Man in ontbloot bovenlijf over braderie lopen..

Discussie in 'De lounge' gestart door sandraske, 22 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Ik vind het vies. Maar ik vind teveel bloot sowieso vies, ik hoef dat allemaal niet te zien hoor. Ben blij dat man er net zo over denkt!

En als je het mij vraagt vallen putjesbenen in een witte legging, (bedekte) lovehandles, te strak shirt etc. niet in die categorie.

2. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    mijn vriend zou het niet doen maar heb er geen prblemen mee als een andere man dat wel doet. soms zelfs wel leuk uitzicht moet ik zeggen :). en sokken in slippers moet verboden worden. dat kan echt niet zeg verschrikkelijk.

wat mensen dragen moeten ze helemaal zelf weten, naakt dat zou ik dan net te ver vinden gaan :). rokje of jurkje kunnen sommige vrouwen prima hebben zonder meteen hoerig te zijnterwijl ik bij de ander denk, hallo jij bent de 16 allang gepasserd trek wat naar leeftijd aan.

vandaag toen ik me dochter ging ophalen stond een moeder in 3/4 broek, nou ja iets onder de knie (veel te krap ook nog net als der shirt die ook nog te kort was)) en daaronder dus instappers met sportsokken nou tot boven aan der kuiten. ik zou me doodschamen als mijn moeder me zo kwam ophalen.

3. Triskele

Triskele Niet meer actief

Sokken in slippers, putjesbenen ed vind ik niet storend ik had soms misschien zelf anders gedaan maar dat is niet vies of onbeschoft maar een smaakkwestie...

4. Sabrina25

Sabrina25 Fanatiek lid

1 sep 2010
    1.368
    0
    0
    geen
    Rotterdam
    Is het niet zo dat het ook niet mag en dat je aangesproken kan worden door de politie?

Ik vind het overigens ook niet kunnen

5. dushi85

dushi85 Actief lid

23 aug 2009
    354
    0
    0
    Iemand start een topic en vraagt om meningen. Dat mag toch?? Daar is een forum voor dus waar maak jij je zo druk om:(

Deel Deze Pagina