Dit is mijn tweede zwangerschap. Ik had eigenlijk al nauwelijks symptomen. Ben in totaal 3 dagen misselijk geweest in week 6/8 en vanaf 8,5 week erg moe, sinds 3 dagen ook weg (lag er afgelopen 1,5 week steeds om 21 uur in bed) nu om 22.30 Nog niet moe? Vanaf 6-9 wkn gekke eetgewoonten, nu lust Ik (Gelukkig) alles weer. Dus om nou te zeggen dat ik Veel symptomen had. Nee. Maar ik voel me nu op een groeiende buik na volkomen mezelf. Bij mijn eerste ben ik tot 24 weken heel erg moe geweest, dag in dag uit. Ik ben niet bang dat het mis gaat verder, heb opzich wel vertrouwen, maar vreemd vind ik het wel. Vrijdag De eerste echo. Ik vind het heel spannend! Ik heb behoefte aan positieve verhalen
Heb ik ook meis! Zelfde als jou amper symptomen 1e weken: * een paar keer wat weeïg in de maag * moeheid. Nu al sinds een week bijna geen symptomen meer, ja pijnlijke borsten. En inderdaad groeiende buik. Ik had bij 1e zwangerschap precies hetzelfde als nu. Voelde me bij 9 weken helemaal mezelf weer. Zelfs toen geen pijnlijke borsten. En heb echt prachtige peuter rond lopen. Blijkbaar reageren wij gewoon niet zo heftig op de hormonen. Ik heb er ook nog steeds super veel vertrouwen in. Meer zelfs als bij mijn dochter, waarschijnlijk omdat ik dit nu weet van mezelf.
Mijn symptomen waren ook ineens weg met 9 weken. In allebei de zwangerschappen. Met 11/12 weken kwamen ze weer terug.