Pff wat een stress. Ik zit thuis met dikke buik en slapende dochter en mijn man is net met mitch vertrokken naar de ehbo. Hij heeft sinds een paar weken een sonde voor bijvoeding en ineens zonder aanleiding spuugt hij bloed. Dus ik zijn bed verschoond en sonde nagekeken maar kreeg daar gewoon maagzuur. Dus mitch bij ons gelegd en beneden de lampen uit doen. Komt man naar beneden gestormd ik ga naar het zh, zit mitch helemaal onder het bloed! Ik gelijk kinderafdeling gebeld en krijg de ki ns derass te spreken vraagd ze of hij normaal dat nooit doet. Pff wat een mens. Maar we moesten komen en ze gaat hem nakijken. Pff nu zit ik nagelbijtend thuis te wachten. Hij kan toch niet zomaar bloed gaan spugen en helderrood ook nog... Pff ik heb het even niet meer. Sorrie voor mijn warrige verhaal
Jeetje, wat erg!! Is er niemand die bij jou kan blijven? Ik hoop dat ze er gauw achterkomen.. Sterkte
ach..... wat akelig!! Hopelijk wordt snel duidelijk wat er aan de hand is en valt het mee!! En een dikke knuffel voor jullie allemaal
Jeetje, dat is zeker schrikken! Ik zit even te denken, maar zou zo ook niet weten wat het kan zijn?! Sterkte met afwachten en ik hoop dat ze snel weer thuis zijn! knuffel!
Jeetje wat eng.... vraag me ook af hoe dat kan zeg....Wat een zorgen.... Hopelijk kunnen ze hem snel helpen.... Pfff.... hopelijk kunnen wij je helpen je wat minder alleen te laten voelen....
Wat schrikken is dat zeg... Je kindje zo onder het bloed aantreffen, nachtmerrie. Nu dus wachten op nieuws... Zal een lange nacht voor jullie worden. Sterkte voor jullie allemaal.
Er is verder niemand alleen mijn dochter maar die slaapt gelukkig... Man belde net dat ze nu in de wachtruimte zitten en de arts werd opgeroepen..
Aaaaai Caruli!! Tjee...dat is schrikken zeg!! Heb je al wat meer gehoord?! Goed van je man dat hij meteen actie onderneemt en wat een *piep* van een arts met te vragen...doet ie dat normaal niet..... Domme doos!! Hoop dat je gauw meer weet en dat het allemaal meevalt! Dikke knuffel voor jullie!!
Ik ben bang dat de sonde in zijn maagwand geprikt heeft ofzo.. Geen idee of dat dat kan het is maar een slangetje... Pff zie net dat ik ook onder zit met zijn bloed...
He wat schrikken.. En dan ben je ook nog alleen met je dochter.. Niemand die je ff op kan vangen? Zo alleen zitten stressen is ook niks.. Hoop dat ze hem snel helpen en erachter komen wat het is.. Veel sterkte hoor!
Sterkte, ik hoop dat het onschuldig is! Kan me voorstellen dat je enorm zit te stressen, en dan ook nog eens 30 weken zwanger! Succes en sterkte.....
He bah meis wat een schrik! Hopelijk valt het allemaal mee. Heel veel sterkte en een dikke knuff voor jullie!
oh dat moet verschietachtig zijn, wil dit nooit meemaken. Veel sterkte en hopelijk heb je snel nieuws want dat wachten moet ook dodend zijn.
he bah wat schrikken zeg!! ik hoop dat ze gauw weten wat het is en je mannetje gauw weer thuis is....**knuffel**