Ik zou ook flink kwaad zijn.. En dan ook nog zo koppig om er niets van te zeggen.. Totdat hij er zelf achter komt! En zo kinderachtig om t zelfde terug te doen bij hem
Ik had het gister al gezegd.. mannen zijn nou eenmaal geen vrouwen.....Wie een enorme verrassing verwacht zal echt vaak teleurgesteld worden.. gewoon erover beginnen.. en zeggen dat je volgend jaar een nieuwe auto wil als goedmaker, en er samen een gezellige middag van maken
Btw, manlief kreeg hier dot jaar ook een surpriseparty, maar gewoon in de ochtend gefeliciteerd enzo hoor!
Gefeliciteerd ts.. Hopelijk heeft hij een enorme verrassing voor je.. Ik ben morgen jarig.. Weet nu al dat ik om half 7 zingend wakker word gemaakt met een kop koffie en een bloemetje....
Hebben jullie veel aan je hoofd op het moment? Ik ben dit jaar namelijk mijn eigen verjaardag vergeten... En ja, er stonden ook kaartjes. Ik werd smiddags gebeld door mijn moeder. Gefeliciteerd! En ik vroeg nog doodleuk waarmee... Wij zaten in de laatste dagen van de wachtweken voor IVF. Waren dus totaal niet met verjaardag bezig. Zelf een taart bakken/kopen vind ik trouwens wel een hele goede hint/grap. Ga iig niet zitten wachten op een reactie van hem, zonde van je tijd en je vreet jezelf alleen maar op. En Tsja, mannen....
niet druk om maken. ik ben ook eens bijna de verjaardag van mn vriend vergeten, bijna he, ik was nog op tijd. ik vind dat de tijd gewoon te snel gaat waardoor ik zelden weet de hoeveelste het is in de maand want ik weet perfect wanneer mn vriend jarig is maar vraag me ook niet de hoeveelste het vandaag is,...dalijk es op mn gsm kijken
Gefeliciteerd! Ik heb me er al lang bij neergelegd dat mannen zulke dingen vergeten. Om mezelf een teleurstelling te voorkomen help ik hem er gewoon aan denken. En heeft hij niets geregeld? Jammer, maar dan gaan we gezellig samen iets leuks kopen. Geloof me, hij vergeet het echt niet omdat hij dat leuk vind. Hij is er echt niet op uit om jou teleurgesteld, boos of verdrietig te zien. Verlos de man uit zijn lijden
WAT?! Waar zijn de slingers en je ontbijt op bed? Een dikke kus en knuffel en natuurlijk je cadeau. Be-la-che-lijk. Om heel eerlijk te zijn zou ik erg kwaad worden en had hij mijn dag verpest. Ik ben echt een makkelijk en heel positief mens maar hier ligt voor mij toch wel een grens hoor.
Het is dat ik het er al dagen van te voren over heb, anders zou mijn vriend het ook vergeten denk ik. Mijn vriend is vandaag jarig, en ik had het ook makkelijk kunnen vergeten. Aangezien hij nog net een felicitatie aanneemt, cadeautjes mag ik hem niet eens geven. Dus het is een dag als iedere andere.
Gefeliciteerd ts!! Ik zal afwachten en had eind van de middag gezegd; ik wist niet dat we verjaardagen niet meer vierden. Maar fijn om te weten! .. Vind ook wel knap dat je nog niks gezegd hebt zeg...
gefeliciteerd! maare wat een domper ofniet... ik had er toch wel wat van gezegd hoor... een subtiele hint...
Ik zou het echt niet leuk vinden. Sorry hoor, maar ik vind het excuus dat het een man is ook nergens op slaan. Het is een man, hij is niet achterlijk! Als je er normaal nooit wat aan doet is het een ander verhaal, maar ik zou het niet leuk vinden en echt boos zijn. Maar daarnaast vraag ik me af, hebben jullie het van tevoren het er dan nooit over? Ik begin al weken van tevoren, ohh ben bijna jarig en andersom ook haha, maar misschien zijn wij wel zo kinderachtig
Ik zou dit niet tof vinden.. Ben super makkelijk met dingen, maar mijn verjaardag vergeten? Zo moeilijk is het toch niet om te onthouden? Als je dingen echt belangrijk vindt zet je ze toch in je agenda, reminder in je telefoon of een memo op deur ofzo? Ik hoop dat hij een verassing voor je heeft en heel hard voor je gaat zingen straks! Enne GEFELICITEEEERD!!!
Hihi wat een grap haha sorry Benerg nieuwsgierig naar wat de dag brengt En anders voor die thuis komt toch maar sloten vervangen
Ik ben ook niet boos hoor.. Vind het ergens wel grappig.. Hoe kun je dat nu vergeten.. En we vieren het niet echt maar ik krijg altijd wel kadootjes van mijn ouders broer en zus en van hem.. Maar meestal zoek ik zelf wat uit.. Omdat hij toch niet begrijpt wat ik wil.. Maar even feliciteren is een kleine moeite toch.. En ik weet 99% zeker dat hij gewoon werkt vanavond want hij neemt nooit vrij..