wat een reacties. We hebben zaterdag afgesproken, ben benieuwd hoe het gaat Hij heeft ook een hele jonge moeder ben ik achter gekomen, vind het wel raar. zijn moeder is 44 en dat zijn mijn zussen ook. beetje gek idee wel. maarja eerst hem maar eens leren kennen
Mijn moeder kreeg toen ik 18 was een relatie met een jongere man. Mijn moeder was toen 38 ( net zo oud als ik nu, ha ha) en de man 28. Dus precies wat jij nu hebt. Dat was een leuke en goede relatie. Na 14 jaar was de koek op...maar dat lag niet aan leeftijd. Nu is ze getrouwd met een man die een jaar jonger is. Mijn vader was 8 jaar ouder dan mijn moeder. Ik heb een man die 3 jaar jonger is. Een vriendin van me een man die bijna 9 jaar jonger is. Mijn zusje een man die 6 jaar jonger is. Ik kijk niet zo naar leeftijd...
Ja dat blijkt en dat had ik niet "verwacht". Ik dacht eigenlijk dat wij zo raar waren. Had me oo allerlei ellende voorbereid toen wij iets met elkaar begonnen maar dat bleef uit. Ik heb niet zoveel mensen met leeftijdsverschil om me heen dus dacht wel dat het raar gevonden zou worden. Maar liefde laat zich echt niet dwingen.... Als het er is kun je het niet stoppen. Ik had verwacht dat het soms wel eens wringen in bepaalde dingen maar we liggen echt op 1 lijn, vullen elkaar perfect aan. Zou je niet verwachten als de levens in het begin zo uit elkaar lagen. Ik woonde al 16 jaar op mezelf had lang samen gewoont en had 3 kids. Hij kwam vanuit huis.
Ik zou gewoon eens even lekker gaan daten , blijkbaar vind hij je leuk en aantrekkelijk, ook al ben je 10 jaar ouder. Is toch een super compliment? Diepgang kan het nog altijd krijgen na een eerste date. Veel plezier zaterdag!
Mijn man is 26 en ik ben vandaag 38 geworden. Tussen ons is het geen enkel probleem en hij is een stuk volwassener als mijn ex die 42 is. In het begin had hij geen kinder wens maar ik hield er toch wel rekening mee. En idd na tijdje was de wens er en omdat ik al Kids heb en er eigenlijk wel klaar mee was. Had net wat vrijheid terug zeg maar kon meer ondernemen ect. Was het wel even goed nadenken voor me. Na veel praten hebben we besloten er toch voor te gaan en inmiddels 26 weken zwanger. Zijn familie moeders kant heeft ons meteen geaccepteerd vanaf dag 1 en zijn ma is 52. Zijn pa heeft wat meer tijd nodig gehad wat ik ook begrijp. Zijn ma ziet mijn Kids echt als haar eigen kleinkind en maakt geen verschil erin. Zijn echt super geweldige wensen... Zolang het tussen jullie klikt en het gaat goed lekker voor gaan.. Succes morgen op je date
Ik ben 37 en mijn man 29, ik ontmoette hem ook toen hij 24/25 was en ik Had er eerst ook moeite mee want ook ik had al een kind. Uiteindelijk zijn we heel erg gelukkig samen en alhoewel ik altijd iets met mannen har die iets ouder waren is dit de meest stabiele relatie waar ik in heb gezeten. Ik merk verder niks van leeftijdsverschil. Hij is ook een geweldige vader voor mijn oudste dochter en we hebben 1 kind samen en nog 1 op komst. Gewoon ervoor gaan! Liefs Tess
Dus een vrouw met een oudere vriend heeft een vader nodig?? Wat een belachelijke insinuatie zeg! Ik deed met hem toch echt dingen die ik niet met mijn vader deed hoor Bovendien was mijn vader destijds jonger dan mijn vriend
Ik vind het niet vreemd... Zowel dat de man een stuk ouder is als de vrouw. Het gaat erom dat een man en een vrouw bij elkaar passen. Leeftijd zegt dan niet zoveel.
Wat spannend! Hoe was het gegaan? En ach waarom niet, als een man een vrouw heeft dat 10+ jaar ouder is kijkt niemand er raar van op. En kijk naar Andre Hazes jr, zijn vriendin is toch ook 16 jaar ouder.
hallo, Het was helemaal niks haha. in het echt kwam hij echt heel puberig over nog, en zag er ook veel jonger uit dan op de fotos. We hebben wat gedronken en toen zijn we maar weer naar huis gegaan haha. Ach volgende keer beter. dan toch maar een iets oudere man uitzoeken
Ik denk dat het vooral uitmaakt of je in dezelfde 'fase' zit. Stel de één wil het elk weekend twee dagen op een zuipen zetten en de vrijheid hebben om op stap te gaan wanneer hij maar wil. Terwijl de ander kinderen heeft en dat dus zomaar niet kan. En er eigenlijk ook geen behoefte meer aan heeft. Dan kan ik me voorstellen dat dat gaat vervelen. En die kans heb je misschien net iets meer bij iemand die veel jonger is en bijvoorbeeld nog middenin het studentenleven staat. Maar je kan ook een jong iemand treffen die niet echt wilde haren heeft en een ouder iemand die helemaal voor vrijheid-blijheid is. Dus ik zou niet kijken naar de leeftijd, maar naar de manier waarop jullie in het leven staan. O.a. hoe je je vrije tijd indeelt. Maar ook de vraag of hij bijvoorbeeld wil trouwen en kinderen krijgen en hoe jij erin staat om dat avontuur nog een keer aan te gaan. Dat deze jongere man toch (mentaal) 'te jong' was, betekent niet dat je meteen alle jongere mannen moet afschrijven.
Man en ik verschil van meer dan 20 jaar, zaten in totaal verschillende fasen van ons leven. Hij al gescheiden, 3 bijna volwassen dochters. Enz. Ik thuiswonend, langste relatie 1,5 jaar. Ondanks dit grote verschil in leven lagen we toch met elkaar op 1 lijn, nog steeds wel. Ik heb wel meer behoefte aan avondjes stappen, maar hij snapt dat wel en let dan gewoon op de kinderen. En gaat zel een stuk minder weg. In het begin was het wel even zoeken maar ondertussen zijn we bijna 10 jaar verder en kan het mij niet anders meer voorstellen.