Man is verjaardag vergeten..

Discussie in 'De lounge' gestart door mavi derya, 5 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Ik zou het schaamteloos tegen hem gebruiken.

(Het eerstkomende jaar)

2. Sterrefeetje

Sterrefeetje Niet meer actief

Waarom zeg je het dan nu niet gewoon? Zoiets als goh, heb je nog iets leuks gepland voor me vandaag?

3. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Ah als je vanavond al niet samen hebt zou ik een taartje gan kopen met kaarsjes, die aansteken, uitblazen en vragen of hij ook een stukje wil :) Kan hij nog de rest van de middag iets verzinnen om het goed te maken :)

4. avon

avon Fanatiek lid

6 apr 2010
    1.177
    0
    0
    verpleegkundige
    Regio Groningen
    helemaal mee eens.
    hier wordt het ook een week van te voren met elkaar overlegd hoe we het gaan doen, de avond van te voren worden de slingers op gehangen e.d.

5. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

hier ook hoor :D

ik ben pas in september jarig maar word wel 30.. dat vind ik toch wel bijzonder dus ben nu al bezig met een bijzondere dag organiseren zodat mijn (bijna allemaal onregelmatige werkende) broers, zus en andere genodigden die dag vrij kunnen houden.

6. nijntje1983

nijntje1983 Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.192
    0
    0
    vlakbij assen
    Hier ook een man die zomaar vergeet, terwijl zijn broodtrommel bovenop de taartdoos stond... Kreeg om 4 uur smiddags een mail met daarin: gefeliciteerd, we gaan een keer nasr de bios en uiteten met z'n 2... Ik ben al bijna weer jarig en we zijn nog nuet geweest. En het was dat zijn collega hem vroeg wanneer ze verwacht werd. Had gelezen op facebook dat ik jarig was en was ff met hem aan het geinen.

Ach ik kan me er niet druk om maken, hij is verder superlief! Maar herl erg vergeetachtig...

7. Jazziepooh

Jazziepooh Niet meer actief

Ik zou echt wel boos zijn geworden...

Gefeliciteerd btw.

8. pinguin

pinguin Bekend lid

8 apr 2011
    974
    1
    0
    somewhere
    ik zou woest zijn! en dat is nog zacht uitgedrukt... ;)
    ik ben dol op mijn verjaardag, heb er sowieso 2 maand van tevoren al over wat ik graag wil voor mn verjaardag, versier ons hele huis etc
    ben net een klein kind.. hahahaha!
    maak ook altijd grapje dat het maar een nationale feestdag moet worden, het is een heul belangrijke dag! hahaha!:D

9. yenolah

yenolah Fanatiek lid

12 dec 2008
    4.038
    83
    48
    Vrouw
    fysiotherapeut
    Caldas da Rainha
    Pas in de avond kun je zeggen of hij je verjaardag inderdaad vergeten is, hoor.
    Misschien heeft hij wel een leuke verassing. Ik zou me er niet druk om maken in ieder geval en zeker niet zijn moment ontnemen, voor het geval dat hij het niet vergeten is.

10. raspberry

raspberry Niet meer actief

Dit dus.
    Ik zou echt m'n verjaardag niet laten vergallen door af te gaan zitten wachten tot manlief er achter komt dat hij het vergeten is. Direct zeggen, kun je er de rest van de dag tenminste nog iets van maken...

11. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik zou op zijn zachts gezegd 'not amused' zijn :D

12. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Ik zou er ook niet blij mee zijn. Sterker nog, ik zou woest zijn! Dat hij de dag dat we X jaar samen zijn vergeet, vind ik nog tot daar aan toe (dit jaar heeft hij er wel aangedacht) maar mijn verjaardag? Nee, dat vind ik niet goed... ;)

Ik zou in zo'n geval heel irritant: "Er is er een jarig" gaan fluiten ofzo... Kijken of het kwartje valt... :D

13. Momisake

Momisake Fanatiek lid

27 jul 2010
    1.641
    173
    63
    Vrouw
    Oei nee, ik zou het echt niet leuk vinden!!
    Mijn schoonmoeder is op dezelfde dag jarig, dus mijn vriend vergeet het niet mat als hij dat zou doen kreeg hij mooi geen taart! En een bos bloemen was ook niet genoeg :p

14. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    Mijn man is mijn verjaardag vorig jaar ook vergeten. Ik heb er de volgende dag pas wat van gezegt, toen ik een verjaardagskaart in de bus kreeg en ja hij was het dus echt vergete.....

