Man man man... MAN!

Discussion in 'De lounge' started by Partyrocker, Nov 3, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ongeduldje31

Ongeduldje31 Fanatiek lid

Jul 16, 2011
    1,001
    29
    48
    *proest*
    Joggingbroeken en vesten..check.
    Maar hij heeft ook zijn goeie momenten :D

2. MamaTal85

MamaTal85 Fanatiek lid

Sep 13, 2011
    2,088
    204
    63
    NULL
    NULL
    Zooo herkenbaar! En vooral dat van die edele heer! Pfff...

3. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Dat mannen van Mars komen en vrouwen van Venus is één ding, maar welke geniale geest heeft ooit verzonnen dat 'de slang met één oog' loslaten DE manier is om vrouwen in katzwijm te laten vallen !?

En het ergste is nog;

Geef ik geen sjoege. Dan begint hij er mee te 'helikopteren'. Nou, vanaf dat moment kan je je erwtensoep drie maanden goed houden als je het in mij zou proppen. Kouder wordt ik niet.

4. Lelie137

Lelie137 Fanatiek lid

Jun 9, 2012
    1,576
    209
    63
    Limburg
    Pfieuw wat een opluchting dat die van mij niet de enige is die zo'n paringsritueel (haha) heeft!

5. mamabri

mamabri Niet meer actief

* ziet het voor zich* :D en doet me denken aan een show op de tv (ben de naam kwijt) met allemaal blote mannen die stonden te zwaaien met hun leuter, had mijn tante opgezet, ik was een jaar of 16, echt je kon mij opvegen :p:p:p

Volgens mij als mijn man dit bij mij zou doen, zou het perfect als anticonceptie werken, niks geen pil, spiraal of sterilisatie, gewoon zwaaien met je piel en er komen geen kinderen........:D

6. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Hahahahahaha! Geweldig!!! :D

7. Joycey

Joycey Niet meer actief

:D Ja nou, ik begrijp het ook niet hoor! Waarom je pielemuis eruit halen en mee staan zwaaien??????? Welke vrouw vind dat nou opwindend? Welke? Ik kan het mij echt niet voorstellen ;)

8. vivianbraak

* Heeft nu echt de slappe lach !!! * :D:D

9. Butchke

Butchke Niet meer actief

Hahaha hilarisch maar oooh zo herkenbaar.

10. vivianbraak

Iedereen kijkt me hier aan van huh? :( Ik rol echt van de bank af GEWELDIG dit!!!

11. Ongeduldje31

Ongeduldje31 Fanatiek lid

Jul 16, 2011
    1,001
    29
    48
    Idem hier

12. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Oké ik zie in mijn oog hoek de Al Bundy houding!

13. Partyrocker

Precies!
    Maar goed, mannen zijn wat simpeler. Misschien denken ze dat het hetzelfde effect heeft als een rode lap een stier of een bot voor hond?

Nou goed, zolang hij nog geen "apport" zegt als hij zwaait moet het goed zijn toch?

14. Joycey

Joycey Niet meer actief

Tja... Apport of niet - ik heb liever een bak koffie :D

15. beautevil

beautevil Fanatiek lid

Dec 23, 2011
    2,156
    1
    38
    in het oosten !!
    Mijn man kwam een keer binnenlopen terwijl ik telefonisch in gesprek was met mijn mams. Kijk ik goed loopt ie continue door de kamer met zijn edele heer en de rest van de entourage door zn gulpgat heen. Heb me kapot gelachen en de verbinding maar verbroken. haha de hint was duidelijk.......... Mannen ..............

16. Partyrocker

Oja doet mij denken aan een stunt die hij regelmatig uithaalt.

Zie het voor je;

Ik zit nietsvermoedend achter de computer en ja, daar zit ik dan best wel diep in zeg maar. Man komt naast mij staan en zegt; "kusje!"
    Nou, nog half in gedachten ga ik dus met mijn wang/mond naar de zijkant toe omdat ik zo lief wil zijn een kusje te geven, maar aan de andere kant niks van de trending ZP topics op dat moment wil missen.

Drie maal raden wat er dan een kusje wil. Uhuhhhh. Het wormvormige aanhangsel van man in plaats van man zelf.

17. Sanne1985

Sanne1985 Niet meer actief

Die van mij doet er ook nog een horkerig dansje bij..

Na 13 jaar snapt ie nog steeds niet dat het op die manier niet werkt :cool: Nou ja, misschien helemaal in het begin in bezopen toestand.Maar tegenwoordig drink ik niet meer, dusss.

Hij wil nog wel eens "romantisch" voor me koken. Erg lief.. Maar wie mag de spatten vet, stukken gepelde ui, en de aangekoekte zelfbedachte saus schoonmaken?
    Juist ja..

Halen jullie mannen de vuilniszak er zelf uit? Hier wordt afval net zo lang naar onder gedrukt totdat de zak knapt. Dus als ik m er uiteindelijk zelf uit haal zit ik onder de drek . Zo irritant!

18. Partyrocker

Toch niet met de handen achter het hoofd en dan 'losjes' met de heupen wiegen???
    Anders sluit ik mij daar ook bij aan!

19. pinter

pinter Fanatiek lid

Jan 9, 2010
    4,015
    1
    36
    noord limburg

Wahahaaaaa ik wist niet dat jij ook een relatie met mijn man had.
    Op de trainingsbroek na klopt het gewoon helemaal..hij loopt dus maar wat graag in zo'n werkboek rond die je bij de Boerenbond kunt kopen.
    Vanmorgen had hij zoonlief aangekleed,een spijkerbroek uit de wasmand gehaald(vuile was:() en zijn pyjama jas maar aangelaten,kon toch wel;):$:(

20. mamabri

mamabri Niet meer actief

whahaha ik zie mijn ex voor me :D:D:D Wéér een reden dat het mijn ex is.......:p

Share This Page