Man maakt stiekem foto's tijdens seks

Discussie in 'De lounge' gestart door Anonimimos, 26 jul 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Siepie85

    Siepie85 VIP lid

    8 nov 2013
    7.822
    7.770
    113
    Amsterdam
    En als het met gewoon praten niet lukt ook door onder andere zijn reactie. Kan je ook overwegen alles vast op papier te zetten en mocht het dan niet lukken dat te overhandigen. Want dit moet je zeker niet onbespreekbaar laten! Dit is zo’n inbreuk op je eigen privacy en zeker zoals je aangeeft je al moeilijk over sex kan praten. Eigenlijk hoe durft hij dit te doen!
     
    Paardenbloem vindt dit leuk.
  2. Prettykitty

    Prettykitty Fanatiek lid

    22 dec 2016
    4.635
    3.008
    113
    Vrouw
    Misschien even in de auto praten?
    Lastig zeg, of als de kinderen op bed liggen?
    Als je kan wachten, dan kun je dat natuurlijk doen.

    Maar ik zou echt furieus zijn.
    Dit zou voor mij echt een reden zijn om een punt achter de relatie te zetten, zo iemand zou ik echt niet kunnen vertrouwen.
     
    masami en citroenrasp vinden dit leuk.
  3. Ayla7000

    Ayla7000 Actief lid

    24 jun 2021
    491
    218
    43

    Heb je ze niet gelijk verwijderd? Vanuit zn afbeeldingen en de e-mails etc??? Ik zou hem niet meer vertrouwen wat erg zeg!!!
    Zou echt boos zijn en niet in kunnen houden tot na de vakantie.
     
    Shay25, hummeltje5, 2littlemonkeys en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. rocketscience

    rocketscience Fanatiek lid

    16 feb 2015
    4.163
    3.120
    113
    Vrouw
    Wow dit lijkt me echt super heftig. Voor mij persoonlijk zou het reden zijn om de relatie te verbreken, gaat echt zo veel grenzen over. Ik hoop dat je beseft dat jij hierin echt helemaal niks fout hebt gedaan! Je kan iemand hiervoor gewoon aangeven bij de politie, om maar even aan te duiden hoe erg het is wat hij heeft gedaan, hij kan er zelfs voor veroordeeld worden.

    Ik vind het trouwens erg zorgwekkend dat hij die foto’s naar zichzelf mailt. Waarom zou je dat doen? Ik geloof er niet in dat het is zodat hij de foto’s kan terugkijken op zijn laptop. Ik krijg eerder het gevoel dat hij het misschien ook wel verspreid of wil gaan verspreiden.
     
    masami, 11131618, Mammavantwee en 10 anderen vinden dit leuk.
  5. Sophy

    Sophy VIP lid

    28 aug 2011
    5.760
    2.625
    113
    Noord-Holland
    Je hoeft het toch ook niet expliciet te benoemen als je dat moeilijk vindt. Iets in de trant van foto's terwijl ik geblinddoekt was, dat zegt hem echt genoeg.
     
    hummeltje5 vindt dit leuk.
  6. Lils

    Lils Bekend lid

    11 sep 2017
    614
    648
    93
    Vrouw
    Heel eerlijk lezen je berichten weg alsof er veel meer mis is in de relatie dan de foto's:(.

    Ik zou mijn man meteen de wacht aanzeggen als hij dit gedaan zou hebben, ik vind het echt ontzettend fout!
    Heb je geen mogelijkheid om even alleen met je man te zijn, zodat je het kan aankaarten?
     
