Jawel, maar als hij druk is geweest met 200 reminders, vergeet hij vast niet meer waar die voor bedoeld waren
L*llig man... Die van mij is moederdag vergeten Hij ging het goedmaken met een mooie bedel voor aan mijn armwand...Ik wacht nog steeds...
*pakt de telefoon van haar man en gaat aan de slag met haar verjaardag EN trouwdag* ...kost even tijd maar dan heb je ook wat...hoop ik... Enneuh, gefeliciteerd nog!
Hahaha leuk idee, die reminders, alleen wij hebben een gezamenlijke agenda dus dan krijg ik al die reminders ook op mijn telefoon . Overigens is verjaardag vergeten nog tot daaraan toe, zou ik ook niet blij mee zijn, maar mijn ex presteerde het om gewoon niets te doen aan mijn verjaardag, terwijl hij het wist. En wist hoeveel waarde ik hecht aan op zijn minst een felicitatie. Ging lekker op stap de avond ervoor, kwam mega laat en mega smoor thuis, kreeg niet eens een felicitatie of wat dan ook. Hij zei toen ie eindelijk wakker werd: rijd zo wel ff naar het station voor een cd-tje ofzo. Ja, inmiddels ex dus
Ik ben vandaag jarig en werd vanochtend om 06.20 wakker gemaakt met een slagroomtaart mét kaarsjes, een geknutselde verjaardagsmuts en uiteraard een verjaardagslied! Beetje vroeg, maar erg lief haha.