Man is lief hoor, maar snapt er geen bal van

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door dpbovenkamp, 10 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. oumYahya

oumYahya Niet meer actief

Wooow hahah

2. butterblue

butterblue Bekend lid

7 nov 2014
    716
    156
    43
    Werk in het ziekenhuis!
    NL
    Hier nog een man als militair, ben er zelf ook een geweest. Probeer ook door te zetten maar dat nachtelijke brullen blijft vreselijk! Je wilt gewoon ernaar toe om m te troosten, al is het met wat melk ;)
    Hier geeft manlief het na een paar keer ernaar toe gaan op (dan wil zoonlief echt alleen maar mama) en zegt ie: oke mijn werkwijze gaat gewoon niet. Je mag je gang gaan :D
    Uiteindelijk is er hier sinds 2 weken rust in huis! Geen doorkomende tandjes en zijn ziekzijn is voorbij. Aahh nachtrust!
    Oh ja, mannen en bevallingen? Schei uit zeg, als die de kinderen moesten baren... Hahaha! Loopt nu al zielig te doen bij een mannengriep ;)
    Moet wel zeggen dat toen hij eenmaal de bevalling meegemaakt had, hij enorm veel respect had voor mij en alle andere vrouwen die dit 'klusje' klaren ;) veel succes bij de nachtelijke uren, er komt echt een eind aan (al denk je dit wss niet op dit moment :))

3. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Ik ken het! " pijn is een emotie en een emotie kan je uitschakelen"

Hier ook een militair haha

4. butterblue

butterblue Bekend lid

7 nov 2014
    716
    156
    43
    Werk in het ziekenhuis!
    NL
    Ghehe die kennen we :D zou m echter slaan als ie zoiets tijdens een bevalling zou zeggen ;)

5. dpbovenkamp

dpbovenkamp Fanatiek lid

14 jan 2014
    1.628
    3
    36
    Moet ik me nu schuldig voelen naar mijn man toe omdat ik hier best hard om moest lachen? :D

6. dpbovenkamp

dpbovenkamp Fanatiek lid

14 jan 2014
    1.628
    3
    36
    Ik geloof ook niet in laten huilen, maar ik heb wel door wanneer mijn zoontje het huilen nu inzet om iets voor elkaar te krijgen. Dan nog blijft het moeilijk hoor. Ik ga dan om de 5 minuten naar hem toe, geef hem een kus op de wang en leg hem terug, zodat hij weet dat we er wel zijn, maar dat hij zijn zin niet gaat krijgen. Als hij "zomaar" gaat huilen 's nachts, ga ik wel altijd. Meestal wil hij gewoon even knuffelen en water drinken, dat vind ik helemaal prima. Maar bij ons in bed gaat 'm ook niet worden, dan gaat hij alleen maar spelen;)

7. dpbovenkamp

dpbovenkamp Fanatiek lid

14 jan 2014
    1.628
    3
    36
    Ik weet het hoor, maar soms is spuien zo heerlijk.. Horrrrmoooontjes!!

Dank je wel:)

8. dpbovenkamp

dpbovenkamp Fanatiek lid

14 jan 2014
    1.628
    3
    36
    AAAAAAAAHHHHHHHHHHH dat dus!!!!!!!!!!!!! Al verdenk ik hem er soms wel van dat hij hier niet helemaal meer in gelooft. Zéker nu hij kloofjes in zijn vingers heeft, dát doet pijn man!!!:p:p:p

9. jezzebel88

jezzebel88 Fanatiek lid

23 jul 2014
    1.531
    83
    48
    Vrouw
    Zo te lezen ben ik blij dat mijn ex de militair is en mijn man op kantoor werkt met dames die kinderen hebben. Hij word klaargestoomd voor de bevalling en hij is super zorgzaam. Hij heeft zelfs een app gedownload zodat hij alles bij kan houden. Hij is alleen iets te bezorgd.