    Paardenbloem, Baileyy, Dubbelgeluk en 3 anderen vinden dit leuk.
  7. Septembre

    Septembre Bekend lid

    19 jan 2021
    933
    1.295
    93
    Wauw. Wat ik uit deze reactie voel (althans, denk te voelen) dat jij je vooral rot voelt dat je er per ongeluk achter kwam.
    Maar.....
    Die klojo heeft stiekem foto' s van je gemaakt tijdens jullie samen zijn. Als je op je kwetsbaarst bent. Dit is een enorme schending van jouw privé en integriteit. Dit mag hij absoluut niet doen en valt gewoon onder seksueel misbruik. Dus kun je alsjeblieft heel, heel, heel erg boos worden. Scheit aan de vakantie met vrienden. Dit zou bij ons minimaal lijden tot tijdelijk uit elkaar wonen. Ga rechtop staan en kom voor jezelf op. Als medevrouw ben ik in jouw plaats verontwaardigd. En een hele dikke digi knuffel. Want dit wil je gewoon niet. ♡
     
    Oilell, masami, Aries en 9 anderen vinden dit leuk.
  8. Nellie4

    Nellie4 Fanatiek lid

    25 jan 2017
    4.578
    7.198
    113
    Aangezien mijn vertrouwen helemaal weg zou zijn, zou ik eerst zelf op zijn telefoon en laptop op onderzoek uit gaan om te kijken waar die foto's allemaal zijn opgeslagen en naartoe gemaild zijn. En alles eigenhandig verwijderen.
     
    Kindje3, masami, hummeltje5 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  9. Septembre

    Septembre Bekend lid

    19 jan 2021
    933
    1.295
    93
    En eerlijk....ik zou hem waarschijnlijk zelfs aangeven. Levert ook een paar interessante foto's van hem op. Ik vind het heel erg voor je ts. Maar pik dit alsjeblieft niet.
     
    masami vindt dit leuk.
  10. Iertje81

    Iertje81 VIP lid

    31 dec 2015
    17.624
    32.956
    113
    Ik weet niet of ik zó verschrikkelijk heftig zou reageren als sommige dames hier. Ik ben vrij nuchter: heb al heel wat gekke dingen gezien. Maarr, dit gaat wel een stapje verder. Ik zou vooral heel graag willen weten wat het waarom is op dit. Als het mij zou overkomen, zou ik C even apart nemen. Tegen de mensen met wie ik op vakantie ben, zeggen dat ze op de kinderen moeten passen en dat er iets dringends is. Goeie vrienden vragen niet door: die doen wat je vraagt.
    En dan zou ik rustig benoemen wat ik heb gezien op zijn laptop en uitleg willen. Niet eisen: willen.
    Ik denk ook dat ik eerder heel droevig en verdrietig zou zijn dan laaiend en hem de deur wijzen. Want er is vast een reden voor, al kan ik me niet voorstellen wat.
    Denken dat hij ze ergens neer zou zetten of versturen zou niet in me opkomen en zou ik in zo’n situatie ook niet willen horen van anderen. Je zit al in die put en je hoeft er niet nog dieper in. Vind ik.
    Ik probeer me altijd voor te stellen hoe ik zelf zou willen wat anderen zeggen en daar helpt ‘daar is het gat van de deur’ en ‘hij mag z’n spullen pakken’ niet bij.
    Maar goed, zo ben ik.
    Hoe zit jullie relatie verder in elkaar? Ben je gelukkig (wat is gelukkig trouwens??).
    Is de relatie gelijkwaardig? Praten jullie veel over alles en niets? Lachen jullie?
    Jij bent de enige die weet hoe je nu zou moeten of willen reageren want jij zit in die relatie. Degene die zegt dat hij moet vertrekken of degene die zegt dat iemand het haar niet moet flikken, zit niet in jouw relatie. Jij hebt de sleutel nu in handen en het is aan jou waar je hem insteekt en op welke plek en welk niveau.
    Enige tip die ik nog zou willen geven is: laat je niet afleiden door een vraag als: ‘wat deed jij in mijn mail???’
    Want dat is een mooie afleiding van het hoofdonderwerp natuurlijk.
     
