Uitstervend ras: de twintiger zonder smartphone

Discussie in 'De lounge' gestart door Tara84, 12 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    Een vriendin van mij is laatst door de krant geïnterviewd voor een artikel: Uitstervend ras, de twintiger zonder smartphone. Haha, moest er even heel hard om lachen.:D

Nu ben ik ook zo'n twintiger die met uitsterven wordt bedreigd. En ik denk erover om toch maar overstag te gaan.

Zijn er hier nog meer laatbloeiers? En denk je dat je je toch een keer laat overtuigen?

2. mama4life

mama4life Bekend lid

20 dec 2011
    910
    0
    0
    Weinig momenteel
    Zuid-Holland
    Hier 2 twintigers zonder smartphone... En die komt er (bij ons allebei) ook echt niet... :D

Dan maar met uitsterven bedreigd worden... :cool:

3. ikkelies10

ikkelies10 Fanatiek lid

31 jul 2007
    2.139
    0
    0
    thuiszorg
    noord-holland
    haha dan ben ik ook een uitstervend ras!

en voorlopig ga ik ook echt niet overstag,ik wil liever gewoon de ouderwetse telefoon ( met knopjes:D)
    ik kan er gewoon echt niet mee omgaan met die dingen!

mijn man trouwens hetzelfde.

4. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Haha klopt wel...
    Mijn vriend heeft er sinds gisteren aan moeten geloven.

5. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    Ja, mijn man is er ook zo een, al is hij tegenwoordig al een dertiger, dus dat telt niet meer echt mee:)
    Mijn moeder heeft van de week dus een smartphone gekregen en nu voel ik me toch wel heeel ouderwets:) En vind hem stiekem ook wel heel mooi:)

6. Zinaa

Zinaa Fanatiek lid

28 mei 2010
    3.719
    22
    38
    Ik heb 1 collega met zo'n superouderwetse nokia. Ik vertel haar elke dag dat 'dat toch echt niet van deze tijd is'. Denk dat ze binnenkort wel om gaat :)

7. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.062
    1.296
    113
    Nederland
    Ja! Hier een uitstervende 20iger. Ook ik voel me geroepen.
    Ik wil gewoon een telefoon met knopjes! Geen poespas :) en het komt er ook echt niet in!

8. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

Nou, ik heb zelfs helemaal geen gsm..
    Een jaar of 2/3 terug was ik hem zo zat...
    Overal ben en moet je bereikbaar zijn.. Als je niet opneemt om wat voor reden dan ook dan zijn mensen meteen beledigd want dat kan echt niet, je hebt hem bij je en je moet opnemen...

Toen heb ik dat ding uitgezet en in de kast gelegd,,. Er tot nu toe nog geen spijt... Heeeeerljk ik kan overal heen zonder ' lastig gevallen ' te worden door de telefoon haha..

9. mich87

mich87 Bekend lid

7 nov 2011
    599
    38
    28
    NULL
    NULL
    Hier ook :) heb er helemaal niks mee. Heb gewoon een hele standaard telefoon zonder internet...

10. baby angie

baby angie Actief lid

22 jun 2009
    133
    0
    16
    NULL
    NULL
    ik ben dan wel een dertiger maar heb ook nog een hele oude Nokia .ik heb hem al 9 jaar en vind hem nog steeds fijn in gebruik . ik kan bellen en smsen en meer hoef ik niet .:) hoop dat ie nog een hele tijd meegaat !

11. Female

Female Niet meer actief

ik hoor er ook bij :D

Zal me niet snel laten overtuigen omdat ik er a; geen geld voor heb en b; het me echt niets interesseert. :p

12. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    Haha, dat gaat wel heel ver;) Moet zeggen dat ik mijn telefoon soms ook dagen niet zie hoor. Dan vraag ik me ineens af waar dat ding eigenlijk is. Heb ook erg veel opmerkingen in het verleden gekregen waarom ik vaak niet opneem of niet terug bel. Nou, als het belangrijk is, bel je zelf toch terug? Of je laat een berichtje achter!

13. Trees

Trees Niet meer actief

Ik ben een uitstervende 30-er zonder smartphone. Ik heb pas sinds een paar jaar een mobiele telefoon en ik vind dat al meer dan genoeg. Regelmatig ligt deze dagen lang in de auto eenzaam te zijn en dat is héérlijk rustig.

Man heeft er wel één en deze ligt meer wel dan niet aan de lader. Superirritant (net zo irritant als dat gepingel van sommige de hele dag op zo'n telefoon).

14. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    hier ook 1 van dat soort :D Ik heb een telefoon, kan bellen en smsen en als ik thuis ben ligtie op mn bed :p neem hem alleen mee als ik wegga zodat wim me kan bereiken als het nodig is, als hij bijv een stukje doorvaart ff doorgeven waar ik dan weer aan boord kan. Maar heb gewoon tegen de familie gezegt dat wim zn telefoon nr 1 is en die van mij niet dus ze bellen altijd naar wim:p

15. Chaii

Chaii Niet meer actief

Ik heb geen FB, Hyves, en wat er nog meer is om jezelf en je leven te promoten.
    Ik ben zelf 24 en dus ook vrij uniek in mijn soort, ahummmmm..
    Smartphone heb ik wel, maar dat komt omdat ik een Apple fan ben.

16. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    k bel alleen mn ouders altijd terug want die bellen alleen als er ècht iets is. En de rest belt zelf maar weer hoor (met de kans dat ik nog ene paar keer niet opneem:D)

17. Amfy

Amfy Niet meer actief

Ik heb pas sinds een maand of 5 een mobiele telefoon hahahhaa

Wel Een bb omdat ik dat makkelijker vind typen en dan heb ik wel whatap op omdat ik dan contact kan houden met mijn vriend en dat kost ons niks hahaha maar verder doe ik er niets mee

18. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ja ik!!!!!!! vind het zo irritant die mensen die heel de dag met dat vingertje over dat ding gaan.

19. malka

malka Bekend lid

30 aug 2008
    847
    0
    0
    Ik heb een derdehands telefoon met prepaid....

20. Trees

Trees Niet meer actief

Met sommige mensen is geen normaal gesprek meer te voeren *pingel pingel*

Zie je weer zo gezellig stel in een restaurant zitten wat met elkaar communiceert via de smartphone...

Deel Deze Pagina