Man man man... MAN!

Discussie in 'De lounge' gestart door Partyrocker, 3 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Vertel ff waar je woont weet ik waar ik mn vent moet zoeken die geen piemeldansjes doet..

En hem tussen zn benen stoppen doet die van mij ook om hem er vervilgens weer uit te laten "ploppen"

2. mamabri

mamabri Niet meer actief

Nou, als ik jullie zo lees doen jullie mannen dit nou echt dagelijks? Of af en toe? Ik kan me er weinig bij voorstellen nl :) Mijn ex ging wel eens raar dansen, maar dat was het wel zo ongeveer. Mijn huidige man houd best van een geintje, maar zal zoiets echt niet doen (gelukkig :)) In elk geval hangt hier niet zomaar iets uit zijn broek, wordt ik niet zomaar vastgegrepen en aan dansjes met rondslingerende slurven doet hij echt niet.

3. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Hahahahaha, omg, dat is echt te erg.

4. Saja87

Saja87 Niet meer actief

hij slingerd wel altijd mrt zn zwans als hij ut de douche komt dus dat dagelijks.
    De dansjes etc niet.

5. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ik zou soms echt wel een piemel willen hebben, zou de hele dag helikopteren. Lijkt me geweldig!

Maar goed, hier een man die ook zulke dingen doet. Is heel normaal toch. :D

6. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Of als ze dan wat teveel gedronken hebben en om 4 uur snachts naar bed komen en dan met hun zatte kop tegen je aan gaan lopen rijden. En dan beledigd zijn als je zegt dat ie moet kappen, van je af moet blijven en gaan slapen!!

Dat met die kleding ook ja. Vroeg laatst nog of ie even een romper wilde meenemen van boven. Komt ie aan met de romper die ik die ochtend nog in de wasmand gegooid heb. Een schone graag!

Oh en als ik savonds weg ben en hij legt dl in bed dan tref ik haar vaak genoeg aan met het truitje en maillot dat ze die dag aanhad ipv een pyama.

7. mamabri

mamabri Niet meer actief

Okee.......:) Als mijn man dat zou doen zou ik vragen of dat een functie heeft of dat ie een föhn nodig heeft of zo......:p

8. mamabri

mamabri Niet meer actief

Nou jij het zo zegt, ik roep altijd dat ik wel voor 1 dag een man wil zijn, mag jij raden wat ik dan zou doen :D Lijkt me voor 1 keer wel grappig.

9. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ik zou de heeeeele dag met mn piel spelen en hem te pas em te onpas aan mijn man laten zien hem er uit laten ploppen en hem in zijn gezicht swaffelen.

Ohh dat is wel heek erg :D

10. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63

Dan leren ze ook eens hoe het is:D
    Of de halve nacht tegen je aanrijden pfffff en nog klagen dat ze er last van hebben, hallooooo waar denk je dat ik last van heb dan...

11. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    tja sorry het is toch echt zo.. ik heb hem meiden.. die ene die dit niet doet hahaha

ik woon in Breda maar of daar meer van dit soort exemplaren rondlopen durf ik niet te zeggen.. het feit dat we al een jaar of 17 samen zijn zeg twel iets denk ik..

12. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL

Mijn ex kwam ook uit breda en die deed dit ook hoor!! Ik heb een vriendje gehad die niet zo was maar dat was echt een nerd, sorry hoor.

13. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    hahaha.. nou ik zeg echt niet dat alle mannen uit breda het niet doen.. die van mij niet in ieder geval.. en nee het is geen nerd.. maar ja geen idee wat anderen vinden .. moeten ze lekker zelf weten.. ! Ik ben blij dat hij dit gedrag niet vertoond. Alhoewel het me wel een avondje lachen opgeleverd heb..

14. SDonya

SDonya Niet meer actief

Herkenbaar!

15. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Hahaha geweldig geschreven.
    Ik lach me rot en dan om 6,00 uur in morgen.
    Gelukkig is mijn man perfect Hahahaha NOT ;) :D
    Ben toch wel blij dat er nog meer van zo'n soort mannen zijn ;)

Maar gelukkig Laat hij zijn edele heer binnen.

16. sasjuh

sasjuh Fanatiek lid

8 jun 2010
    2.558
    1
    0
    operator
    In mijn vel

Whahahahaha dat zou ik ook doen, en dan als ie net slaapt gheghegheghe

17. mamabri

mamabri Niet meer actief

Mijn man komt ook niet uit Breda, maar uit een klein stadje in Twente. Ik ga er van uit dat de meeste mannen dit niet doen, zowel, heb ik diep medelijden met deze vrouwen.....
    En een nerd is mijn man zeker niet :p:p:p Gewoon netjes opgevoed!

18. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

21 okt 2011
    2.386
    1
    36
    verzorgende ig
    als ej t boek mannen van mars en vrouwen van venus leest ga je sommige dingen begrijpen maar dat ze hun piemel eruit halen enzo daar staat niks over in vind t echt grappig zie t ook helemaal voor me gelukkig doet ie van mij dat niet er zijn wel subtilere hints om te laten weten dat je wat wil
    helpt t niet om dat te bespreken??

succes

19. mamavanmeisje

mamavanmeisje Fanatiek lid

17 jan 2010
    3.076
    0
    0
    Er zitten hier toch ook een paar mannen op het forum? wat zou ik graag hun reactie hierop lezen! :D

Ik lig helemaal in een deuk! Eerst je spierballen laten zien en na goedkeuring een scheet laten? Oh ik zou daar zo op afknappen!!!!

Ik weet opeens weer waarom ik het zo fijn vind alleen ;)

20. Bibiche79

Bibiche79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.364
    0
    0

Deel Deze Pagina