    Fennec, EdN, Aries en 17 anderen vinden dit leuk.
  11. Zomerbloem

    Zomerbloem Fanatiek lid

    19 mrt 2018
    2.121
    2.572
    113
    Vrouw
    Laten we zeggen dat ik alles behalve preuts ben. Mochten er foto's/filmpjes zijn heb IK daar TOESTEMMING voor gegeven.

    Dit heeft dus helemaal niets met jouw 'preutsheid' te maken. Maar alles met zijn gebrek aan fatsoen/respect noem maar op. Hij is hier heel fout in.

    Overigens had ik per direct de mail verwijderd én dat gezegd.
    "Oh ik heb ongewenste mijn foto's van jouw mail verwijderd."
     
    Oilell, masami, Gewooniemand en 2 anderen vinden dit leuk.
  12. Anna009

    Anna009 VIP lid

    30 mei 2008
    9.091
    4.265
    113
    Home
    Ik zou denk ik ook proberen te kijken waar die foto’s nog meer naar toe zijn gestuurd
    Want als je het hem vraagt zou je dan zijn antwoord geloven?
    Ik zou niet kunnen wachten en hem zodra je even met zijn tweeën bent confronteren
    Degene die je zo vertrouwd heeft je vertrouwen zo gebroken dat kan echt niet wachten
     
    hummeltje5, Paardenbloem en NiVa0230 vinden dit leuk.
  13. Youtan

    Youtan VIP lid

    9 jun 2015
    6.390
    4.245
    113
    Vrouw
    Wat heftig dit! Ik snap dat je op een camping geen scene wilt maken, maar ik zou richting castratie denken zelfs! Met een aardappelschilmesje…
    Nee hoor, zo erg niet, maar ik zou me niet inhouden in dit geval. Zou ook zijn uitgaande mail uitgeplozen hebben!
    Dit zou voor mij als een soort aanranding voelen, jouw onaantastbaarheid van jouw lichaam is geschonden

    Als hij zou beginnen met :”wat doe jij in mijn mail?”. Dan zou mijn antwoord zijn:”Die fase slaan we over, want dit heb ik gezien in jouw mail! Als er iemand vertrouwen geschonden heeft dan ben jij dat wel! ZAK!”.
     
  14. rocketscience

    rocketscience Fanatiek lid

    16 feb 2015
    4.163
    3.120
    113
    Vrouw
    Ik schreef dit absoluut niet om ts dieper de put in te praten. Het is mijns inziens naief er van uit te gaan dat hij dit puur voor eigen gebruik naar zichzelf mailt. Iemand die stiekem foto’s maakt van zijn eigen partner op haar meest kwetsbare moment en daar volledig over zwijgt is tot gekke dingen in staat.
     
    Oilell, Ayla7000, Gewooniemand en 6 anderen vinden dit leuk.
  15. Emsy

    Emsy Fanatiek lid

    29 jan 2015
    1.842
    1.660
    113
    Vrouw
    Ik struikel ook een beetje over deze zin. Als ik het lees zoals ik het interpreteer is hij vaker over je grenzen heen gegaan en gebeurt dat nog wel eens sporadisch?
    En naaktfoto's van je maken op een van je meest kwetsbare momenten zou voor mij ook een enorme breuk zijn in m'n vertrouwen. Snap dat je daarvan enorm geschrokken bent.

    Uit je post en je andere berichten krijg ik de indruk dat je niet teveel rimpels in het water wil maken. Liever de goede vrede bewaren dan een ongemakkelijke situatie. Misschien niet hoor maar zo komt het op mij over. Maar dit is wel echt een punt waarbij je voor jezelf op mag komen!! Hij is hier ver over jouw grens heen gegaan.
    Ik zou zelf rustig het gesprek aan gaan en om een verklaring vragen. En laat hem écht niet in een slachtoffer rol kruipen want dat is hij in deze situatie echt niet.
     