10. Rataplan

Rataplan Fanatiek lid

25 apr 2015
    1.534
    107
    63
    Hahahaha de bekende uitspraak. Hier ook een ex-militair:D:D

11. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

20 sep 2015
    3.983
    1.639
    113
    O die mannen! Hier ook een schat die alles voor ons doet, maar me gewoon echt niet begrijpt emotioneel. Wat ook wel weer te begrijpen is want ik snap mezelf ook niet af en toe :) Die hormonen maken mij soms zoooo chagrijnig! En nu ik vakantie heb en hele dagen met mijn twee jongens alleen thuis zit heb ik er extra moeite mee. Dan komt Vl. Lunchen (super lief, komt elke dag) en wil ik even kwijt dat de jongens behoorlijk lastig waren, komt hij met 'oplossingen' aan terwijl ik alleen een luisterend oor wil: 'misschien moet je proberen wat rustiger te doen en je niet zo te laten ergeren door alles...' O! Is dat het? Wacht, dan zoek ik die knop even? O shit, zit verstopt achter m'n placenta!!

Fijn topic dit :D

Over de nachtvoedingen: bij de jongste best lang elke nacht fv gegeven. Was de makkelijkste manier om hem in slaap te krijgen. Toen zijn we de fles steeds verdunder en later ook kleiner gaan maken tot hij aan 30cc met een half schepje genoeg had. Toen sliep hij ineens door! Misschien het proberen waard?

12. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Haha het was ook maar een grapje hoor ;) die meloen zou helemaal niet passen. Een wee schijnt vergelijkbaar te zijn met een flinke trap in de zak. Zou hij die emotie ook uit kunnen schakelen na 10 uur lang om de 2 minuten een flinke trap? 😂😂😈 ach ik denk dat als mannen zouden kunnen bevallen, het net zo zou gaan als bij vrouwen. Soms moeilijk en soms makkelijk. Uiteindelijk zijn we allemaal mensen en elke bevalling is anders. Eerlijk gezegd snap ik het best dat mannen het ook zouden willen. Ik vond het bij een ervaring die ik niet had willen missen ❤

13. Rietje88

Rietje88 Niet meer actief

Haha ik verteld mijn vriend van die trap in de ballen en hij krijgt gelijk grote ogen. Ik kom niet meer bij XD

14. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

ja dan is er ineens begrip voor ons lijden :D

15. dpbovenkamp

dpbovenkamp Fanatiek lid

14 jan 2014
    1.628
    3
    36
    Dat is het hè, mannen komen van mars! Oplossingen kan ik zelf vaak ook nog wel verzinnen, maar ik heb gewoon even dat begrip nodig. Schat, ik zie dat je het zwaar hebt. En een kus. Klaar! Maar ja, daar heeft hij gewoon geen feeling voor en dat accepteer ik ook wel, maar soms mis ik het gewoon. Dan moet ik ff klagen:D Terwijl ik niets te klagen heb eigenlijk hoor, ik ben echt gek op mijn man.

De nachtvoedingen lijken nu weg te zijn! Die eerste nacht was echt hel, maar ik heb niet toegegeven en de tweede nacht kwam hij ook, maar ging na 2 MINUTEN alweer slapen. En de volgende ochtend hoefde hij maar een halve cracker dus echt honger had hij niet. En vannacht heeft hij helemaal doorgeslapen! Gelukkig pakt hij het snel op allemaal:)

16. dpbovenkamp

dpbovenkamp Fanatiek lid

14 jan 2014
    1.628
    3
    36
    Oeoeoeoeoe, die ga ik 'm voor de voeten gooien straks! Misschien een beetje overdreven om hem bij binnenkomst een flinke uppercut in z'n goedje te geven ter illustratie? BAM!!!! Kijk schat, zo voelt een wee:D:D:D:D:D:D Ik denk dat hij meteen wil scheiden hahahaha.
    En ik ben het helemaal met je eens hoor. Het zal voor mannen niet veel anders zijn. Maar toch, als de kans zich voordoet, mag hij van mij wel eens een uurtje of wat aan die weëensimulator;)

17. Nan87

Nan87 Actief lid

21 nov 2015
    444
    502
    93
    Een vriendin van mijn moeder zei eens tegen haar man (ging ook over mannen kunnen het wel aan) 'steek eens een paraplu in je kont' dus de mannen nog een beetne lacherig en stoer 'en druk dan op het knopje om hem open te doen..' toen waren ze even stil.

Hier heb jij met je man mogelijk niets aan maar moest er toen zo hard om lachen

18. dpbovenkamp

dpbovenkamp Fanatiek lid

14 jan 2014
    1.628
    3
    36
    :d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d

Deel Deze Pagina