Ik ben zwanger van de tweede en duidelijk vergeten hoe het ook alweer zat. Het is niet dat ik denk dat ik ga bevallen hoor. Sinds 2 dagen voel ik menstruatie pijn in mijn onderbuik met uitstraling naar mijn rug toe. Totaal geen regelmaat of iets hoor, alleen blijft mijn buik soepel. Ik dacht dat ik bij mijn dochter ook een harde buik kreeg tijdens die krampen maar weet het niet zeker? Zijn het anders wel voor weeën/indalingsweeen? Of gewoon darm krampen? Dat kan natuurlijk ook he. Kan het zo lastig voelen. ..
Ik denk dat indalingsweeen erg samengaan met dat de darmen vervelend kunnen worden. De biologische kant ken ik niet. Maar zelf heb ik het idee dat bij de indaling ook het laatste deel van de darmen wat platter gedrukt kunnen worden.
Ben ik weer! Wij lopen echt, zelfs qua kwaaltjes geloof ik, bijna gelijk. Ik heb dit ook en Google vertelde mij dat het oefen weeën zijn. Ik heb dit gisteren even nagevraagd bij mijn verloskundige en die zei ook: het betekend niet dat er iets op gang aan het komen is. Wél dat je baarmoeder(mond) zich aan het voorbereiden is.
Hihi wat grappig zeg, dat het zo overeenkomt. Ik heb vanmorgen nog heel even gewerkt, moest nog wat afronden en had mij voorgenomen om vanmiddag te gaan sporten, maar die oefenweëen/ indalingsweëen zijn vanmiddag na het werken weer begonnen. Super irritant, maar hoort er gewoon bij. Ik pak mijn rust nu maar. Ik weet van mijn dochter destijds ook dat het rond 35/36 weken begon. Ze is uiteindelijk met 41+3 geboren. Dus ik weet dat het ook helemaal niks zegt.
Bij mij waren de indalingsweeen gepaard met steken in de vagina. Voorweeën/oefenweeen heb ik een aantal weken gehad e na voelen eigenlijk hetzelfde aan. Alleen komen wat frequenter voor.
Inderdaad, veel rust. Ik kan, sinds die oefen weeën, een stuk minder. Vind ik eigenlijk best irritant maar het is maar zo...