Man kan niet slapen door mij..

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Chida, 21 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sisa

    Sisa VIP lid

    13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Je gaat pas om 3-4 uur naar bed ocean soul? Hoef je niet te werken? Dan is het wel handig als je elke dag kunt uitslapen, heerlijk!
    Mijn man heeft me de afgelopen 8 jaar al uit mijn slaap gehouden met zijn gesnurk, en nu klaagt ie dat hij slecht slaapt omdat ik 3x uit bed moet om te plassen en lig te hoesten en te niezen 's nachts, ben al een week of 6 aan het snotteren namelijk. Nou, dat hij zich maar niet aanstelt want die paar maandjes dat hij vaker wakker ligt kunnen niet op tegen die snurkvolle nachten van de laatste 8 jaar :D
    En dan helpt de opmerking: 'jij hebt ervoor gezorgd dat ik zwanger ben hoor' ook nog wel haha.
     
  2. suikerboon

    suikerboon Bekend lid

    30 dec 2007
    924
    0
    0
    arbeidster
    menen
    wat me zo ergert aan mijn vriend is dat hij altijd op mijn kant komt liggen. zo heel dicht tegen mij zodat ik zijn adem kan voelen in mijn nek. voor ik zwanger was genoot ik daar echt van, maar nu irriteert het me enorm :( en dat snurken :( wat heb ik al lelijke dingen tegen hem gezegd, en hoeveel keer heb ik al geslaan met een kussen op hem om hem te doen stoppen :( en dan vraagt hij me de morgen nadien waarom ik zo boos ben :confused: :confused:
     
  3. Chida

    Chida Actief lid

    13 nov 2007
    443
    0
    0
    Verpleegkundige
    Rotterdam
    Hahahaha.....jouw verhaal is precies hetzelfde als die van mij :D

    Alleen wandel ik (nog) niet in mijn slaap :)
     
  4. joyce30

    joyce30 Actief lid

    7 aug 2007
    339
    1
    0
    contactverzorgende
    Ik snurkte ook in mijn zwangerschap .Had ook steeds een verstopte neus .Nu niet meer.
     
  5. Bibi23

    Bibi23 Actief lid

    4 jan 2008
    403
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Ik lig ook wakker van mn vriend.
    Vandeweek heb ik oordopjes ingedaan, dat hielp goed ;)
     
  6. ladyrabbit

    ladyrabbit Bekend lid

    13 apr 2008
    704
    1
    0
    Begeleider psychiatrie
    Noord-Limburg
    Mijn man snurkt met nachten in iedere houding, niet alleen op zijn rug. Ik heb dus standaard oordoppen langs mijn bed omdat ik anders echt geen oog dicht doe! De afgelopen twee maanden ben ik ook aan het snurken geslagen, en nu kan hij eens niet slapen, haha :) Vanacht had hij ook geen oog dicht gedaan: ik ieder uur naar het toilet en tussendoor gewoon snurken, was helemaal geradbraakt!
     
  7. Nannoe

    Nannoe Lid

    23 aug 2008
    18
    0
    0
    Hier wisselen we elkaar af.. Hoewel de laatste tijd ik meer niet van hem kan slapen... Ik blijk sinds ik zwanger ben, geluidjes te maken en die maken hem wakker...

    Sinds ik zwanger ben slaap ik sowieso heel erg slecht... Ben heel veel wakker en moet zeker 5 a 6 keer mijn bed uit om te plassen... Jippie!!! En nu we op het laatst lopen is het helemaal erg... had niet verwacht dat het nog erger kon! Maar het kan! Vannacht heb ik misschien 1 uur geslapen... Viel ikbijna weg, kwam manlief weer aanzettten.... Dus toen hij vanmorgen naar zijn werk ging, kon moeders even slapen!
     
  8. britt75

    britt75 Lid

    13 jun 2008
    33
    0
    0
    Heel herkenbaar, haha. Ik zaag 's nachts ook een heel bos om. Soms is het zo erg dat ik er zelf wakker van schrik, kan haast niet geloven dat ik het ben die zo'n herrie maak. Daarnaast heb ik de hele nacht ruzie met die voedingsworst, als ik me omdraai moet dat hele ding mee wat nogal een gedoe is bij mij. Vriend is ook doodmoe overdag door mij, maar hoe vaak ik ook voorstel om in de logeerkamer te gaan liggen, hij wil er niks van weten, dat is dan wel weer schattig. Ik haal sinds m'n verlof de uren overdag wel in, dus voor mij is het een minder groot probleem..
     
  9. poohbeer26

    poohbeer26 Fanatiek lid

    17 feb 2007
    1.055
    0
    36
    In de boom
    Volgens mijn vriend was eerst eerst een brommertje, maar nu is het net of er een harley staat te ronken in de slaapkamer.
    Ja ik kan er niets aan doen.
     
  10. Loeki2

    Loeki2 VIP lid

    3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Heel vervelend Chida, ik ken het gevoel, ik ging tijdens mijn zwangerschap zo snurken dat mijn man echt vele nachten op de bank heeft geslapen. Een andere oplossing hadden wij helaas ook niet.
     
  11. Chida

    Chida Actief lid

    13 nov 2007
    443
    0
    0
    Verpleegkundige
    Rotterdam
    Jah...dat is ook zo:)

    Ik ben blij dat ik niet de enige ben hierin...maar ik blijf het sneu vinden voor de mannen. Maar jah....ik doe het niet met opzet:(
     
  12. Loeki2

    Loeki2 VIP lid

    3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Sneu voor die mannen :) nou ik niet hoor, ze mogen ook wel iets over hebben voor hun toekomstig kroost :) kunnen ze vast wennen aan de gebroken nachten.
     
  13. Chida

    Chida Actief lid

    13 nov 2007
    443
    0
    0
    Verpleegkundige
    Rotterdam
    :) Grappenmaakster (maar je hebt wel gelijk :p )
     

Deel Deze Pagina