Man in nood

Discussie in 'De lounge' gestart door Enrico, 27 nov 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Enrico

    Enrico Nieuw lid

    22 nov 2017
    4
    0
    1
    Man
    Hoi allemaal!

    Ik word in juni vader en mijn vrouw heeft op dit moment last van een depressie tijdens haar zwangerschap. Ik wil mijn vrouw graag ontlasten door wat tips over producten en merken te krijgen! Welke merken raden jullie aan voor de grote aankopen zoals kinderwagens?

    Daarnaast krijg ik zoveel verschillend advies van allemaal verschillende mensen. Naar wie hebben jullie het meest geluisterd als het op advies aankomt? Ik weet niet wie het nou bij juiste eind heeft.

    Groetjes, Enrico
     
  2. Eefke94

    Eefke94 Lid

    15 nov 2017
    17
    5
    3
    Vrouw
    Ik denk zelf, na heel veel zoeken, na over Joolz en Maxi Cosi. Verder kijk ik graag naar vlogs voor inspiratie en luister ik het meest naar vriendinnetjes.
     
    Enrico vindt dit leuk.
  3. Petra82

    Petra82 Fanatiek lid

    10 jul 2008
    1.600
    1.313
    113
    Westland
    Is er nog weer iemand aan het vissen, enquete aan het houden etc? Dat kan toch niet dat íemand hier intrapt???
     
    Jessi79, MiaMaria, NORAH1979 en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. fafa

    fafa Niet meer actief

    Ik denk dat Enrico de man van Annemiek is :roflmao:
     
    Roos12, Mjmw, Bubblez en 3 anderen vinden dit leuk.
  5. Adje

    Adje VIP lid

    21 aug 2015
    15.324
    23.645
    113
    Dit klinkt weer heel erg als een enquete oid. Hier was laatst ook al een topic over...
     
  6. Adje

    Adje VIP lid

    21 aug 2015
    15.324
    23.645
    113
    Haha, dat zal het zijn!
     
  7. chrystel73

    chrystel73 VIP lid

    9 jan 2009
    6.174
    2.354
    113
    Ik ook
     
  8. famofthree

    famofthree Fanatiek lid

    13 sep 2017
    1.024
    1.031
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd met de zwangerschap en wat vervelend dat je vrouw een depressie heeft.

    KInderwagens etc. zou ik zelf altijd fysiek even gaan voelen /bekijken. Leg er gewicht in en rij er een rondje mee. Bedenkt moet de kinderwagen veel in de auto en hoe groot is jullie auto. verschillen jullie veel in lengte qua verstelbaarheid handgreep.

    Een autostoel groep 0 ( de in de volksmond genoemde maxi cosi) is een eis, het is makkelijk om daar een isofix/easyfix bij te hebben zodat je niet zelf constant die auto in hoeft om de gordel vast te klikken.

    http://www.maxi-cosi.nl/nl-nl/autostoeltjes/veiligheid-autostoelen/autostoel-kiezen/isofix-of-autogordel.aspx

    qua verzorgingsspullen is het eigenlijk vrij persoonlijk. meeste mensen hebben wel een baby badje in huis

    Op de kinderkamer een commode/ wieg en of ledikant en een kledingkast.
    Een commode kan je nemen dat je scheef ervoor staat maar ook dat je er recht voor staat . mijn ervaring is dat er recht voor staan en dus het aankleedkussen recht voor je neer kunnen leggen veel makkelijker is.
    Van aankleedkussens zou ik er ook altijd 2 adviseren . 1 voor boven en 1 voor beneden.

    Bij een box is het handig als deze verstelbaar iin hoogte is zodat je niet je kleine baby van heel diep uit de box hoeft te tillen.

    Verder zou ik in je familei /vrienden kring kijken of er een gezin is waarvan jullie zoiets hebben, ja dat is zoals wij ongeveer ook bezig willen zijn als ouders en die om advies vragen. realiseer je dat je 10000 meningen gaat horen en de een vind zo en de ander vind zo, maar een baby komt nu eenmaal zonder gebruiksaanwijzing en alles wat jullie kunnen doen is jullie best.
    Dus zoek een jonger iemand , ivm veranderde adviezen, waar jullie een goed gevoel bij hebben en vraag daar van alles en nog wat aan. ga met diegene naar een babywinkel. Ik denk dat dat het meest nuttig is.
     
