geweldig dit topic sommige dingen herken ik wel maar dat van edele heer eruit dan gelukkig weer niet hier gaat t gelukkig vrij vaak vanzelf
Ik ga zo maar eens voor hem staan beetje heen en weer schudden met mijn borsten, benieuwd wat zijn reactie dan zou zijn.
Ohh gelukkig medelotgenoten haha ik dachtal ben ik de enigste Ohh idd, maar andersom niet snappen dat ik toch op een andere manier warm wordt een knuffel of kus... Nee dan is ie tv aant kijken ofzo.. Heeft iemand de gebruiksaanwijzing?
Omg, gelukkig zegt die van me dat niet Maar merk wel dat die van mij steeds vaker gestimuleerd moet worden tot romantiek want hij hangt er dan nog net niet uit, maar het scheelt weinig
Whahahahahaha ow zie het al helemaal voor me Nu moet ik inene aan Budgy de kleine helikopter denken hahahaha
Mijn lachspieren waren al overbelast door een feestje van gisteravond, maar nu is het toch echt wel helemaal mis hahahahaha
Eigenlijk is het ook mijn eigen schuld wel een beetje. Soms word ik er zo moe van dat ik maar even 'toehap'. Dan is het zomaar weer zeker drie weken consequent zijn om het hem af te leren.
Ik ben me onderhand serieus aan het afvragen welke vent ermee begonnen is en hoe hij in vredesnaam op het idee is gekomen dat wij vrouwen zulke paringsdansen onweerstaanbaar vinden.
Wat ben ik blij..! Dat die van mij dat niet doet. Hij heeft of een nette spijkerbroek aan, of zo'n nette zwarte stoffen broek. Hangt nooit zijn zaakje eruit.. Maar daarbij... Ik heb een romanticus maar aks hij zin in wat actie heeft, sleurt ie me mee naar bed, of gaat meer kroelen en kusjes geven (Oke soms grijpt ie naar de borsten, maar dat is nog acceptabel als het met mate is)
WTF niet toch.... Echt niet hè... Hier gebeurd dat dus niet .. Hopelijk geen reden om me zorgen te maken maar ik vind het verhaal op zich al zooo onsmakelijk laat staan dat ik het moet aanschouwen... Hilarisch dat wel, maar die van mij kan lange tijd droogstaan verwachten als hij dit probeert te doen..
Goh.... dus er zijn echt mannen die dat niet doen? Ik dacht dat ze dat allemaal deden... Hier na het douchen ook standaard een blote-piemel dansje voor mijn neus. En ook altijd even zijn spierballen showen. Heeft hij dan eerst in de badkamer voor de spiegel geoefend en dat wil hij dan even laten zien. ik zeg altijd maar oooh en aahhh en dan vertrekt hij weer. Meestal laat hij dan bij zijn vertrek ook nog even een scheet... terwijl mijn man geen type bouwvakker is ofzo.
Hij duwt hem ook weleens tussen zijn benen zodat hij net een meisje lijkt... Dan staat hij met geluk 2 weken droog. Vind ik echt niet sexy...
Jawel hoor. Ben je nu verbaasd? Daar ben ik dus verbaasd over... Waar heb je jouw nette vent gevonden? Schijnbaar zijn er in jou omgeving meer van dat soort mannen, want je bent verbaasd over de mijne.. Dusss, waar woon jij?
Mijn man staat ook niet te zwieren met z'n slurfie hoor. Haha. Zou dat ook alles behalve aantrekkelijk vinden. Krijg wel tiet opmerkingen naar mijn hoofd... en hij kan ook wel eens "perongeluk" uitschieten. Maar dat was t ook wel
Nou ook hier een man die dat ECHT NIET doet. Moet er ook niet aan denken ook, vind het grappig om te lezen hoor, daar niet van, maar als hij het zelf zou doen, zou ik maar heel kort wat met hem gehad hebben en al zeker niet met hem getrouwd zijn.