Man is nu met onze mitch naar de ehbo

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Caruli, 6 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nense

nense Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.358
    0
    36
    Vrouw
    Gelderland
    Gelukkig dat het in eerste instantie mee blijkt te vallen en hij weer mee naar huis komt.
    Hopelijk blijft het rustig vannacht.

2. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    pfff meid wat schrikken zeg. Fijn dat hij wel mee naar huis mag. hoop dat het niet weer gebeurd.

3. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Gelukkig dat ie weer mee naar huis mag Caruli!! :). En w.s. dus tóch door de sonde? Wel goed dat ze zelfs zijn eigen arts gebeld hebben, top! En morgen dus meteen actie, fijn! Hopelijk is het idd gewoon 'niks' en alleen een wondje v/d sonde! Is de sonde er nu even uit zodat het wondje kan genezen? Of hebben ze 'm iets teruggetrokken?

Ik hoop dat jullie allemaal een beetje kunnen slapen vannacht, alhoewel dat vast héél lastig zal zijn nu!

Arm manneke toch!! :( Het zit 'm ook écht niet mee in zijn jonge leventje! Maar wat een rspect voor het kleine manneke! En voor jullie zeker ook!!

Liefs!

4. 078mama

078mama Niet meer actief

Ik ben benieuwd naar de uitkomst vandaag! Ik ging uit van een zeer flexibele sonde en die kan toch niet zoveel schade aanrichten lijkt me....succes in ieder geval

5. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Goedemorgen meiden.
    Ik ben gebroken, heb geen oog meer dicht gedaan. Bij elk geluid van hem was ik allert.
    Pff gaat een lange dag worden denk ik.
    Maar super fijn dat ik hier vannacht tijdens t wachten van me af kon schrijven!
    Ben benieuwd hoe het vandaag met mitch gaat en wat de arts te melden heeft. (als ze bellen).
    Bedankt voor jullie lieve reacties meiden.

6. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Dat dacht ik ook dat de sonde niks kon doen, maar ze hadden zijn neus en keel bekeken en daar zaten geen wondjes. En volgens hun kon de sonde wel de wand beschadigen. Hopellijk spuugt hij geen bloed verder meer, het is toch behoorlijk schrikken..

7. n4th4li3

n4th4li3 Fanatiek lid

15 sep 2007
    1.409
    0
    0
    heel veel succes vandaag, hoop dat ze het goed onderzoeken!

8. mimi83

mimi83 Niet meer actief

heel veeel succes en ik hoop dat ze vinden wat het is, en dat ghet relatief onschuldig is. meid wat moet jij een hoop meemaken zo..

9. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.234
    7.280
    113
    Vrouw
    Brabant
    Succes! Het uiteinde van een sonde kan wat harder worden door maagzuur en bij het controleren van de sonde kan soms de maagwand wat beschadigen als je de lucht of voeding eruit wil trekken maar de sonde tegen de maagwand zit. Wist niet dat het dan zo heftig zou zijn, kan me voorstellen dat jullie geschrokken zijn, hoop dat het meevalt!

10. elsie22

elsie22 Niet meer actief

jeetje wat schrikken!! heel veel sterkte!

11. zwangerregnawz

zwangerregnawz Bekend lid

12 jun 2010
    907
    27
    28
    Jeetje wat naar! Hopen dat het nu beter gaat. Sterkte voor jullie!

12. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Jeetje Caruli, wat schrikken. Hopelijk gaat het nu beter met hem. Wil je in ieder geval sterkte wensen. X Chickie.

13. MamaVanGilani

MamaVanGilani Niet meer actief

Gerum t menneke :( Hopen dat ze er snel achter zijn waar het bloed vandaan komt. Heel veel sterkte!

14. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Gister avond laat dit topic nog gelezen maar niet de uitkomst. Maar gelukkig dat er verder niks ernstigs aan de hand lijkt!
    Hopelijk was het idd de sonde en weten ze er iets op (OF iets anders op de sonde....heb niet mee gekregen waarom jullie ventje dit heeft..)
    Wil jullie sowieso sterkte wensen met alles. Lijkt me enorm schrikken als je ineens zoiets ziet! En het is al een heel gedoe met hem steeds (lees ik uit je post...en je doet t uiteraard allemaal met liefde maar liever dat t niet nodig is natuurlijk!)

15. vonnie73

vonnie73 Fanatiek lid

22 aug 2008
    1.898
    0
    36
    in un schwon huiske
    Jeee wat een schrik zeg. Heel veel sterkte en hopelijk was dit eenmalig en kan Mitchell weer aansterken.

16. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Jeetje wat een pech heeft jullie manneke toch en wat een schrik voor jullie.
    Ik kan me voorstellen dat je geen oog meer hebt dichtgedaan.

Sterkte, hopelijk gebeurd het niet nog een keer.

17. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.256
    4.486
    113
    He bah en ik was nog wel aan het duimen dat die de 29ste heelhuids zou halen.

Helder bloed is in ieder geval een teken van een actieve bloeding, kan zijn dat je vandaag donker bruin (zwart) bloed tegen gaat komen. Dit is dan bloed van de bloeding van gisteren.

Voor de rest kan ik je alleen maar sterkte wensen.

18. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Jeetje wat een schrik!

Maar moesten jullie dan nog voeding of maagzuur opzuigen dan om te controleren? Wij moeten nu in de verzorging/verpleging al een paar jaar alleen een paar ml lucht inspuiten en dan met een stethoscoop op de maagkuiltje luisteren naar geborrel. Juist omdat je met maagzuur opzuigen probleempjes zou kunnen veroorzaken!

19. Babel44

Babel44 Niet meer actief

Hai Caruli, meid, sterkte weer voor jullie en kleine/grote Mitch :(

20. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    waarom krijgt hij geen maagonderzoek...oke niet leuk voor een kind maar dan weet je wel hoe het zit. nu weet je eigenlijk nog niets.
    Hebben ze wel bloed geprik?

Ik ben een paar weken terug ook opgenomen omdat ik heftige buikpijn had en bloed braakte. Ik kreeg toen direct en maagonderzoek om vast te stellen waar het bloed vandaan kwam. Bij mij zat ook een wondje in de maag

Deel Deze Pagina