15. guus

guus Fanatiek lid

20 mrt 2012
    2.083
    0
    0
    in het koude noorden
    ik zou een paar ballonnen ophangen, taart neerzetten (of 1 stukje met 1 kaarsje) die uitblazen waar hij bij is hahaha

mijn vader vergat de verjaardag van mijn moeder(en hun trouwdag) ook altijd, dan konden wij snel naar de winkel gaan om bloemen te halen hahahaha.
    onze verjaardag net zo, die vergeet mijn vader, dus standaard schrijven wij dat groot bij hem in de agenda.

mijn man vergeet mijn verjaardag niet, maar vergeet wel optijd een kadootje te kopen, ik kan me daar niet boos om maken zolang ik savonds maar krijg wat ik wil:D:)

16. MamaBenjamin

MamaBenjamin Niet meer actief

Ik zou wachten of hij een grote verrassing heeft gepland.
    Maar een felicitatie had wel gemoeten hoor! Al zou hij die geven bij een eventuele verrassing, dan is de lol er toch al een beetje af als je de hele dag hebt lopen balen.

Nu maar hopen dat hij wat gepland heeft en dan morgen zeggen dat het fijner was geweest als hij je toch had gefeliciteerd.

Hier vieren we de verjaardag amper, maar de hele ochtend niks zeggen vind ikzelf ronduit lomp.

En natuurlijk van harte gefeliciteerd met je verjaardag :D

17. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    O wat erg.. Ik hoop dat hij een big surprise heeft want dit is echt te erg.. Een cadeautje hoeft niet eens maar gewoon een dikke gefeliciteerd en een dikke kus toch echt wel..

Ik snap ook niet dat er hier dames zijn die het niets zou interesseren. Ik vind het toch wel iets om dit gewoon te vergeten.. Jij kiest je partner omdat je hem/haar zo speciaal vind, iets als een verjaardag vergeten vind ik dan ook not done.. Hier hangt de kalender in de keuken en ik schrijf op de week zelf ook op wie er jarig zijn, zo weet ik (maar ook manlief) wie er die week jarig zijn en waar een kaartje weg gedaan moet worden.

Hoop op goede afloop ts!

18. MamaR

MamaR Fanatiek lid

4 jul 2010
    3.420
    17
    38
    Gefeliciteerd!

Haha ik moet er stiekem wel een beetje om lachen ; ) Mijn man en ik zijn op dezelfde dag jarig en zelfs hij presteert het om het te vergeten.. Dan kom ik aan met een cadeautje (ook voor mezelf:D) en dan valt het kwartje wel..

19. Charmed

Charmed Fanatiek lid

16 sep 2012
    2.589
    79
    48
    Oh wat sneu haha, hopelijk krijg je gewoon n verassing!
    En anders taart met kaarsjes, je wens 'ik wens dat mijn man mijn verjaardag nooit weer vergeet' hardop doen :D

En Gefeliciteeeeerd! :D

20. lin80

lin80 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.798
    1
    0
    Ik zou er nu nog niks van zeggen, maar vlak voordat je op bed gaan vanavond een paar glazen op tafel zetten, flesje wijn, ballonnen en de kaarten die je gekregen hebt erbij zetten. Hoop dat hij dan de hint begrijpt. En natuurlijk dankbaar gebruik maken van het feit dat hij het vergeten is en hem vertellen dat je nu wel verwacht dat hij het goed gaat maken. (dit alles op een leuke, niet verwijtende manier)
    Maar dit is wat ik zou doen omdat ik er de lol ook wel wat van in kan zien. Mocht je er echt mee zitten, dan zou ik het hem eerder duidelijk maken.

Deel Deze Pagina