Nou, vandaag kreeg ik een foto via de whatsapp van zijn slappe piemel.... (was schijnbaar een leuk grapje) moest meteen aan dit topic denken
Wij hebben er samen smakelijk om kunnen lachen. Man gaf eerlijk toe dat er toch best wat herkenbare dingen in het stukje van TS stonden
Nog zo'n mannenvoorbeeld waar je grijze haren van krijgt; Als mijn vriend ziek is ligt ie plat en dan denkt ie dood te gaan als ie al zijn grote teen in beweging moet zetten, maar als ik ziek ben (lees: wcpot van dichtbij inspecteren dankzij buikgriep) heeft meneer het lef om te vragen wat ik gekookt heb :x Die dag was het me zelfs zo slecht dat ik onze meid naar oma heb moeten brengen (met veel.tussenstops....) maar nee hij wou weten wat de pot schafte, nah als ie mee.was gegaan naar de wc had ie kunnen zien wat de pot schafte....
Ik herken best veel.. Gelukkig laat hij zijn broek omhoog en danst na het douche wel om zijn spierballen te laten zien 😒 met de kindjes die combinaties die hij ze aan doet 😒 meestal vraagt hij aan mij pak ff kleren voor de kids.. Scheten en boeren doet hij niet waar ik bij ben maar wel als hij met de kids alleen is.. Want dan rennen ze naar mij dat papa een scheet/boer heeft gelaten haha en geeft vervolgens de kinderen de schuld met resultaat dat als de middelste een poepje laat dat hij ook meteen hard zeg ohhh ..... (Zijn jongere broertje) heeft een poepje gelaten.. In Albert Heijn ofzo haha schaam schaam dan hoor... Verder romantisch kan die van mij wel zijn.. Meer als ik haha.. Tieten pakken wilt hij ook wel is doen.. En kont ook 😒 is wat minder.. Verder oogt hij wel 'normaal' haha trainings broek draagt hij alleen na het douche savonds .. Ik loop er nu meer in.. Zo lekker voor je buik.. Beter dan positiebroek ..
Haha super herkenbaar. De mijne is ook onwijs trots op zn scheten. Tijdje geleden zaten we in de auto met een vriend van ons. VL laat een scheet die zó ontzettend stinkt dat onze vriend de auto onder kotst........ minder grappig. Maar een lol dat ze hadden met zn 2en...
Mijn vl heeft laatst terwijl ik achter de pc zat, zijn stijve lid in mijn gezicht geswaffelt. Kwam nog best hard aan ook. De grappenmaker. Gelukkig hebben we totaal dezelfde humor en kon ik er niet boos om worden.
oh ja en het ZIEK zijn.. bah zeg... ligt de hele dag in bed en maar klagen klagen klagen... of slaapt op de bank en snurkt dan zoooo gigantisch hard dat het me echt irriteert....
Gister dit topic laten lezen aan vriend.. Hij is militair,.bijna iedereen deed na het douche even 'het' dansje! Je kon me opvegen ik zag ze al staan allemaal naast elkaar! Haha
Ieeeeeeeeeeeeeeh, ik moet meteen hier aan denken! Kwam een Duitse collega van mijn man mee aanzetten. Touch my tralala..... Family Filter Disclamer
hier ook zon vent en eerlijk???? ik zou niet willen ruilen!! oke soms is het zwaar irritant haha maar ik houd wel van die humor.
hahahahah geweldig ik lig helemaal dubbel bij het lezen!! ik heb ook 1 keer zo dubbel gelegen; wij kijken een serie durf even niet de naam te zeggen, schiet me even niet te binnen... je had een blonde man die altijd de vrouwtjes kreeg en legde hij uit hoe hij dat bij iemand voor elkaar had gekregen. had een date die saai was, ze ging even drinken halen en toen ze terug kwam stond hij naakt in de kamer hahah en hup geen saaie deed meer. mijn man... hahahah je voelt hem al aankomen! ik ga de volgende dag naar de wc kom in terug staat hij naakt in de kamer, TADAAA!! hahaha ik lag helemaal dubbel!! hij trouwens ook hahahaha