bedankt voor het advies meiden. Ja ik zie dat ie compleet bij babydump 14,95euro kost, dus dat is idd niet zoveel.
Ow das indd niet duur. Dan indd beter een nieuwe kopen misschien. Zo ver had ik nog niet gekeken Heb je die andere nog als reserve voor als er nog eens wat stuk gaat of kwijt raakt. Liefs Sas
Hoi Laris, ja wij zijn zaterdag bij de Baby-dump geweest. De Jollein piekstok (150cm) kostte maar 14,95euro. Dus hierbij kan deze topic wel gesloten worden. Allemaal bedankt voor jullie adviezen!