hi allemaal, ik heb geen rijbewijs en heb daarom een bakfiets aangeschaft om toch met mn kereltje op pad te kunnen. nu heb ik alleen nog een maxi-cosi houder nodig om hem in te zetten, en vraag ik me af wie er ervaring mee heeft en wat voor type je dan zou aanraden! hoop dat jullie me kunnen helpen!
Hoi Ik persoonlijk heb er geen ervaring mee maar mijn beste vriendin zit in hetzelfde pakket als jij. Meisje van 3 en jongen van een half jaar. Ik kan aan haar vragen hoe zei dat heeft gedaan als je morgen nog geen reactie's heb gehad?? groetjes paula
ik heb n bakfiets en een maxicosi erin gehad, maar had een johnny loco, is anders dan de andere bakfietsen misschien? Ik heb de maxicosi in het begin emt spanbanden vast gesnoerd op de bodem omdat hij niet op het bankje paste. Dus kan je niet helpen. In het begin mag je ook nog niet te lang met je kleine fietsen.
Ik heb (nog) geen idee van de maxi cosi houder, maar ik denk dat wij tzt voor een babyschaal gaan. Neemt minder ruimte in en is minder gesleep denk ik.
Ik heb ook spanbanden aan de bodem gemaakt en de maxi-cosi op een matraskussen gezet. We hebben uiteindelijk niet voor de drager gekozen, omdat 'ie dan vastgeschroefd moest worden aan de bodem en er dan geen andere dingen meer in kunnen. Wij hebben ook geen auto en rijbewijs, dus dat leek me onhandig. We hebben ook een babyschaal, maar vooral in de winter, zat ze veel beter in de maxi-cosi, lekker in de voetenzak, kapje erop!