Afgelopen weekend op een braderie geweest en kwam toch wel een aantal mannen tegen zonder bovenkleding. (en niet de meest charmante mannen) Zou jullie man dat doen? Zou jij dat oké vinden? Ik vind het namelijk niet kunnen..
ik ook niet, wij gaan gekleed de deur uit, ik heb zo'n hekel aan mannen die halfnaakt over straat gaan.
Het is niet dat ik het enorm storend vind of absoluut niet vind kunnen. Ik vind het alleen wel netter/socialer als je op openbare gelegenheden gekleed bent.
mijn man zou dat niet doen, nee. Hier is dat het hele jaar door een typisch straatbeeld, vooral de engelsen. Ranzig, die kreeftrode rode nekken. In de winkelcentra hangen al bordjes dat het verboden is om er zo bij te lopen.
ik vind dat je behalve op het strand of in je tuin, je minimaal een hemdshirt of shirt moet dragen als man... bloot vind ik ook storend
Daar zit ik inderdaad ook niet zo op te wachten nee. En mijn man doet dat ook absoluut niet. Die wil al niet eens een korte broek aan. Maar goed dat vind ik niet erg want dan trekt hij zijn sandalen ook aan alleen houd hij zijn sokken erin aan, over geen porum gesproken...
Ik zelf doe het niet, maar ik vind het ook niet kunnen dat vrouwen bijna naakt over straat gaan. Veel te korte rokjes, naveltruitjes e.d. ( mag ook wel gezegd worden lijkt me )
Mijn man zou dat niet doen. En ik vind het ook niet kunnen. Dat het zo warm is vind ik altijd een stomme smoes. Want een hempje of shirtje erover is echt niet warmer dan bloot.
Vréselijk!! Op een braderie, in de stad, op een terras; not done! In het park vind ik dan nog wel oke maar verder...
Dat vind ik echt zo "Tokkie", van die kerels die met ontbloot bovenlijf over straat gaan. Mijn man doet dat echt niet gelukkig en als hij het zou doen zou ik wel een paar meter voor hem gaan lopen ofzo .
De mijne zou dat nooit doen. Ik had ook nooit zo iets gezien tot ik hier kwam wonen. Als het warm is buiten staan hier de vol getattooeerde mannen in een zwembroek en op slippers in de rij bij de kassa bij de supermarkt. Kleine moeite om een shirt aan te doen toch?
Vind het ook geen pas hebben, als je perse zonder shirt wil lopen doe je dat maar lekker thuis, op het strand of in het zwembad. En nee mijn vriend heeft dus altijd netjes een t-shirt aan, ook achter huis
Ik vind het geen gezicht en vind ook dat je gekleed over straat gaat. Even een t-shirtje dus, of een hempje. Vind het ook smerig als zo'n vent tegen je aan loopt, (wat in drukte vaak niet te vermijden is), vooral als ze dan zweterig (en erger: ook nog harig) zijn... bah!
ben ik het helemaal mee eens. die ziepoesnetniet rokjes. nee vind ik ook niet kunnen net als korte truitjes. kleed je gewoon naar behoren