Bij ons KDV hebben ze 3 parkeerplekken en wat taxi plaatsen die nooit gebruikt worden. Nu waren die 3 plekken bezet en hebben wij hem zoals iedereen daar doet hem op de taxi plekken gezet zodat we ons zoontje op konden halen. We hebben toen een bekeuring gehad en terecht. Alleen nu krijgen we de bekeuring binnen en staat er een hele andere straat op dan waar wij stonden toen we de bekeuring binnen hebben gehad.. Nu ben ik eens op het bonnetje gaan kijken wat onder de ruitenwisser lag en daar staat dus ook een verkeerde straat op.. Een straat waar je niet eens kán parkeren en ook klopt de datum niet.. In de brief staat dat het op de 6e gebeurd is en op het bonnetje staat de 13
Nou wat ik precies wil is zeker weten dat dit geen andere bekeuring is.. Want als dat zo is betaal ik die niet want daar heb ik nooit gestaan.. En dan wacht ik tot ik die andere binnen krijg en betaal ik die netjes.
Proberen bezwaar te maken en kijk waar je die bewuste dag wel was met de auto. Misschien kan je het zo aantonen dat je op dat moment niet op die plaats was.
Nee maar je was wel op een andere plaats waar je niet mocht parkeren. Dus dan bel je en zeg je: Deze bekeuring klopt niet want ik stond ergens anders fout geparkeerd. Zoiets?
Heel simpel als het idd de bekeuring is van 13 september dan gaat het indd om de bekeuring die ik heb gekregen en dan betaal ik hem gewoon. Gaat het om een bekeuring in de straat die op de brief staat die we nu binnen krijgen ( incl andere datum ) Dan ga ik idd bezwaar tekenen want de 6e was ik niet eens in de stad namelijk dus kan ik nooit daar geparkeerd hebben Dus ik wil die van de 13e best betalen want ja toen stond ik fout geparkeerd. Maar de 6e niet want toen stond mn auto in Almere bij mn moeder voor de deur...
Proberen bezwaar te maken, nee heb je, ja kun je krijgen toch! Ze zijn waarschijnlijk gewoon in de war geweest, dus denk je geen 2e goeie krijgt. Maarja je weet maar nooit. Succes. Heb zelf ook een keer iets geks gehad, bekeuring van buurman met diezelfde voorletter en achternaam. Nou ik bezwaar maken kon hem mooi betalen. Naar de buurman gegaan vanwege zijn kenteken en die heeft hem netjes betaald! Hadden het verkeerde huisnnummer opgeschreven. En hij was staande gehouden en was een man, nou dat maakte ze allemaal niet uit.
Wat je kunt doen is inderdaad vragen om welke datum het gaat. Ik denk dat je de datum van het bonnetje moet aanhouden.
Stop jij als je 10 km te hard rijdt ook als je een politie auto ziet om te zeggen dat je te hard hebt gereden?
Hier ook eens gehad meerdere malen trouwens verkeerde kleur auto bij te laat komen betaald parkeren. Hoefde niet te betalen, zilvergrijs is echt geen donkerblauw. Een bekeuring in een stad waar we nooit waren geweest was de auto van mijn ma. zij bellen ja daar en daar nou zegt ze ik ben daar nog nooit geweest uiteindelijk bleek het ook om een gele auto te gaan en niet om een zwarte bleek een gestolen auto met valse kentekenplaten, nooit hoeven betalen. Dus er kan echt wel wat en zoals je aangaf dat in die straat die erop staat je niet met de auto kan komen. Lijkt me dat ze ook geen bekeuring kunnen schrijven daarvoor.
Ik zou het zeker wel proberen. Bezwaar indienen!! En dan niet zeggen waar je wel stond,en wanneer. Maar gewoon een reactie dat je daar (uin die straat) niet was op die dag en tijd. En dat daar ook geen taxiplaatsen zijn. Ik doe zelf dit werk, en geef het wel een kans!
Wachten tot je de bekeuring in de bus krijgt. Het bonnetje is de aankomdiging maar niet de echte bekeuring. En eerst kijken wat er op de bekeuring zelf staat en welke foutcode en welke straat etc.
Hebben wij ook een keer gehad, ook bij het kdv Maar onterecht! Op de bon stond de juiste adres en toen we de bekeuring thuiskregen stond er een totaal ander adres op. De bekeuring hadden wij netjes betaald en wij hadden bezwaar getekend voorzien van bewijs dus kopie van de bon en hun brief. En wij kregen ons gelijk Je moet dus sowieso eerste betalen en dan direct bezwaar tekenen met de kopie van de bon en de brief die je van hen ontvangen hebt. Succes.