Hoi meiden, Afgelopen weekend zaten manlief en ik te kijken op een bepaalde site naar een weekendje weg of een uitje ivm valentijnsdag. Uiteindelijk kwamen de musical van Peter pan tegen, hebben een bedrag geboden en hebben dus 2 kaartje soort van gewonnen. Het voelt namelijk erg als gewonnen vanwege dat het is 80 euro scheelde vergeleken met normaal. We zijn beide nog nooit naar een musical geweesg maar hebben er zo ontzettend veel zin in. Musicals hebben me altijd al aan getrokken maar omdat deze in het engels is lijkt het me nog veel mooier. We hebben kaartje voor 17 februari om 15:00 uur. Nog meer dames die naar de musical gaan of misschien al geweest zijn in Belgiƫ?
kzie op internet nu ook 2 kaartjes op de veiling. wil er ook heen maar ben zo goed als blut ze gaan er echt voor een prikkie uit vergeleken met wat ze normaal kosten. wat een bedragen zijn t ook he die originele kaartjes!
Ja is echt belachelijk duur, 2 kaartjes voor 2e rand 118 euro pfff. De veiling is echt mij favo site/app haha... Balen dat je zo goed als blut bent, want ze gaan er inderdaad voor een koopie uit en denk dat het echt een waanzinnige musical is!
Iedereen van de musical komt uit andere landen. De musical gaat door een paar landen heen. Daarom zingen ze dus alles in het engels, kim-lian doet de vertel stem dus alleen het verhaal wat voor gelezen word is in het nederlands... Dus het is precies zoals in de trailer. Ik hoorde dat op tv, 2 weken terug was er een heel programma over de musical.
Wauw wat ontzettend leuk, gewoon de goldrang. Die hebben wij helaas nie voorbij zien komen.. Maar de 2e rang is ook niet al te verweg, teminste dat lijkt zo op de plattegrond Hana
Ja het lijkt mij ook veel mooier in het engels, komt heel anders over dan het nederlandse. Oooh je bent vaker naar musicals geweest, leuk! Naar welke allemaal?
Had mijn man een paar weken terug bemachtigd als verrassing, zo leuk we hebben de stoelnummers enzo al opgezocht en zitten gewoon de derde rij dus echt gaaf en mogen naar een aparte loungeruimte in de pauze en speciale gaderobe dus helemaal luxe, heb er echt zin in. @roozjuh, ooh gaaf dta jullie ook gaan wanneer en welke plaatsen?
Wij ook op 15 feb. Ik ga met mijn dochter van 5 jaar. Ben benieuwd of er meerdere kids in het publiek zullen zitten.
wij gaan 16feb en hebben rij 5. wie heeft linke voor de stoelnummers enzo? kwil weten waar we precies zitten. op ziggo site staat dat je op site van verkooppunt moet kijken. hmzz ff zoeken dan maar
Als ik op mijn ticket kijk staat er niks op alleen die code van de streepjes code verder is die helemaal leeg
Als ik via ipad open zie ik ook geen plaatsen ia de gewone computer wel. Dus misschien dat daar het verschil in zit?