Ik zou het wel grappig vinden, het is nou niet bepaald dat als ze je verjaardag vergeten dat ze niet van je houden.
Gefeliciteerd! Misschien een beetje een domme vraag, maar wat betekent toenstraks? Heb je vanmorgen alleen naast hem taart zitten eten of ben je van plan om vanavond niks met hem te delen? In het eerste geval is het een behoorlijke malloot om dan nog niks door te hebben, zou ik goed van profiteren en het hem op meerdere manieren laten goedmaken. Hier zal dat nooit gebeuren omdat we het van te voren al vaak genoeg over onze verjaardagen hebben gehad, over wat we elkaar gaan geven en of en hoe we het gaan vieren.
Vraag me af hoe het js afgelopen na alles gelezen te hebben. Anders schuif je dit topic maar onder zijn neus.. Alle jarigen... Gefeliciteeeerd!!!
Gefeliciteerd!!!!!! Wat erg zeg.. Ik zou boos zijn!! Maar hier vergeten ze mijn verjaardag nooit want ik begin 30 dagen van te voren al af te tellen
Gefeliciteerd met je verjaardag Zou het zelf echt niet leuk vinden als mijn man mijn verjaardag zou vergeten ( zeker na 14 jaar samen zijn ). Denk idd ook dat ik een botte opmerking had gemaakt van ' joh bedankt voor de felicitaties he '
Dus je hebt al taart gegeten, er staan verjaardagskaarten in huis?? Ik kan me nu haast niet voorstellen dat hij nog niks door heeft?! Als het echt zo is zou ik toch wel wat teleurgesteld zijn ja. En dan een mooi kado voor jezelf uitzoeken en inpakken! Enne...Gefeliciteerd!!
TS, gefeliciteerd met je verjaardag. Ik hoop dat je man inmiddels wel doorheeft dat je jarig bent. Ik geloof dat ik het wel echt heel erg vervelend zou vinden als mijn man het zou vergeten. Aan de andere kant misschien heeft hij wel een verrassing voor je gepland en denk jij gewoon dat hij gaat werken. En idd anders de aankomende tijd schaamtelijk tegen hem gebruiken
ik schaam me diep, maar ik ben afgelopen december de verjaardag van mijn vriend vergeten. Hij werd nog wel 30! niet de hele dag lang, maar we hebben samen ontbeten enzo, hij ging rond 10u de deur uit (werken) en toen hij 5 minuten weg was viel het kwartje... ik kon mezelf wel voor mn kop slaan en heb 'm meteen gebeld. Hij was best wel teleurgesteld maar kon er ook wel weer om lachen... hij had zelfs nog lopen hinten "krijg ik vanavond mn kado??" en ik zei stom "ja tuurlijk!" en nog drong het niet door. Snap nog steeds niet waarom.. pff.. Erg lullig, ik hoop dat je man inmiddels wel eraan gedacht heeft. Anders inderdaad jezelf trakteren op iets leuks, en je man mag dan iets verzinnen om het weer goed te maken!
Ook al zou ts haar man een verrassing in petto hebben, dan is het nog vreemd als hij haar niet even (mondeling) kan feliciteren. Hier een felicitatie van mij: Wij vergeten het nooit van elkaar, komt misschien ook omdat we een dag na elkaar jarig zijn. En van tevoren hebben we het er dan ook al over van: "Ik ben bijna jarig" en "Vanavond is het mijn oudejaarsavond!"
Hahahaha, dit kun je nu voor de rest van zn leven tegen hem gebruiken!!! Ik vind het wel grappig, hij vergeet het natuurlijk niet expres. Ik zou vanavond als hij thuiskomt voor mezelf gaan zingen, met een lekker gebakje!