    Enrico vindt dit leuk.
  9. famofthree

    famofthree Fanatiek lid

    13 sep 2017
    1.024
    1.031
    113
    Vrouw
    oke .. ik denk laat ik eens serieus reageren en toen las ik deze reacties.,.. ehhhhhhhh:confused::confused::confused::confused:
     
    NORAH1979 en VBJ82 vinden dit leuk.
  10. ButterflyPassion

    ButterflyPassion Fanatiek lid

    13 jul 2015
    2.278
    2.523
    113
    Vrouw
    Hm, precies dezelfde vragen als ik laatst al voorbij zag komen van een nieuw lid.

    @ TS Ik vind het écht associaal, als het waar is dat hier mensen zijn die een verhaal verzinnen om zo 'stiekem' een enquête te verbloemen. Mocht ik het bij het verkeerde eind hebben, ik je vals beschuldigd hebben van bovenstaand feit, en is dit dus inderdaad gewoon puur toeval: Sorry.
     
  11. Nellie4

    Nellie4 Fanatiek lid

    25 jan 2017
    4.561
    7.166
    113
    Ja hoor er zijn er gewoon weer die erin trappen :D
     
  12. Enrico

    Enrico Nieuw lid

    22 nov 2017
    4
    0
    1
    Man
    Hallo allemaal,

    Ik vind het erg vervelend dat jullie mijn situatie niet serieus nemen. Ik heb me aangemeld voor advies. Dus het zou fijn zijn als de mensen die geen serieuze reactie achter laten, hier niet meer op willen reageren.

    Alvast bedankt, Enrico
     
  13. loetje

    loetje VIP lid

    6 jun 2006
    7.362
    1.763
    113
    Die topictitel ook:D
     
  14. famofthree

    famofthree Fanatiek lid

    13 sep 2017
    1.024
    1.031
    113
    Vrouw
    ik heb de eerdere posten niet gelezen dus zo raar is het dan toch niet dat je denkt dat het serieus een lieve man is die wil helpen.. :):):oops:
     
  15. Enrico

    Enrico Nieuw lid

    22 nov 2017
    4
    0
    1
    Man
    Bedankt voor je reactie, gelukkig neemt u mij wel serieus.
    Ik ga er zeker iets mee doen.
     
  16. ButterflyPassion

    ButterflyPassion Fanatiek lid

    13 jul 2015
    2.278
    2.523
    113
    Vrouw
    MiaMaria vindt dit leuk.
  17. fafa

    fafa Niet meer actief

    Nee, inderdaad, als je "Annemiek" gemist hebt, is deze post best geloofwaardig.
    Maar ik geloof hem niet.
     
  18. famofthree

    famofthree Fanatiek lid

    13 sep 2017
    1.024
    1.031
    113
    Vrouw
    ik heb op annemiek ook gereageerd zie ik net. ik ga er gewoon blind vanuit dat dit gewoon 1 een onzeker vrouw is en 2 een man is die wil helpen. tja ach of het nu wel of niet zo is. misschien heeft iemand anders die naar informatie zoekt er (ook) wat aan wat ik getypt heb.
     
    Adje, fafa en ButterflyPassion vinden dit leuk.
  19. toch3

    toch3 VIP lid

    28 dec 2013
    15.988
    14.966
    113
    - kijk wat je budget is
    - bekijk uitzetlijsten en bedenk wat je daar van nodig heb
    - bedenk wat handig is/lijkt
    - ga naar de winkel
    - probeer dingen
    - maak een keuze
    - betaal

    Wat handig en/of nodig is verschilt per persoon en per situatie dus merken aanprijzen heedt totaal geen zin
     
    Enrico en chrystel73 vinden dit leuk.
  20. Nellie4

    Nellie4 Fanatiek lid

    25 jan 2017
    4.561
    7.166
    113
    Nee ik geloof het ook nog steeds niet.
     

Deel Deze Pagina