Man knoeit altijd op kleding.

Discussie in 'De lounge' gestart door mamavoorde2x, 30 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mariellevanr

mariellevanr Niet meer actief

Ik las de titel en dacht meteen....slabbetje! :roflmao:

Mijn man knoeit niet met eten, maar vindt het normaal om als hij water drinkt de helft van het water langs het glas te laten lopen. Resultaat een drijfnat shirt...en hij loopt er gewoon zo mee naar buiten...Zo irritant! :mad:

Adje vindt dit leuk.
  2. Adje

Adje VIP lid

21 aug 2015
    16.278
    25.751
    113
    Whahaha, dat doet mijn zoon van 1 ook, maar hij is het ook nog aan het leren :roflmao:

mariellevanr vindt dit leuk.
  3. jojo85

jojo85 Fanatiek lid

14 okt 2012
    1.160
    497
    83
    Echt gaan loslaten. Als hij t een probleem vind verzint ie er wel wat op. Als hij t geen probleem vind dan loopt hij zelf voor l*l. Tja daar kun je nou eenmaal weinig aan doen.

4. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Tja dan zoekt hij het maar uit hoor, hij is volwassen.

5. exciting

exciting Fanatiek lid

10 dec 2013
    3.172
    983
    113
    Vrouw
    Friesland
    Ow gatver ja! Irritant!
    Vanavond pizza gehad, man had een nieuw shirt aan (vandaag voor het eerst) nou wat denk je, tuurlijk valt er weer een stuk pizza op zn shirt! Ik erger me daar aan.. kwestie van normaal eten ipv een pizza op eten in 1 minuut :cool:
    Ik zou geen nieuwe kopen, loopt ie maar in vieze shirts.. hij loopt voor joker! :thumup:

6. Poppy4

Poppy4 Bekend lid

13 jan 2016
    707
    480
    63
    Ik moet er wel een beetje om lachen, hier ben ik de knoeipot. Mijn man daarentegen ziet het kleinste inieminievlekje al waarvan ik denk: boeien.

Biotex een oplossing?

7. Majo1983

Majo1983 Fanatiek lid

1 feb 2013
    3.690
    2.400
    113
    Vrouw
    Broek
    Ossegal werkt hier goed voor vlekken. Gewoon zon zeepblok, beetje nat maken en over de vlek heen wrijven, daarna in de machine en alles gaat eruit tot nu toe.

8. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.364
    10.316
    113
    Ossegal lost voor mij veel problemen op, succes!

9. 1BB

1BB Bekend lid

3 okt 2016
    573
    67
    28
    Vrouw
    ♡
    Je hebt waterafstotende kleding (en spray voor kleding). Ik zou hem dat geven hahaha

10. Zusterke

Zusterke Niet meer actief

Ik zou een grote slabber voor hem kopen! Dat om of de vlekken accepteren.
    Hij is een volwassen man als hij de vlekken maar en niet erg vindt dan is dat aan hem.

11. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Ik ga echt de vlekken er niet uit schrobben ofzo hoor, mag hij lekker zelf doen. Dus hij knoeit maar zoveel hij wil ;)

jojo85 vindt dit leuk.
  12. Pepijnn

Pepijnn Fanatiek lid

8 jul 2015
    1.835
    368
    83
    Vrouw
    Ik snap het probleem niet. Ik knoei ook wel eens en vooral met kinderen wordt onze kleding wel eens vies. We gooien het in de was met een vlekkenverwijderaar en dan is het schoon.

13. Pepijnn

Pepijnn Fanatiek lid

8 jul 2015
    1.835
    368
    83
    Vrouw
    En ik neem aan dat hij de was ook wel eens doet?

14. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.248
    4.480
    113
    C en A heeft een xxl lijn met betaalbare shirts en polo's.

Voor vet vlekken gebruik ik ossengal (zeep), voor het wassen op de vlekken inwrijven en dan gaan ze er 9 van de 10 keer uit.

15. Kristientje

Kristientje Fanatiek lid

11 jul 2015
    1.035
    419
    83
    Thuisblijfmama
    Zeeland
    Hier ook zo'n knoeiende man. Hij kan nou nooit eens iets in zijn mond stoppen zonder de helft te morsen! Op zo goed als al zijn kledij zitten vlekken die er niet uit gaan. Komt bij hem grotendeels door nonchalance hoor, hij doet niet veel moeite om vlekken te voorkomen en àls hij morst wast hij het niet even uit ofzo. :rolleyes:

In het begin maakte ik mij daar druk om en maakte ik het voor hem schoon, maar daar ben ik ondertussen overheen gegroeid. Gaat de vlek er niet uit in de was, dan loopt hij maar gewoon rond in die bevlekte kledij. Daar stoor ik me wel eens aan en hij ook, maar goed. Is zijn eigen schuld. ;)

16. 2littlemonkeys

2littlemonkeys Fanatiek lid

27 feb 2015
    4.563
    2.765
    113
    Vrouw
    Noord Nederland
    Och, ik knoei regelmatig, hij knoeit regelmatig...
    Meestal krijg ik het er wel uit (ik was alles met Robijn). Zo niet, dan maar niet :rolleyes:

Ik kan mij daar echt niet druk meer om maken hoor. Er zijn andere zaken waar ik liever rimpels van krijg dan de vlekjes in kleding!

Kristientje vindt dit leuk.
  17. Regina88

Regina88 Niet meer actief

Ik heb as we speak een sausvlek op Mn tiet zitten, omdat ik over de tafel moest hangen en zo in mn bord hing:confused::oops:

Ik lig er niet wakker van. Mijn man lacht me vaak uit, maar ik heb gewoon een eetgebrek. Als we uit eten gaan gaat het meestal goed, maar dan zit ik niet op Mn gemak.

Ik zou er bij je man vooral noet de nadruk op leggen, wordt je alleen maar zenuwachtiger van

18. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    Heel herkenbaar!
    Mijn man eet tegenwoordig thuis met ontbloot bovenlijf, in de winter heeft hij altijd zijn werkkleding nog aan als we gaan eten.
    Als we ergens gaan eten dan trekt hij altijd een donker shirt/trui aan omdat je daar minder op ziet ;)

19. Aegyo

Aegyo Fanatiek lid

3 jan 2015
    2.446
    1.463
    113
    Mijn man is ook een eersteklas knoeikanus :p Heb dan ook altijd bergen was. Op moeilijke vlekken smeer ik Ossengal en dan doe ik een schepje vlekverwijderpoeder van de LIDL bij de was.

Mopperen helpt niet :rolleyes:

Deel Deze Pagina