Ik geef je gelijk hoor!!! Ik vind dat als mensen op een openbare plek zijn ze zich ook fatsoenlijk dienen te kleden (uitgezonderd een sauna) maar schijnbaar is dat toch echt wel moeilijk... Ergste wat ik heb gezien: Een vrouw die op het punt te bevallen stond qua buik in een bh-topje en een hotpants met andere woorden kijk mijn buik eens... het was gewoon TE naar mijn idee..... Groetjes Uk
Nee, ik vind het niet netjes staan. Bovendien vind ik het erg onhygiënisch. Zeker als het warm is. Ik ben ooit eens tegen zo'n kerel opgebotst. Helemaal bezweet was ie. Hoe vies was dat! Het was een beetje zo'n ervaring: Along Came Polly (3/10) Movie CLIP - Sasquatch Basketball (2004) HD - YouTube
Vind een man in ontblot bovenblijf nog altijd iets anders dan te korte rokjes.. Etc... Ik stoor me niet aan ontblote bovenblijven... Ok zie ik liever mooie mannen... Mijn vent zou het ook wel doen naar zoiets...
Ik zou het niet erg vinden als die mannen die het doen er lekker uitzien...maar meenstal zijn dat soort type mannen juist net die types die je niet half naakt wilt zien...zeg maar gereedschap onder een afdak(je)...mijn man ziet er goed uit maar als hij t erf verlaat doet hij toch een shirtje aan...zoonlief ook. Ik vind ook dat veel vrouwen zich met dit weer vresselijk kleden!! Sorry hoor maar als je 140 hoog en 140 breed bent en dan in een zeer kort rokje gaat lopen vind ik ook niet kunnen..
dat klopt die liepen er ook Kwam één meisje tegen met een rood glimmend superstrak hempje en een hotpants en laat ik zeggen ze was niet de slankste. Ik ben zelfs ook niet de slankste maar ik zou er zo echt niet bij DURVEN lopen..
dan ben ik benieuwd waar jij woont in brabant? want dat zie ik hier niet zo veel in de supermarkten..
nou, wij wonen toch vlakbij elkaar en ik zie ze ook in de super hoor. In alleen een zwembroek en op slippers.
Gelukkig zijn ze in zwembaden niet zweterig, maar spoelen ze het lekker af in het water, waar de rest een frisse duik in neemt.... vakantiegevoel geeft dat.... Hahahaha....
ik vind het niet gepast zowel bij mannen als bij vrouwen die half naakt lopen... thuis, tuin of op het strand geen probleem... mijn man zou dat never nooit doen
ach kan er niet echt wakker van liggen als ik eerlijk ben. eigenlijk let ik daar niet eens op. Maar kan me wel voorstellen dat sommige mensen er wel aanstoot aan nemen. Mijn vriend doet het niet achter het huis wel en op de camping enzo wel hoor. Maar dat moet ook gewoon kunnen vind ik.