En het ging zo goed.. Had 'nergens' last van! Maar heb net toch weer een sigaret aangestoken.. Ik rookte tussen de 25 en 30 sigaretten de laatste 11 jaar, vanaf vorige week vrijdag ben ik wezen minderen tussen de 10 en en 15 sigaretten.. Gisterenmiddag dacht ik alle sigaretten opgerookt te hebben om 12 uur, en dat was het dan.. Alleen net kwam mijn man thuis, ik zeg; heb zo'n hoofdpijn, pijn aan de oogkassen.. Heb jij niet nog een sigaretje (hij is een gelegenheidsroker).. Ja hoor, en loopt naar de auto.. Geeft mij een sigaret en zegt kun je beter niet doen, maar ik ben een echte junk en heb snel de hele sigaret opgerookt! Terwijl ik de sigaret op rookte heb ik de rest van zijn pakje doormidden gebroken en nat gemaakt, alle aanstekers uit huis kapot gemaakt en weggegooid! Ben zo boos, kan ik weer opnieuw beginnen en ben nog nooit zo ver gekomen 30 uur gestopt en weer gerookt!:x! Krijg ik nu weer alle afkickverschijnselen opnieuw, want gisterenavond voelde ik me echt grieperig! Sorry, voor mijn junky klaagzang!
Ik wil ook gaag helemaal stoppen. Vooral nu we hoogstwaarschijnlijk onder behandeling gaan, maar het is zooooo moeilijk
Het ging eigenlijk wel goed, gisteren valdispert 450 mg gebruikt en het ging super! Vandaag ook niks aan de hand eigenlijk, en was ook meer uit zeurderigheid en hij geeft me een sigaret.. en :x
Ik tel gewoon door in uren, ik kan me ook niet voorstellen dat het afkicken weer helemaal opnieuw begint want ben het roken nog steeds helemaal zat, ga eten, douchen, uitgebreid tanden poetsen, veel drinken en schone kleren aan en ga gewoon verder! Heb het boek van allen carr desnoods nog en ga gewoon door!
Open een rekening of koop een spaarpot, het geld wat je per dag of per week uitgaf aan cigaretten stop je daarin. en na een maand gestopt mag je voor jezelf een beloning kopen van het geld wat over is.
Ik ben mijn vorige zwangerschap helemaal niet gestopt (wel veel geminderd) en ik wil nu niet zwanger raken voordat ik ben gestopt.. Maar sinds ik ben begonnen met roken heb ik nog nooit! een dag zonder roken gedaan, dus was zo trots op mijn 30 uur! Morgen ga ik zwemmen en dit weekend sinterklaas dus ik hou me gewoon bezig! En dan moet ik er door zijn, want ik hoor lees overal dat het 3 dagen duurt voordat de lichamelijke verschijnselen weg zijn..
Ze zeggen binnen 24 uur is de nicotine uit je lichaam. Binnen 3 dagen is je lichaam niet meer verslaafd. Na 3 maanden heb je het automatisme afgeleerd. En na 3 jaar kom je niet meer in de verleiding om te roken. .. maar goed, leuke feitjes en zo, maar mij is het ook nog niet gelukt
Ja ik bespaar ongeveer 200 euro p/m, dus ik mag na 4 weken van mezelf lenzen kopen, kost ongeveer 100 euro.. En dat heb ik allang niet meer gedaan, want vind het altijd zo duur.. Dus dat is voor mij een echte beloning, want ik vind mijn bril echt verschikkelijk, zeker met de feestdagen.. En ik kan het niet kopen zonder te stoppen..
Goede stok achter de deur! Je kan het! en van die andere 100 een mooi jurkje bij de steps of zo scoren voor de feestdagen!
Haha inderdaad, mijn moeder is nu 15 jaar gestopt, en heeft na het eten nog steeds zin in een sigaret..
Meid, wees niet zo boos op jezelf. Het is hartstikke goed van je dat je wil stoppen met roken. Je hebt nu een nieuwe kans gekregen om te stoppen Het is mij pas na 3 pogingen gelukt om te stoppen, ik ben er nu 1,5 jaar vanaf. Succes, je kunt het!
Ik ben ook "gestopt" sinds september dit jaar, ik rook nu alleen af en toe een Ezmoke ( zo'n waterdamp sigaret). Ik heb met name in de avond en als ik in kroeg sta er behoefte aan, en zit dan ook echt op mijn handen. En nog werkt dat niet altijd, als met mensen ben die roken dan biets ik lag gauw n sigaretje, hierdoor rook ik nu ongeveer nog 2 sigaretjes in de 2 weken (dus echt op n feestje of kroeg dus) maar daar buitenom niet meer dus. Ik heb 17 jaar lang 2 pakjes per week gerookt en heb het tot nu toe nog nooit zo lang volgehouden als nu,
Eigenlijk zegt mijn man net wel wat goeds.. Dat ik me eerst zo goed voelde was toen ik gestopt was en nu voel ik me rot en heb ik gerookt.. Dus eigenlijk is dit wel goed geweest, ik ben het roken gewoon echt zat en zal er even door moeten maar voel me eigenlijk beter als ik niet rook!
Dat is ook precies hoe het is. Je hoeft niet meer te roken, heerlijk toch! Ken je het boek De Opluchting? Dat hielp mij veel meer dan Carr. En ik heb een weekje halve pleisters gebruikt, dat werkte voor mij perfect om de eerste dagen door te komen. Nu 7 jaar gestopt!
Sorry geen tips voor je want rook zelf ook.maar 2 per dag tegenwoordig in plaats van een pakje Maar waar ik wel nieuwsgierig naar ben is waar je de tijd vandaan haalt om zo veel te roken. Sinds onze zoon er is vind ik dat roken echt veel tijd kost. Of ben ik gewoon raar? Hihi. Wil wel even zeggen dat je het kunt! Succes hoor zethem op
Kom op meid!! Je kan het! ik ben nu meer dan 1 jaar gestopt, en mis een paar keer per week mn sigaretje. Hooguit 3 of 4 keer denk ik er in een flits aan. Maar meteen erna denk ik dan.... NEE!! mn vriend rookt nog wel, maar stopt ook heel binnenkort. Doorgaan hoor, succes!!!
Vrij weinig, hij rookt ook echt sporadisch.. En had volgens mij wel door dat ik echt boos was.. Wie geeft nou een sigaret aan een nicotinejunky? Thnx voor alle positieve reactie's, het voelt ook zo anders dit keer, het gaat me echt wel lukken! En zoveel roken op een dag! makkie! voordat ik mijn ogen fatsoenlijk open heb, heb ik er al 2 op.. eten, weer 2.. iets schoon gemaakt weer 1 sigaret, reclame sigaret, gespeeld met de kleine, sigaret.. de hond uitlaten 2, soms 3 sigaretten... etc. etc. Een sigaret kan ik in 1 min. oproken, dus ben ik in principe max. 30 min. per dag kwijt en 's avonds heb ik natuurlijk wel wat meer tijd, dus rook ik ook echt veel.. heb in het verleden ook een tijd 2 pakjes p/d gerookt, maar toen rookte ik ook binnen en in de auto, dat was wel echt heel erg! btw, heb nog niet weer gerookt en mis het ook niet