mijn vriend zal nooit met ontbloot bovenlijf ergens naar toe gaan. maar wie het wel doet. het zal me aan me een worst zijn. kan er niet mee zitten. en vies? tja ik vind zoveel vies, hondepoep, kattenkak, kauwgom op straat, kots,de snorharen van mn buurvrouwte grote tieten in een te klein truitje,strings op het strand, mosselen, rode bieten enz enz enz
Ik vind het behoorlijk aantrekkelijk als mijn man met gebruind lichaam in zijn strakke mouwloze hempje over straat loopt Nu ik erover nadenk loopt hij nooit met ontbloot bovenlichaam over straat. Ik vind het juist leuk als mensen lekker doen wat ze willen qua kleding of zonder Verschil moet er zijn heh.
Mijn man en kinderen zouden het niet eens doen als ik het ze zou vragen. Mij maakt het weinig uit, zeker niet voor kinderen, ruim 40 jaar geleden liepen we als kleuters met warm weer allemaal in onze onderbroek, en een bikinibovenstukje was raar. Mijn dochter wilde als peuter al niet topless, en dat vond ik best vreemd eigenlijk. Verder, of mensen halfnaakt lopen...hangt erg van de context af. Camping of braderie is iets anders als een winkel of concertgebouw. En ik vind het ook nogal uitmaken of iemand tot in de puntjes verzorgd schaars gekleed gaat of er als een slons bijloopt. Zolang mensen het in hun eigen habitat doen maakt het me niet uit. En ja, een tatoeagetokkie met laaghangend vlees in een billentent met derrière decolleté ziet er inderdaad minder smakelijk uit. Maar hoef er niet in te happen toch? Leven en laten leven hoor, zeker op iets massaals als een braderie of festival. Zwemkleding op straat (die zwembroek met teenslippers in de super) vind ik raar, maar ik vind straatkleding in een zwembad (die gekke wijde lange zwemshorts) ook raar.
+1. Iedereen moet lekker aan doen wat hij wilt, ik zie wel eens dikke vrouwen in legging, en dan denk ik ook... kan niemand haar vertellen dat de putten door dr legging heen zichtbaar zijn? Maar verder maak ik me er niet druk om. Ik hoef er niet zo bij te lopen toch, en als ik het niet wil zien draai ik me wel om. Zelf loop ik vol tattoo's op mijn lijf, dreads in mijn haren en soms ook korte rokjes of broekjes etc, kan me geen kloot interreseren wat een ander daar van denkt!
ik vind er niks aan, meestal zien ze er ook nog onsmakelijk uit vind ik. op vakantie maakt het me dan weet niet uit zolang ze niet tegen me aanlopen met hun vies bezweet lichaam en die bos haar bweeergg
Je weet nooit wat de oorzaak is.... Ik kende iemand en die kreeg het door medicijnen al heel erg warm... als de zon scheen zoals nu was het leven niet leuk voor die man.. en hij liep dan idd met ontbloot bovenlijf. Ik zag dan voldoende mensen met een afkeurende neusje de andere kant opkijken. Kan je wel zeggen dat als hij het merkte het hem pijn deed... hij kon er gewoon niets aan doen.. kon zelfs het haar op zijn hoofd dan niet verdragen zo warm had hij het.. Ik zeg niet dat dat voor iedereen zo is... maar leven en laten leven.. je weet nooit of er meer aan de hand is...
Inderdaad Gekko, ik denk dat veel mensen daar vaak niet eens bij stilstaan, ikzelf ook niet maar ik vind het prima hoe een ander erbij loopt hoe dan ook. Mijn eigen moeder bijvoorbeeld, die is 56 en draagt graag gothic kleding, heeft een tattoo op haar pols aan de bovenkant en heeft een tongpiercing... heerlijk als mensen zichzelf durven te zijn. En inderdaad... je weet nooit wat erachter schuilt.
Hier op ZP worden de gekste dingen gevraagd, en dan reageerd iedereen met:"ach meid, moet je doen, boeiend wat anderen er van denken!" En nu staat ZP op z'n achterste poten omdat de mannen lekker doen waar ze zin in hebben.... Strange!
Het is mij eigenlijk nooit opgevallen. Ik denk ook niet dat ik me er dan aan zou storen. Mijn man zou het denk ik nooit doen, maar als hij het wel wil, prima, lekker zelf weten. Maar kindjes ook niet? Maakt mij echt niet uit als mijn dochter straks een keer in zwembroek mee naar de supermarkt gaat. Ik zou haar denk ik wel een shirtje aan doen, maar meer tegen de felle zon dan omdat ik het niet vind kunnen. Ik had vroeger ook alleen een zwembroekje aan de eerste paar jaar van mijn leven en dat krijgt dochterlief ook. Lekker toch, je nog nergens voor te schamen?
Het stoort me eigenlijk niet. Zolang ik inderdaad geen veeg krijg van zo'n bezwete harige borst Maar verder, moeten ze lekker zelf weten toch? Heb ik nog iets om over te lachen als het er totaal niet uitziet
+1 Echt über Tokkie! Maak mij er verder trouwens niet druk om en hier zie je dat ook niet, is gewoon not done.
nou ja als het super warm is? en het is handig als je wil verkleuren. kijk als je nou 160 kilo weegt dan is het wat minder charmant. Maar ja hoevaak zie je niet vrouwen,tieners, pubers, 20gers in een veel te kort rokje lopen met een bikini bovenstukje ???
Hou daar ook nooit van net zoals op festivals of binnenfeesten. Hou gewoon je shirt aan. En daar zijn het juist de mannetjes van "kijk mijn lijf" Oke als ze een mooi lichaam hebben is het niet vervelend om naar te kijken maar bij het 1e de beste zonnestraaltje moet zo'n shirt dan uit. Kijk als het 30 graden is dan kan ik het me wel indenken hoor, maar liever alleen als het strakke niet behaarde lichamen zijn. De rest mag hun shirt aanhouden