Ik hou echt zielsveel van mijn vent hoor. Het is een lieve man die alles, maar dan ook alles overheeft voor mij en onze zoon. Maar soms.. is het ook zo een, tsja, MAN! Voorbeeld; Ik ben een meisjes meisje. Ik hou er van om lekker naar de kapper te gaan, te winkelen voor nieuwe kleding, make-up of frutsels voor in huis. Hij aan de andere kant; Loopt het liefste overal rond in een trainingsbroek en een t-shirt (hij heeft nota bene niks anders in zijn kast als spijkerbroeken, trainingsbroeken en een paar vesten) en gaat pas naar de kapper als hij meer begint te lijken op een egel die onder hoogspanning heeft gestaan. Idem dito voor zoon. Als man hem aankleedt dan is er ALTIJD wel wat aan te merken en nee, dat ligt niet aan mij. Of het zijn sokken die mijn zoontje droeg als baby (hoe deze elke keer weer belanden in zoon zijn sokkenbak is mij een raadsel), of het is een oranje gekleurd overhemd op een knalrood t-shirt met een groene broek. En dan de romantiek. (Nu ben ik zelf niet echt heel erg romantisch ingesteld, maar een beetje moeite mag soms wel). Nou... dit is soms wel heel (echt heel!) ver te zoeken. Als hij s*ks wil dan hangt hij zijn edele heer uit de broek alsof ik dan de hint snap en aanval alsof ik nog nooit zoiets lekkers heb mogen aanschouwen . Sexy hoor! Het maakt nu niet direct de tijger in mij los. Weliswaar heb ik dan niet te kampen met lege rolletjes toiletpapier, stinksokken naast het bed of een neuspeutenrede boer onder het avondeten... Maar MAN! Wat verbaasd het mij hoe mannen soms gewoon echt van die.. mannen kunnen zijn. moest het even kwijt, excuse me
Hahaha ik moet er wel om lachen, herken gelukkig niet heel veel. Sommige dingen wel hoor blijven mannen
Hahahaha tja heel herkenbaar. En boeren en scheten laten doet hij ook. En zijn ding uit z'n broek hangen doet hij ook. "Je mag er wel even aan zitten hoor" krijg ik dan te horen... Su-per romantisch. En toch houden we van ze he
Herkenbaar Ook dat laatste deel! Ik las het net aan hem voor en zei: goh, is dat normaal ofzo ? Waarbij hij zei: als jij het aan zou pakken en je voorgevel eruit zou halen, dan zou ik de hint ook wel begrijpen!!! Whahahahaha, nou eh, iets subtieler mag best hoor! Zo zie je maar dat mannen totaal verschillend zijn dan vrouwen.
Proest ... Zo herkenbaar. Heb me bijna ernstig verslikt in een stuk paprika om je edele heer grap ... geweldig en zo herkenbaar .....
Eindelijk!!! Ik ben niet de enige met zo'n vent!!!! Die van mij is ook zo heerlijk subtiel, geregeld staat ie tegen mijn achterste te rijden als een hond of zegt:"Hup! Broek uit!" Ja sexy schat..... Ach ja, mannen van Mars en vrouwen van Venus
He je wil een MAN of je wilt het niet he haha. Hier ook een echte man-man. Inclusief boeren laten, scheten laten en een zeer goede Al Bundy imitatie (lees; hand in zn broek). Vind het ook een teken van affectie door achter me te staan, mn borsten vast te pakken en dan TOET-TOET te doen. Aan de andere kant kwam ik vandaag thuis en was hij aan het dweilen, dus het is hem vergeven haha. En bedankt voor het edele deel stuk, ben nogal visueel ingesteld
Hier ipv toet toet : Meeeeeppp meeeepppp. Of schat zal ik ze vast houdem? Hoef je ook geeen dure bh's te kopen.
Ik dacht ECHT dat ik de enige vent had getroffen die dit paringsritueel in acht nam , maar gelukkig heb ik het fout. Dit valt dus onder de categorie billenkrabben, lichaamsgassen de vrije loop laten en gaten in de sokken. What a joy