VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG!!! Mijn vriend is ook zo slecht met data, als hij mijn geboortedatum ergens door moet geven doet hij het makkelijk verkeerd. Maar ik begin al als 'mijn' maand begin met roepen dat ik bijna jarig ben Als een klein kind. En de dag van tevoren al helemaal (MORGEN BEN IK JAAAARIG!!). Dus dat is moeilijk te vergeten Als ik het er nooit over zou hebben zou hij het misschien ook niet onthouden.. Maar als ik hem vraag wat de geboortedata van zijn zussen en ouders zijn of hoe oud ze worden weet hij het ook niet.. Dus ik trek het me niet zo aan.
Gefeliciteerd! Ik vraag me echt af hoe zoiets kan haha, ik heb het namelijk zelf altijd al dagen van tevoren over mijn verjaardag haha
Haha ook zo'n man... Dan heb je het er de hele tijd over en dan vergeet hij het nog... Ach ik heb het 's ochtends maar gelijk verteld door slingers voor mezelf op te hangen , hij vergeet trouwens nooit cadeautjes te kopen hoor haha maar meestal vieren we het een andere dag...
Ik ben ooit eens mijn eigen verjaardag vergeten Totdat ik sms jes kreeg , maar toen was het al een uur of 4 's middags hahahaha. Ts van harte gefeliciteerd, ik zou er geen drama van maken, maar wel zeggen van: fijn dat je me even feliciteerd.
Gefeliciteerd TS!! Maaruh als man hier mijn verjaardag zou vergeten zou ik m er al wat van geroepen hebben zodra ik een kwartier wakker ben hoor haha, dat jij om 12.00 uur nog geen hint gegeven hebt vind ik knap
Ik vraag me altijd af hoe je de verjaardag van je partner kan vergeten, jullie praten toch wel? Hier ben ik vaak al een week van te voren bezig met mijn verjaardag, taart regelen/maken, familie uitnodigen enzovoorts. Moet zeggen dat ik het wel een beetje kinderachtig vind om dan vervolgens naast elkaar op de bank te gaan zitten en niets te zeggen. Ik zou het denk ik direct benoemen, bedoel hallooooo hij vergeet je verjaardag óf wil je dat in iedergeval doen denken. En er iets van zeggen hoeft niet meteen te betekenen ruzie maken .
Meis gefeliciteerd en ik ben ook jarig haha... Niet leuk natuurlijk!! Ik heb het zaterdag gevierd maar vanochtend bel ik me vriend op en zeg tegen hem : gefeliciteerd hè met je vriendin. , hij huh met wie ik zeg met mij l*l hij zei wel 100 x sorry maar leuk vond ik het niet... Vooral omdat die gister zei morgen ben je volwassen (21). Maar ik heb dan wel zaterdag natuurlijk alles gehad , maar leuk is het niet.
Gefeliciteerd! Ik kan t me niet voorstellen, maar ik neem dan op mijn verjaardag altijd de telefoon op met "gefeliciteerd met mijn verjaardag!!" Heeft/hebben hij/jullie geen FB met verjaardagsmeldingen?
Mavi Derja en Pluisje, allebei van harte gefeliciteerd! En Pluisje.. 21..... dat is lang geleden voor mij! Tja, beetje lullig is het natuurlijk wel als je verjaardag vergeten wordt. Er is maar 1 ding wat je kunt doen.... nee 2.... zijn verjaardag ook expres vergeten (dan weet hij wat het is) en natuurlijk uitbundig gaan troostshoppen! Uiteraard alleen voor jezelf.... Alsnog een hele fijne dag gewenst vandaag jullie allebei!
Ik hoef geen grote aandacht of kado's o.i.d. ... maar een simpel gefeliciteerd en een knuffel is toch wel het minste wat ik verwacht. Ik zou dus echt nog amused zijn.
ok, dus jij hebt zelfs taart zitten eten en hij vroeg niet van : "waarom is er taart?" ofzo? gefeliciteerd
Gefeliciteerd! Ik zou erg teleurgesteld zijn. Kan me ook niet voorstellen dat mijn man het vergeet. Hij is 5 dagen ouder, en vindt het in die 5 dagen heeeeerlijk om te vermelden dat hij ouder is.... Net een klein kind
Happy birthday!! Ik zou gewoon op m afstappen en hem een hand geven en zeggen; gefeliciteerd met je vrouw!! Hahaha..manne..