    Oilell, hummeltje5, Dubbelgeluk en 3 anderen vinden dit leuk.
  16. Lies1611

    Lies1611 VIP lid

    3 jun 2013
    7.028
    3.114
    113
    Dit vooral.
     
    Prettykitty vindt dit leuk.
  17. cherrytomaatjes

    cherrytomaatjes Fanatiek lid

    30 mrt 2018
    1.807
    1.786
    113
    Vrouw
    Wat ontzettend rot dit zeg... kan me voorstellen dat je helemaal van de kaart bent:eek: Reacties als hem castreren of hem gelijk de deur uit schoppen... Tja, TS is vast niet uit verveeldheid met hem getrouwd, en uit elkaar gaan doe je niet zomaar lijkt me. Naja, iedereen zit anders in elkaar en dat is prima natuurlijk.


    Maargoed, ik zou ook even kijken of (en zo ja), waar die foto's heen gestuurd zijn. En wel direct met hem het gesprek aangaan, hoe rot het ook is dat je met vrienden op vakantie bent en zij het merken. Dit gaat jou de rest vd vakantie toch al dwars zitten, dus dan kan maar gelijk door de zure appel heen. Vraag je vrienden of ze op de kinderen willen passen omdat jullie moeten praten, of anders verzin je dat je uit eten wilt en maak je een wandeling.
    Zulke fotos maken zonder dat jij het weet is echt niet oke. En dat jij in zn mail gekeken hebt maakt niets uit, je was daar niet aan het neuzen maar zocht iets. En al zou je rondneuzen, je had dus potverdotie gelijk dat er iets aan de hand was! Wat een klotestreek zeg....

    Heel veel succes en sterkte
     
    hummeltje5, Neuzeke en suus1983 vinden dit leuk.
  18. Bloempjelief

    Bloempjelief VIP lid

    28 mrt 2020
    7.671
    6.837
    113
    Vrouw
    Ik denk eerder dat hij dat heeft gedaan omdat ze dan uit zn telefoon zijn? Hebben wij bv ook gedaan wat wat bevallings foto’s die niet voor anderen geschikt zijn. Of de foto van een opgebaard familielid, waarvan ik nooit wil dat iemand die tegenkomt.

    @ts wat erg dat hij dit gedaan heeft bij jou. Het is ook erg min van hem. Hij had dit op zn minst moeten vragen. Zonder toestemming van jou is dit echt het laagste van het laagste wat je volgens mij je vrouw aan kan doen. Ik zou hem er iig wel mee confronteren, zo snel mogelijk! Hij zal vast en zeker ook wel wat merken aan je?
    Sterkte iig en hoop dat jullie hier alsnog samen uitkomen.
     
  19. rocketscience

    rocketscience Fanatiek lid

    16 feb 2015
    4.163
    3.120
    113
    Vrouw
    Dat zou heel goed kunnen en ik hoop voor ts ook heel erg dat het zo zit maar je kunt er niet blind van uit gaan vind ik.
     
  20. Ysabella

    Ysabella VIP lid

    27 jan 2017
    8.879
    16.218
    113
    Jij hebt geloof ik een ontzettend laag zelfbeeld, hoezo praat jij jezelf zo naar beneden? Is er iets in het verleden gebeurd waardoor jij je zo opstelt tegenover je man en misschien ook wel naar anderen toe? Misschien moet je hier eens dieper over na gaan denken, waarom dacht je ook maar 1 seconden dat jij je misschien wel aanstelden? Niet iemand, maar je man(!) waar jij je geborgen en vooral veilig bij hoort te voelen heeft naakt foto’s van je gemaakt zonder dat jij het weet op één van je meest precaire momenten. Dat is onacceptabel en daardoor heeft hij er voor gezorgd dat jullie geen gelijkwaardige relatie hebben. Dat valt onder geen beding goedgepraat te worden. Niet door hem en niet door jouw.

    Ik vind het echt verschrikkelijk voor je in heel veel opzichten.
     
    masami, meintje, Lils en 7 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina