man mag niet met vrouwen werken van vrouw, wat vind jij daarvan?

Discussie in 'De lounge' gestart door Ssaarr, 21 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Bedoel je dat haar onzekerheid komt door die ene keer vreemdgaan op 15e? Of spelen er andere dingen.

IN het eerste geval vind ik dat ze zich enorm aanstelt. het is 1x gebeurt en door beide zelfs en je bent nu een paar jaar verder.

Is het zo dat er andere dingen zijn gebeurd waardoor ze zo jaloers is dan zou ik als vriendin zijnde er op hameren dat ze hiervoor professionele hulp moet gaan zoeken. Dit is, wat ze ook heeft meegemaakt, niet acceptabel richting haar vriend toe.

2. Anzza

Anzza Fanatiek lid

23 jun 2012
    2.345
    0
    36
    drenthe
    Oei, wat sneu voor haar dat ze zó onzeker is... Hulp lijkt me inderdaad de enige oplossing. Dit kan toch niet goed blijven gaan :(

3. Ssaarr

Ssaarr Fanatiek lid

18 apr 2011
    1.300
    2
    38
    Na mijn weten is hij haar hardstikke trouw. Behalve dan die ene keer toen ze nog tieners waren. Ze zegt tegen mij dat ze ook niet echt een reden heeft om jaloers te zijn maar dat ze zo bang is hem kwijt te raken aan een mooiere vrouw als zei.

4. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.063
    3.858
    113
    Sneu voor haar dat ze zo weinig vertrouwen heeft in haar man of in zichzelf. Ik denk dat ze haar man juist weg jaagt met zulke onrealistische eisen.

5. goblins

goblins Fanatiek lid

27 okt 2013
    3.591
    3.222
    113
    ministerie van defensie
    Swifterbant
    Dat die vent dat pikt, mijn vent zou me vierkant uitlachen en als ik serieus dit door zou zetten zou hij allang vertrokken zijn.
    Lekker vertrouwen heeft ze in haar man...

6. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ik weet niet in hoeverre dat waarde heeft voor het topic, maar dat mag. :D

Ik word jaloers als mijn vriend met een (in mijn ogen) heule mooie vrouw staat te praten en ik word jaloers als hij met iemand op Facebook aan het praten is en de hele tijd in een deuk ligt, terwijl het tussen ons die dag niet zo lekker ging (beetje morrig, meningsverschil, druk en langs elkaar heen, enz.). Dan maakt het trouwens weer niet uit of het een man of een vrouw is. :p

Maar daar houdt het dan ook eigenlijk wel mee op..

7. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Haha :p

8. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.091
    7.843
    113
    Vertel haar maar dat haar man niet alleen op het werk andere vrouwen tegen kan komen. Maar ook in de supermarkt, op de parkeerplaats, bij de dokter, op weg naar werk met alleen maar mannen......misschien moet ze hem in de kast stoppen :D

9. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Mag jij wel met haar man praten?
    Jij bent ook een vrouw.
    Heeft hij wel vrienden, want ook die zullen denk ik vrouwen hebben/krijgen.
    Therapie lijkt hier toch echt de oplossing, anders blijft ze straks alleen achter.

10. Ssaarr

Ssaarr Fanatiek lid

18 apr 2011
    1.300
    2
    38
    Ze blijft er wel altijd bij als haar man thuis is en ik ben er ook haha

11. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Dan heeft ze dus echt een serieus probleem.
    Niet alleen vertrouwd ze dus haar man niet, maar jou ook niet in zulke gevallen.
    Staat wel los van de rest van de vriendschap, maar toch.

12. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    Die vriendin heeft echt een serieus probleem. Ik zou toch eens een serieus gesprek met haar hebben. Dat als ze doorgaat dat ze hem juist gaat kwijtraken aan een andere vrouw. Als ik me zo zou opstellen tegen mijn man dan was die accuut weggaan

13. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Blijkbaar wil ze dit wel, want ze gaat uit d'r pan.
    Ik snap dat je niet altijd je emoties onder controle kan houden, maar 24/7 uit je slof schieten terwijl je dit niet wil. Dat kan gewoon niet. Je hebt altijd (tot op een zekere hoogte) een keuze.

14. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Natuurlijk is dit onrealistisch en dat weet ze zelf ook wel. Haar man moet ophouden met haar tegemoet komen. Misschien is het aan haar man om haar duidelijk te maken dat hij niet bij haar weg gaat voor een andere vrouw, maar dat haar gedrag naar hem hetgeen is wat hem wel op den duur wel weg jaagt. Ze moet inzien dat het haar eigen gedrag is wat ervoor zorgt dat dit straks fout gaat. Verder moet ze als de donder hulp gaan zoeken, want dit obsesieve en claimerige gedrag is alles behalve gezond. Voor haar niet, maar ook niet voor haar omgeving en haar man.

15. Miss Appletree

Miss Appletree VIP lid

21 mei 2013
    5.119
    193
    63
    Somewhere out there
    Misschien is het handig dat zij dan maar aan het werk gaat i.p.v. haar man. Snap ook niet dat die man dat zo op zijn kop laat zitten. Als ze zo doet jaagt ze hem juist weg, lijkt mij. Ze moet hulp zoeken. Het lijkt mij dat er een onderliggende probleem is. Ze snapt toch zelf wel dat het gewoon niet haalbaar is. Wel sneu hoor voor hem en haar.

16. LinsyVH

LinsyVH Bekend lid

17 aug 2013
    700
    0
    0
    (B)
    Jeetje, wat sneu voor die man. Zij moet echt wel hulp gaan zoeken of ze jaagt haar man nog weg..
    Ik weet van mezelf dat ik nogal jaloers ben, maar zelfs dit vind ik erover gaan.

17. Vrolijkheid

Vrolijkheid Niet meer actief

Dit dus. En het zegt ook nog eens meer over haar dan over hem!

18. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.828
    3.624
    113
    Euh...? Wat voor werk hoopt ze dan dat hij gaat vinden...? Zelfs in de grootste mannensector zal je wel eens een verdwaalde vrouw tegen het lijf lopen.

19. Kaboutermeis

Kaboutermeis Fanatiek lid

16 apr 2013
    4.184
    1
    0
    Alleen OP gelezen, maar lijkt mij totaal onrealistisch en geschift.

Tenzij ze liever heeft dat haar vent de komende 25 jaar thuis zit en op de duur geen halve euro meer binnen brengt.

Kan die jobcoach haar overigens niet begeleiden daarin ;)? Dat ze accepteert dat er nu éénmaal andere vrouwen op deze planeet rondlopen?

20. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Waanzin natuurlijk of hij moet op een onderzeeër gaan werken...

Je vriendin moet terug in therapie zodat ze iets aan haar onzekerheid kan doen, want dat is natuurlijk het probleem. Jij kunt haar helpen door te vertellen dat haar wens onrealistisch is en dat ze professionele hulp nodig heeft.
    Succes

Deel Deze Pagina