Hey meiden! Vanavond was de ontknoping. Heftige serie, met een emotioneel eind. Zijn er nog meer meiden die hebben gekeken??
Ja ik. Ik vond eerlijk gezegd dat Paula had moeten winnen, maar kan er mee leven dat Danny gewonnen had....
Helaas het einde gemist, in slaap gevallen. Maar lees nu dat Danny heeft gewonnen, ik vond ze allebei niet echt, ik vond Carol heel erg leuk, maar of het eten goed was of niet dat weten wij natuurlijk niet
Wij zijn een beetje Gordon Ramsay-fan en vooral Hell's Kitchen vinden wij erg leuk om naar te kijken. Dus ja, ook wij hebben het gezien.... Het maakte ons niet zoveel uit wie er won. Ik vond het wel ontroerend toen Danny moest huilen nadat hij had gewonnen. Toen had hij het over zijn gestorven moeder.... Ik vond het restaurant van Paula trouwens veel sfeervoller dan die van Danny. Lacey vond ik een vreselijk aanstellerig en lui mens. Was blij dat ze er eindelijk uit was. Nu maar weer wachten tot een volgend seizoen Hell's Kitchen.
hier ook iedere week trouw gekeken, we gingen er echt voor zitten. vond danny en paula alle 2 goed, en idd blij dat die lacey eruit ging wat een rotkind zeg bah!!
Gelukkig ben ik niet de enige die het leuk vindt . Ik vond Lacey inderdad ook verschrikkelijk, maar dat had ik met Seth en Ben ook heel erg, wat een pannenkoek die Ben. Die Seth vond ik gewoon eng, volgens mij vond Gordon dat ook hahaha. Ik lees trouwens dat Danny weer terug is gegaan naar Florida, hij heeft maar een half jaar in het Borgata gewerkt...
Wij vonden Seth een soort stalker. Hij wist echt alles over Gordon Ramsay. Het was inderdaad gewoon eng. Was blij toen hij uiteindelijk weg was. Vond hem erg zelfingenomen.
heb alle afleveringen gezien behalve gisteren, toen lag ik al knock-out! maar vriend had ze een paar maanden geleden op internet gekeken, dus kon mij mooi vertellen wie er had gewonnen. had vanaf afl 1 al gelijk, dat danny zou winnen
Ik keek vanmiddag op internet op de Fox website, weet nu al wie er gaat winnen volgend seizoen hahaha. Dit was seizoen 5, in Amerika was die t/m mei vorig jaar. Lopen echt achter .
hier ook een hell's kitchen fan, dus ja wij hebben ook alle afleveringen gezien, vond het deze keer ook wel fijn dat er 2 afleveringen achter elkaar te zien waren.. maar ook weer jammer dat het is afgelopen.. Ik vond vanaf het begin al dat paula en danny de beste waren en eerlijk gezegd had ik gehoopt dat paula zou winnen, maar vond danny ook wel een terechte winnaar, alleen vond zijn sfeer in het restaurant niet zo leuk, met die visje enzo.. Dus hopen dat het niet zo eruit gaat zien in dat restaurant in het borgata hotel haha
Ik vind ze eigenlijk allebei nog te jong om in zo'n groot sterren restaurant te werken. Maar dat vind ik eigenlijk van alle deelnemers. Jammer dat de winnaar niet zo lang is gebleven. Wat zou er mis gegaan zijn?
hoe weten jullie dat danny zo snel weg gegaan is?? ik keek ook elke week als ik klaar was met trainen( nam t elke keer op) en danny had toch mijn voorkeur. hopelijk komt er snel weer een nieuwe hells kitchen
Er is een hele wikipedia pagina over seizoen 5: http://en.wikipedia.org/wiki/Danny_Veltri. Daar heb ik het gevonden. Vond het ook wel erg kort, geloof ik maar een half jaar ofzo dat hij daar gewerkt heeft.