Man in ontbloot bovenlijf over braderie lopen..

Discussie in 'De lounge' gestart door sandraske, 22 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mirro

Mirro Fanatiek lid

27 dec 2007
    1.782
    30
    48
    Oh nee, dat hoef ik dus ook echt niet te zien!
    En al ze dan ook nog eens van die harige natte oksels hebben, Brrrrrr
    Mijn man heeft een heerlijk lichaam, maar ook hij doet dat echt niet!

2. ratatosk

ratatosk VIP lid

16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    Mijn man ziet er goed uit, mooi gespierd, niet behaard, hooguit wat te wit maar hij zou dat nooit doen en ik zou het ook niet kunnen waarderen als hij het wel zou doen.
    Doe gewoon kleding aan als je op straat loopt! Uitgezonderd je privé omgeving natuurlijk.

3. Vagans

Vagans Niet meer actief

Ik moet je heel eerlijk zeggen dat ik er niet eens meer van op kijk! Erg he!

Jammer genoeg zijn het meestal niet de knapste mannen...

Nee ik vind dat ze dr kleren beter aan kunnen houden!

4. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Vind het vreselijk..

Irriteer me trouwens ook aan vakantiegangers die denken dat het bijv wel zomaar kan om in een land als Spanje met een bikinitopje naar een winkel te gaan of ergens te gaan eten met ontbloot bovenlijf.

5. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Ik moet zeggen dat ik het ook niet prettig en niet fris vind. Mijn man doet dit gelukkig niet en zou het ook niet 'mogen' van mij, haha dat klinkt wel erg.

Overigens als we gewoon thuis zijn heb ik er geen problemen mee, ook niet als ie even naar de overbuurman loopt bijvoorbeeld, maar dat vind ik anders (die buurman loopt overigens zelf ook in bloot bovenlijf).

6. Manuk

Manuk Fanatiek lid

19 okt 2010
    2.751
    62
    48
    Vrouw
    Groningen
    Gelukkig hebben mijn man en ik daar dezelfde mening over.
    Zonder T-shirt oid aan in het openbaar is not done, datzelfde geldt voor onze dochter, kleertjes aan als ze uit huis gaat of achterthuis weg als ze ouder is.

7. Molitalia

Molitalia Niet meer actief

Het zal me echt een worst wezen..Ik kom vaak genoeg op metalfestivals waar mannen ook geen shirt dragen. Ook al zijn ze lelijk,ik lig er niet wakker van.

8. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Er liepen inderdaad ook veel kinderen half naakt. één kindje liep zelfs in alleen een boxershortje :$

9. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Dit vind ik me toch zoooo asociaal en smerig! Zo zit je lekker een broodje kaas naar binnen te werken en zo zit je opeens naar een paar lange, dikke, natte plukken shag te kijken die onder een paar oksels vandaan komen.
    Eet smakelijk;)

10. Jade86

Jade86 Bekend lid

Ik vind het echt niet kunnen! Met een blote bast in je eigen tuin geeft niks, maar niet als je de deur uitgaat. Ik ga toch ook niet in bikinitopje over straat?

11. ratatosk

ratatosk VIP lid

16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    Hier laatst ook een kindje in de supermarkt in zijn onderbroekje!

12. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Whahaha, gatverdamme, echt smerig hoor.
    Ik vind zo'n hemdding al not done (shirtje zonder mouwen) Maar dat vind ik gewoon oerlelijke dingen.
    Laat staan die ranzige lijven die ik ongewild moet aanschouwen. Ik kan wel de andere kant op kijken maar dan is het al te laat :( Gelukkig zie je het hier niet zo heel veel *knockknock*

13. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.793
    18.992
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ach, da's nog niks. Vorige week liep ik door een winkelcentrum en daar stond een vrouw in alleen maar een slip, bh en schoenen met naaldhakken... Het zag er verder prima strak uit hoor, met een mooie fruitkraam. ;) Maar noem mij maar ouderwets: ik vind dat zeer ongepast en ik voelde me er gewoon ongemakkelijk bij.
    Ik heb er echt geen probleem mee om vrouwen in bikini te zien of zelfs bloot. Maar dan wel in een sauna, zwembad of strand. Als het op een plek is waar alle andere mensen gewoon gekleed zijn, dan 'klopt' het gewoon niet en dan vind ik het niet prettig.

Het was trouwens een soort levende reclame van een lingerie winkel ofzo. Maar ze stond dus niet in de winkel zelf, maar echt daarbuiten in een winkelcentrum waar iedereen langs liep.

14. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    ook op mn werk, en als het dan nog eens lekker is om naar te kijken...vaak ook nog geen eens.

15. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

Eigenlijk heb ik er heen problemen mee,, het is maar een bovenlijf en niets te zien....

Ik erger me meer aan vrouwen die erbij lopen als hoer) en niet alleen de dikke die hier genoemd worden ) maar die slanke/magere met dan nog te strakke kleding, doorschijnende kleding, kleding waar je net niet de billen in ziet, waar de borsten uithangen of waar je overduidelijk het hele lingeriesetje ziet wat ze aan heeft... ( en die vrouwen zijn meetal nog lelijk ook)
    En dan nog zo arrogant kijken alsof ze heelwat zijn en denken dat ze iedere vent kunnen krijgen ( ja misschien voor een nachtje denk ik dan, maar om gelukkig mee te worden en een gezin te stichten oeken ze wel een mooi nette vrouw)

( sorry voor mijn typfouten, moet nog wennen aan het touchscreen van de ipad)

16. Vind het ook niet kunnen, als je naar buiten gaat (muv strand etc) kan je toch wat kleding aantrekken?? Doorzichtige kleding en mini niemendalletjes vind ik ook verschrikkelijk. Zielig als je jezelf zo te koop moet zetten ;)

17. Jel

Jel Niet meer actief

Ik hou d'r ook niet van. Als hij het in de tuin doet, vind ik dat helemaal prima. Maar het word een beetje teveel van het goeie op een braderie of iets dergelijks.

Vind het ook smerig... soms zie je van die donker behaarde mannen die zelfs haren op de rug hebben! Ieeeee...

18. Jute

Jute Fanatiek lid

20 jul 2011
    2.011
    204
    63
    Vrouw
    Helemaal mee eens!

19. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

waar maken mensen zich toch de laatste tijd druk om zeg ;)

20. MamavanEL

MamavanEL Niet meer actief

Geen problemen mee hoor, vind het niet storend.
    Mijn man loopt in de zomer ook vaak met alleen een hemmetje.

Deel Deze Pagina