Hahaha die van mij is ook heus wel romantisch hoor! Maar af en toe is hij gewoon lomp. Ik lach wel smakelijk om de verhalen hier haha heerlijk topic dit
Mijn kerel vroeg gisteravond waarom ik zo hard aan het lachen was, dus ik las een stukje voor over het piemeldansje; dat met die handen boven het hoofd en heupwiegend zijn geval naar voren stootte... Jullie mogen drie keer raden wat hij vanochtend om kwart over zeven deed, toen hij naakt onder de douche vandaan kwam en naast mijn bed ging staan? OMFG!!!!!!! Jullie zijn een slechte invloed op mijn vent ! Dit gaat me 3 maanden kosten om het uit zijn systeem te krijgen.
Ik ben werkelijk in shock, dat er zulke mannen bestaan!! Mijn vriend is altijd supergalant, naar de laatste mode gekleed en heel romantisch. Als hij met me wil vrijen ( seks is zo'n bot woord, gebruiken wij nooit..) dan kan ik een spoor van rozenblaadjes volgen naar mijn slaapkamer, waar ik door hem op het bed getild wordt. Eten doen we altijd bij kaarslicht... en zwaaien met zijn ding??? Nee dat zal hij nooit doen. - - - - - - - - - - - - - yeah right... zou ik misschien willen, nee hoor ik vind het allemaal te herkenbaar hahahaha Mijn vent is zo romantisch als een betonmolen ..hihi. Maar veel te zwaaien valt er voor hem niet met een bijna 13-jarige meid in huis. Het liefst loopt hij de hele dag in trainingspak aaaarrgghh!!! Hij kan wel lief zijn hoor, maar om eerlijk te zijn, zou zo'n zacht eitje me ontzettend gaan irriteren denk ik ..
Dat is toch echt je eigen schuld... no way dat mijn man dit te horen / lezen krijgt.. Het is nu al bijna niet te doen hier in huis
Oh, haha. Om heel eerlijk te zijn ben ik blij dat ik niet een typische man heb. Hier een man die geen scheten/boeren laat (althans niet in mijn bijzijn) en zwaaien met zijn pielemans als hij s*x wil, zal hij echt nooit doen. Hij draagt altijd leuke kleren en als ik dit zo teruglees ben ik echt héél blij met hem!
Nou die van mij loopt bijna nooit in trainingspak (wel in 20 jaar oude t-shirtds/truien, hoe vaak ik ook zeg: koop dan nieuwe... zelfs kado geven heeft geen zin), en ik heb hem (thank god, niet zo'n behoefte aan ) ook nog nooit zijn schwanz uit zijn broek zien hangen, maar hij is geen zacht eitje hoor! TS: hahahahaha! Leuk geschreven. Behalve het gezwaai met edele delen hier erg herkenbaar: waar vinden ze toch altijd die te kleine sokken voor de kinderen?????
Mijn eigen gorilla trekt gewoon de kleding van de vorige dag aan bij de baby, omdat hij zelf niet zo goed weet wat hij hem aan moet trekken. Dus wanneer de baby over zijn eigen shirt heen gespuugd heeft (melk), dan gooi ik het in de was, en dan zie ik hem (die ene keer dat VL hem heeft aangekleed) hetzelfde shirt met opgedroogde melk dragen. Maar het is dan wel een setje
Ah jakkes wat een vieze verhalen (mannen) hier allemaal. Mijn man zou NOOIT zijn edele heer () uit zijn broek halen zon type is hij helemaal niet. En ook niet zomaar aan mijn edele delen zitten (hooguit in bed) Maar goed, we komen op dit moment ook al 1,5 jaar niet tot seks dat is de andere kant...
Volgens mij zijn de meeste mannen eigenlijk best wel viezeriken.. Sommige hebben alleen wel geleerd zich een beetje in te houden als ze bij een dame zijn haha.. En natuurlijk heb je altijd uitzonderingen. Maar ja, als je dan al 1,5 jaar geen sex hebt, lijkt me dat toch minder fijn dat een "viezerik"...
Nou, dat is dan persoonlijk, want ik zou echt geen sex kunnen hebben met iemand die boeren en scheten laat waar ik bij ben en zijn pielemans uit zijn broek haalt. Bij mijn man is het ook geen kwestie van "afgeleerd" gedrag, zo zit hij gewoon niet in elkaar. Mijn vader ook niet trouwens, als je bij ons thuis een boer liet werd hij echt boos daarover (kan natuurlijk niet over het pielemans gebeuren spreken bij mijn vader haha).
Ik herkende je helemaal niet door je andere avatar! Ik denk partyrocker? Dat is vast een foutje, *gaat nu je openingspost lezen* Hahahaha dat van dat edele deel eruit hangen doet die van mijn ook vreselijk alsof ik er ineens zin in krijg , ik blijf het rare dingen vinden...