Ik las de titel en dacht meteen....slabbetje! Mijn man knoeit niet met eten, maar vindt het normaal om als hij water drinkt de helft van het water langs het glas te laten lopen. Resultaat een drijfnat shirt...en hij loopt er gewoon zo mee naar buiten...Zo irritant!
Echt gaan loslaten. Als hij t een probleem vind verzint ie er wel wat op. Als hij t geen probleem vind dan loopt hij zelf voor l*l. Tja daar kun je nou eenmaal weinig aan doen.
Ow gatver ja! Irritant! Vanavond pizza gehad, man had een nieuw shirt aan (vandaag voor het eerst) nou wat denk je, tuurlijk valt er weer een stuk pizza op zn shirt! Ik erger me daar aan.. kwestie van normaal eten ipv een pizza op eten in 1 minuut Ik zou geen nieuwe kopen, loopt ie maar in vieze shirts.. hij loopt voor joker!
Ik moet er wel een beetje om lachen, hier ben ik de knoeipot. Mijn man daarentegen ziet het kleinste inieminievlekje al waarvan ik denk: boeien. Biotex een oplossing?
Ossegal werkt hier goed voor vlekken. Gewoon zon zeepblok, beetje nat maken en over de vlek heen wrijven, daarna in de machine en alles gaat eruit tot nu toe.
Ik zou een grote slabber voor hem kopen! Dat om of de vlekken accepteren. Hij is een volwassen man als hij de vlekken maar en niet erg vindt dan is dat aan hem.
Ik ga echt de vlekken er niet uit schrobben ofzo hoor, mag hij lekker zelf doen. Dus hij knoeit maar zoveel hij wil
Ik snap het probleem niet. Ik knoei ook wel eens en vooral met kinderen wordt onze kleding wel eens vies. We gooien het in de was met een vlekkenverwijderaar en dan is het schoon.
C en A heeft een xxl lijn met betaalbare shirts en polo's. Voor vet vlekken gebruik ik ossengal (zeep), voor het wassen op de vlekken inwrijven en dan gaan ze er 9 van de 10 keer uit.
Hier ook zo'n knoeiende man. Hij kan nou nooit eens iets in zijn mond stoppen zonder de helft te morsen! Op zo goed als al zijn kledij zitten vlekken die er niet uit gaan. Komt bij hem grotendeels door nonchalance hoor, hij doet niet veel moeite om vlekken te voorkomen en àls hij morst wast hij het niet even uit ofzo. In het begin maakte ik mij daar druk om en maakte ik het voor hem schoon, maar daar ben ik ondertussen overheen gegroeid. Gaat de vlek er niet uit in de was, dan loopt hij maar gewoon rond in die bevlekte kledij. Daar stoor ik me wel eens aan en hij ook, maar goed. Is zijn eigen schuld.
Och, ik knoei regelmatig, hij knoeit regelmatig... Meestal krijg ik het er wel uit (ik was alles met Robijn). Zo niet, dan maar niet Ik kan mij daar echt niet druk meer om maken hoor. Er zijn andere zaken waar ik liever rimpels van krijg dan de vlekjes in kleding!
Ik heb as we speak een sausvlek op Mn tiet zitten, omdat ik over de tafel moest hangen en zo in mn bord hing Ik lig er niet wakker van. Mijn man lacht me vaak uit, maar ik heb gewoon een eetgebrek. Als we uit eten gaan gaat het meestal goed, maar dan zit ik niet op Mn gemak. Ik zou er bij je man vooral noet de nadruk op leggen, wordt je alleen maar zenuwachtiger van
Heel herkenbaar! Mijn man eet tegenwoordig thuis met ontbloot bovenlijf, in de winter heeft hij altijd zijn werkkleding nog aan als we gaan eten. Als we ergens gaan eten dan trekt hij altijd een donker shirt/trui aan omdat je daar minder op ziet
Mijn man is ook een eersteklas knoeikanus Heb dan ook altijd bergen was. Op moeilijke vlekken smeer ik Ossengal en dan doe ik een schepje vlekverwijderpoeder van de LIDL bij de was. Mopperen helpt niet