Man in ontbloot bovenlijf over braderie lopen..

Discussion in 'De lounge' started by sandraske, May 22, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Sterker nog,ik ben zwaar jaloers dat mannen dat ff kunnen als ze t warm hebben.

2. Naati

Naati Actief lid

Jul 25, 2010
    141
    0
    0
    Vrachtwagenchauffeur
    Bergschenhoek
    Juistja! Kzie mezelf niet zo lopen tussen de mannen:)

3. sandraske

sandraske VIP lid

Jul 23, 2010
    14,043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Wie zegt dat ik me er druk over maak?

Dit is toch een forum en daar mag je toch vragen naar de mening van anderen?????

4. sandraske

sandraske VIP lid

Jul 23, 2010
    14,043
    0
    0
    Noord-Brabant

Als je je stoortcaan dit topic waarom lees je het dan?????

5. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

May 25, 2010
    7,799
    43
    48
    Ik zou het niet goed vinden als mijn man dit zou doen, maar kan me er ook totaal niet aan storen (laat staan me er druk om maken). Als ze zich er prettig bij voelen, moeten ze het lekker doen. Als ze er niet uit zien kijk ik wel een andere kant op :p

6. ratatosk

ratatosk VIP lid

Mar 16, 2010
    5,429
    5
    0
    Nou ik werk ook in een mannenwereld maar bij ons hoeven ze het niet te proberen om zonder shirt naar het werk te komen. Een korte broek mag niet eens.

7. Umm85

Umm85 VIP lid

Jun 17, 2007
    26,310
    248
    63
    Female
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Denk dat wanneer je gewoon een linnen shirtje oid draagt je het een stuk minder warm hebt als met ontbloot bovenlijf.

Omdat we hier geen warmte gewend zijn krijgen mensen meteen van die rare reacties en gooien zoveel mogelijk kleding uit terwijl je het dan alleen maar warmer hebt.

8. MamavanEL

MamavanEL Niet meer actief

Nieuwsgierigheid denk ik :)
    Ik snap echter wel wat ze bedoeld.
    Mensen letten tegenwoordig echt zo op andere mensen, hoe ze zich kleden, hoe ze zich gedragen etc... en dan kan ik ook wel zoiets hebben van mensen waar maken jullie nou zo'n probleem van? Laat iemand lekker leven zoals hij zij wilt. Hoe belangrijk is het nu werkelijk hoe een ander leeft en zich kleedt?
    Acceptatie....
    Niet persoonlijk maar algemeen bedoeld.

9. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

May 25, 2010
    7,799
    43
    48
    Sluit ik me helemaal bij aan!

10. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Mijn man zou dat niet doen nee ( alleen op de voetbal )
    Of ik het erg zou vinden geen idee.

Maar wat een ander doet moet hij weten ik stoor me er niet aan.
    En als t een lekker gespierd bovenlijf in zal ik er wel meer dan 1x naar kijken hoor :D

11. Triskele

Triskele Niet meer actief

Mijn man vind zo'n mouwloos shirt al op het randje (voelt ie zich "aso" ) zit in zijn hoofd want is hardstikke net shirt maar goed, hij doet dat zelfs op een werk niet dat vind ie ook zo "not done" van die mannen op het werk die met van die blote lijven werken, hij houd altijd wat aan, thuis is het een ander verhaal haha, dan gaat alles uit maarja dan is ie thuis en als ie dan voor op straat moet zijn, trekt ie weer wat aan.

Zegt ie altijd; ja die arme vrouwen weten anders wat ze allemaal moeten missen; dit goddelijke lijf hihi

Sure honey, sure ;)

12. Wiplala

Wiplala Niet meer actief

Vriendlief kan het hebben (al zeg ik het zelf) maar zal het nooit doen :)

13. mora27

mora27 VIP lid

Nov 25, 2009
    6,381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    zou mijn nix uitmaken.... mijn man doet het weleens hoor... gisteren nog... ging even naar de cafetaria hier aan het einde van onze straat ijsjes halen met zn ontblote bovenlijf.... tsjah....

in de tuin ook met dit warme weer...

vind het wel raar dat de meesten zich schamen voor hun eigen man! kijk als hij nou een enorme pens heeft ofzo dan ziet dat er toch net ffe anders uit maar dan nog moet iemand dat toch lekker zelf weten!

14. Leonike

Leonike Bekend lid

Nov 21, 2011
    521
    2
    18
    Ik vind dat echt verschikkelijk.
    Op het moment dat je het huis/de tuin uitgaat, trek je iets fatsoenlijks aan.
    Ik hoef zowel bij een man als bij een vrouw geen blote buik te zien. Broek (of rokje) toch graag minimaal de lengte van een boxershort.
    Op het strand, bij het zwembad, op de camping etc. is natuurlijk anders, maar ook dan vind ik, op het moment dat je de horecagelegenheden etc daar binnen gaat, dat je i.i.g. een shirt aan moet doen.

15. MamavanEL

MamavanEL Niet meer actief

Gelukkig bepaald iedereen dat nog voor zichzelf wat hij/zij aantrekt of juist niet :D

16. Zara75

Zara75 VIP lid

Jul 10, 2007
    12,032
    6,135
    113
    Happyland
    Nou, ben ik toch niet helemaal met je eens.
    Sommige mensen zouden echt tegen zichzelf in bescherming moeten worden genomen.
    Ik kan soms écht last hebben van plaatsvervangende schaamte.;)
    En over het met ontbloot bovenlijf uit eten gaan of gaan winkelen gesproken: Wel eens van FATSOEN gehoord??

17. Wiplala

Wiplala Niet meer actief

Fair enough :p

18. sandraske

sandraske VIP lid

Jul 23, 2010
    14,043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ze moeten ook zelf weten hoe ze erbij lopen, het viel mij gewoon op en ik was nieuwsgierig hoe anderen erover denken ;)

En ja ik kijk naar andere mensen, heerlijk op terrasje zitten en beetje gapen :D MAar dat wil toch niet zeggen dat ik mensen die dingen anders doe niet accepteer?!

19. Zara75

Zara75 VIP lid

Jul 10, 2007
    12,032
    6,135
    113
    Happyland
    Iedereen beoordeelt een ander, kom op zeg! Als ik op een terrasje zit hou ik mn ogen niet stijf dicht, dat doet toch niemand?

20. Nynke

Nynke VIP lid

Sep 30, 2006
    8,087
    0
    0
    Frankrijk
    Dit dus. Als ik me al druk moet gaat maken over hoe een ander erbij loopt....;)

Share This Page