Man is nu met onze mitch naar de ehbo

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Caruli, 6 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Ze hebben niks anders gedaan dan in zijn keel en neus kijken. Maar omdat hij daar niets meer gespuugd had dachten ze gewoon aan een klein wondje..

Hier moet ik sonde controleren door eerst maagsap op te trekken en komt daar niks mee dan moet ik lucht inspuiten.

Had gehoopt dat de arts al gebeld zou hebben maar helaas nog niks gehoord..

2. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    vind het wel slecht eigenlijk dat ze geen verder onderzoek hebben gedaan. Ik gaf daarna ook geen bloed meer over.

Uit een klein wondje komt toch ook niet zoveel bloed pffff

sterkte ermee meid

3. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Even alles bijgelezen. Dacht eerst ook aan een bloedneusje oid. Als je kindje een maagbloeding heeft gehad, had ie wrs oud bloed gebraakt. Is er ook voeding meegekomen met het bloed? Als ie een wondje heeft gehad, heeft dat wrs in zijn slokdarm gezeten, of heel hoog in de maag.
    Het kan best zijn dat de sonde naar boven is gaan krullen (ik heb het wel eens meegemaakt dat een sonde via de mond weer omhoog kwam) en dat een wondje heeft veroorzaakt.

Hopelijk heb je nu een rustige dag, en heeft de arts gebeld?

4. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    De sonde zit gelukkig nog goed. Hij heeft hem idd al een paar x omhoog gepuugd is een maf gezicht als hij dan uit zijn mond steekt.
    Arts heeft nog niet gebeld... Zit ook al te wachten. Hopelijk bellen ze nog wel.

5. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Caruli; Kun je niet beter zelf even bellen?

6. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Ik zou niet weten naar wie. Man zei dat ze zouden overleggen en dan zouden wij wat horen, maar met wie enzo geen idee.. Man heeft t niet goed onthouden denk ik.

7. z0nne

z0nne Niet meer actief

Ja, dat zou ik ook doen, zelf bellen!!

8. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    Jeetje wat spannend zeg. Ik hoop dat je snel een arts spreekt die je meer kan vertellen!

9. Tokkel

Tokkel Niet meer actief

Hoi Caruli,

Heb op afstand een paar van je berichtjes meegekregen en wil alleen even zeggen dat je een kanjer bent. Jullie hebben al zo veel meegemaakt de afgelopen jaren en je slaat je er zo goed doorheen. Moest het even kwijt nu ik dit berichtje ook weer las.
    Lukt het om van je zwangerschap te genieten? Kan me voorstellen dat dat met alle zorgen voor je kleine man er een beetje bij inschiet.

sterkte!

10. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Tokkel: lief van je meid!
    Genieten is moeilijk door verleden en nu met de zorgen om mitch.. Maar dit kindje zal straks ook al onze liefde krijgen.

Heb zelf toch maar gebeld en heb een belafspraak voor woensdag met onze arts.

11. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.234
    7.280
    113
    Vrouw
    Brabant
    Zoals Caruli hieronder schrijft, maar wij deden vaak meteen met lucht (zonder stethoscoop, je kon het op een meter afstand horen ;)) maar dan moet je nog de lucht eruit halen en kan de sonde ook tegen de maagwand plakken.

12. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Caruli
    Och, arme Mitch. Hoop dat het hem binnenkort eens wat mee gaat zitten arme jongen. Jullie heel veel sterkte!

13. mik2sept

mik2sept Fanatiek lid

19 jun 2006
    1.271
    0
    0
    Hoi Caruli,

Wat vervelend weer... die onzekerheid...
    Sterkte...

14. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Sterkte, Caruli.
    Wat eng allemaal!

15. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Ik wil je even heel erg veel sterkte wensen. Hopelijk weet je snel meer.

16. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.672
    1.432
    113
    ach caruki, lees het nu pas het is toch weer wat met Mitchel, hij blijft ook knoeien arme jongen, hopelijk wordt ej woensdag wat wijzer over het hoe en wat.
    Zat te kijken op je banner en 30 weken alweer wauw wat gaat dat snel. succes met alles.

17. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Weet je al meer Caruli?

18. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Nee heb morgen een belafspraak met onze arts, hoop echt dat hij een andere oplossing heeft.. Dit trek ik geen weken meer zo.
    Slaap al 3 weken geen nacht meer door..
    Maar goed eerst maar eens zien of hij morgen belt en me niet vergeet ;)
    Mitchell eet nu bijna niks meer zelf, dus heb echt het idee dat er iets niet lekker zit. Bijna alle voedingen krijgt hij nu sondevoeding, sneu voor hem want dan moet hij een hele tijd op zijn stoel zitten en dat een 3-5x per dag.. Is niks voor een actief ventje van bijna 2.
    Maar het is nu even niet anders, hij zal toch eten binnen moeten krijgen he.

19. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Weer gevonden Caruli ;). Spannend hoor! Hoop dat je gauw wat hoort vandaag!

20. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    De assistente van de arts heeft net gebeld dat de arts me niet gaat bellen vandaag maar hopelijk vrijdagmiddag. Pff kan ik nog langer wachten..

Deel Deze Pagina