Hee, Weet iemand van jullie wat ik kan maken van kipfilet ? Ik heb geen zin in schnitzels of gewoon in de pan maar kan op niks komen, heb ook niks in huis maar ben nu te moe om boodschappen te gaan doen . Ik heb alleen rijst, kipfilet en asperges in huis, en kruiden natuurlijk .... Hebben jullie een lekker en makkelijk recept ? Alvast bedankt Liefs Dorien
kip in ketjap saus?? Kip snijden marineren in ketjap en knoflook ff bakken nog een scheut ketjap erbij edn klaar
Kip snijden met ui/paprika. Kruiden met wat kerrie. aanbakken met de groenten. Beetje water in de pan met nog wat kerriepoeder en dan beetje bloem erbij doen zodat je een gebonden saus krijgt. Zelf voeg ik altijd nog wat sojasaus en maggi toe.
@Renate - heb geen groenten in huis, moet moergen boodschappen doen , maar ben nu te moe Maar de rest heb ik wel, kan wel heel lekker zijn .... Bedankt hé
heb je nog ontbijt spek in huis ? Dan zou je de kip kunnen inwikkelen in ontbijt spek en dat heerlijk bakken in wat boter, asperges erbij koken... Denk dat je niet ver zal komen met alleen kipfilet kruiden en rijst
Als je bri hebt, ook goed en erggggggg lekker! Kippe borsten kruiden zoals je zelf wilt, bakken in de pan, bijna gaar doorhet midden in snijden, bri er tussen proppen, doorbakken tot je kip gaar is, en de bri gesmolten.. Als toevoeging voor de volgende keer gebakke champignonnetjes, met saus erbij..hmmmmmm. Eetsmakelijk alvast!
Ik heb het gemaakt van het recept van Rnate , heb er alles bij gegooid, omdat ik vandaag alleen eet met mijn man en 1 vriendin van me(ff snel geregeld) Zie ik net dat ik ook maar 2 zakjes rijst heb, naja die zijn voor de hondjes ..... Wij lekker aan de pasta, iedereen bedankt voor het meedenken en Rnate bedankt voor het lekkere recept