Allereerst: van harte gefeliciteerd met jouw verjaardag!! Ik kan me niet voorstellen dat jouw man het echt is vergeten, zeker niet omdat er ook al verjaardagskaarten staan. Daar kan hij niet om heen. Zou hij echt geen geintje met je uithalen? Misschien verrast hij je straks dat hij vrij heeft genomen van zijn werk? Wat ik zou doen? Ik zou in ieder geval niet zo lang mijn mond kunnen houden zoals jij. Ik zou na 5 minuten al een liedje hebben gezongen: "Er is er een jarig hoera hoera dat kun je wel zien dat ben... ik!"
Hmm kojk kadootjes doen wij ook niet altijd voor onze verjaardagen maar een gefeliciteerd schat is toch snel gezegd. Ik zou uit koppigheid niks zeggen en dan morgen een pittig gesprek hebben van hoe stom ik het wle niet vind dat hij het vergeten is en dat dta wel,erglullig is . E gefeliciteerd
Mijn vader is een keer de verjaardag van mijn moeder vergeten. Toen had ze gewoon een heel mooi cadeau voor zichzelf gekocht en het was ook heel duur. Dus toen vroeg hij waar dat goed voor was Toen zei me moeder ja aangezien jij niet aan mijn verjaardag denkt, moet ik het zelf doen. Konden ze allebei we om lachen.
Gefeliciteerd! Ik ben niet zo dol op verjaardagen, maar ik vind het toch altijd wel fijn om even gefeliciteert te worden, gewoon om te zien dat iemand er aan denkt. Ik denk dat ik me echt geen houding zou kunnen geven als vriendlief niets zou zeggen.. Gelukkig komt ie op de dag van m'n verjaardag weer naar Nederland, dus dat is makkelijk te onthouden..
Dit hoop ik ook voor je!!! Anders zou hier het huis te klein zijn hahahahaa (wij kunnen heel kinderachtig nooit tot de volgende ochtend wachten met elkaars kado, en geven we die om 00.01 's nachts. Dus ik zou echt stomverbaasd kijken als ik halverwege mijn verjaardag nog steeds niks hoor of krijg )
Gf. Jammer dat je zoon nog niet kan praten ik zou me kind verjaardag.s liedjes laten zingen happy verjaardag voor mama. Die mannen ook. Ze denken gewoon zo anders haha. Zou gewoon een grote stille hint geven van wat voor dag is het vandaag. En ook daarna niet te veel boos zijn. Wel hem het er even in peperen van zijn we niet wat vergeten.
Ik zou wel een hint geven (op een grappige manier), of lekker zelf een stuk taart voor zijn neus op gaan eten. Maar zou er niet wakker van liggen. Mijn man was mijn laatste verjaardag ook vergeten te feliciteren. Maar was net de dag ervoor verhuisd, was hoogzwanger (2dgn later bevallen). Maar had gewoon even teveel aan zijn hoofd. We hadden ook afgesproken geen kado'tje te doen. En mijn schoonvader heeft me nog nooit gefeliciteerd. Ook niet met mijn dochter. Hij komt wel, maar geeft geen hand oid. Ondertussen weet ik niet beter en maak me er ook niet te druk om.
Wij doen er weinig aan. Niet echt met een lading kado's ofzo. Maar eraan denken is toch wel het minste? tegenwoordig willen de meiden dat het huis ook voor pappa en mamma versierd worden, dus vergeten zal niet gebeuren haha. Is ook nooit gebeurt. ML maakt me desnoods om 00:00 wakker op mijn verjaardag. En andersoms. Kado's zijn niet belangrijk, wle dat iemand eraan denkt, begrijp je teleurstelling daarom wel hoor. En, gefeliciteerd! heb je een memorabele leeftijd bereikt? misschien heeft hij iets voor je in petto? surprise, iets met een taart met confetti ofzo haha
ben wel benieuwd hoe dit afloopt.. kan me het gewoon niet voorstellen dat je je vrouw/vriendin verjaardag vergeet... er moet gewoon wel iets achter zitten anders vind ik het echt rot voor je.. Iig gefeliciteerd met je verjaardag!
hoe erg zit je je op te vreten? Als je hier heel boos van wordt, zou ik zo snel mogelijk er iets van zeggen.. anders gaat het alleen maar erger worden. En als het je niet zoveel interesseert zou ik ook om 23:55 een liedje voor mezelf zingen en hem heeeeel erg door het stof laten gaan maar er ook vooral hard om lachen. GEFELICITEERD trouwens!!
Oeps! Wie weet heeft hij wel een verassing voor je, ik zou dus nog geduldig afwachten tot de avond en dan pas er iets van zeggen.
Hahaha, geweldig!!! Ik vind het echt niet kunnen hoor, je man die je verjaardag gewoon vergeet... Ik zou hem na het liedje even flink de waarheid vertellen!! Maar wie weet is dit nergens voor nodig en heeft hij een hele grote verassing voor vanmiddag of vanavond Maar het blijft wel een beetje weird dat hij je vanmorgen niet eens gefeliciteerd heeft... Ennn, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!
Hahaha, hier ook een man die mijn verjaardag altijd vergeet. Kan me er niet druk om maken, zou gewoon vragen of hij mee gaat naar de supermarkt taart halen o.i.d.
Ik zou werkelijk pissed off zijn!!! Bedoel come on!! We leven in een tijd dat mobiele telefoons zelfs nog kunnen bellen Zit vast een agenda bij.... Ik zou t m gewoon melden...
het is nog wel vroeg om te zeggen hij je verjaardag vergeten is hihi misschien heeft hij wel een onwijs grote verrassing.. en anders zou ik er pas laat in de avond over beginnen of net wat iemand zei zingen voor je zelf om 23.55
als eerste gefeliciteerd! Ten 2e..wat ik niet snap he..heb je het van te voren dan niet over het feit dat je bijna jarig bent, of bezig met visite, praten jullie niet met elkaar? Bij ons thuis is het echt een feestje jarig zijn, kids worden erbij betrokken, kadotje kopen met de kids. En als je visite regelt/krijgt, dan heb je het daar toch over met je partner? Maar goed, ik snap dus niet waarom je je mond houd en niet gewoon sochtends al zegt: jheee jarig! Waarom zwijgen en het zo op laten lopen? suc6 ermee!