Oh, ik had ook de deur open gegooid. Ik zou mijn 'killerhond' (goedsul, maar zeer waaks!) 2sec aan zijn halsband houden om hem een voorsprong te geven.
Aparte vent joh!! lang leve honden he heb hier de rolgorijntjes altijd lekker naar beneden maar das meer voor de kou eigenlijk
Ik zou de politie bellen! In mijn wijk zijn we laatst nog gewaarschuwd voor vreemde mensen die bij anderen naar binnen gluren. Wordt hier de laatste tijd veel ingebroken...
Schrikken zeg,gatver!! Is je man wel ondertussen thuis?. Was het niet een zwakbegaafde,alcoholist oid die aan het rondzwerven is en de weg een beetje kwijt is?. Iemand met echt kwaad in de zin gaat toch niet tegen het raam staan tikken meerdere keren. Iewwww,wel stoer dat je naar buiten bent gegaan haha.
En even de politie bellen heh, rijden ze een extra rondje vanavond... en met een beetje geluk met ern goede beschrijving vragen ze hem even wt hij te zoeken had en wie hij is..
Ik zou er in ieder geval even melding van maken bij de politie + een beschrijving van de man. Dan weten ze er daar in ieder geval van af en kunnen ze het extra in de gaten houden
geen idee waarom hij eerst zou aantikken. zogelukkig als ik haar in de kamer laat blaft en gromt ze alles bij elkaar. maar moet haar wel vast hebben, voor mn eigen zekerheid, al weet ik dat ze niks doet zolang ik een bepaald woord niet zeg. maar het blijft een boze hond, dus voor mij onvoorspelbaar.
sta in de wacht ben ondertussen mn man een mailtje aan het sturen. die opent 2x per week zn mail aan boord.
Is het echt een boze hond? Wat is het er voor eentje? Mijn reu (grote onherleidbaar bastaard) gaat uit zijn plaat als er kat in de tuin zit. Als er iets niet pluis is, gaat hij stokstijf staan en gaan zijn oren omhoog, hij heeft flaporen. Blijft het mis, gaat hij heel diep grommen en bij de deur staan. Ik woon achteraf, vrijstaand en mijn man is vaak in het buitenland. Je kan je voorstellen hoe blij ik ben met mijn hond! Hij heeft nog nooit iets gedaan, maar hij zou zijn gezin verdedigen, dat weet ik zeker!
Vlak voor mijn verhuizing had ik zo'n soort geintje dus ook. Maar dan met aanbellen. (kunnen niet tikken, bovenwoning) Week later kwam ik uit mijn werk, deur geforceerd en alles van waarde meegenomen!! Zou het dus wel even doorgeven aan de politie. Want bij mij bleken er echt tientallen inbraken te zijn geweest op dit soort brutale rare manieren.
Ijzeren knuppel bij de deur zetten en de eerste de beste met zo'n rare vraag mee pessant van zn eige afslaan!