Echo met 6 weken en 2 dagen, hartje te zien?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Yustin, 14 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yustin

Yustin Fanatiek lid

6 jun 2007
    1.014
    0
    0
    he meiden, ik ben zwanger geraakt door icsi en ben nu 5 weken zwanger.
    Volgende week krijg ik de eerste echo. Ik ben dan presies 6 weken na de tp en 6 weken en 2 dagen na de punctie.

Wie heeft er ook zo vroeg een echo gehad? Wat was er te zien? Hoe verliep de zwangerschap verder?

Dank jullie voor de antwoorden
    xxx

2. bebietje

bebietje Actief lid

6 jan 2007
    170
    0
    0
    Ik ben 2 weken geleden met een collega geweest voor een echo, zij was toen 5,5 zwanger, kreeg een inwendige echo...en daar zag je iets...en een knipperlichtje dus hartje :) volgens de echodame had mijn collega geluk dat ze het hartje nu al zag kloppen!

Gisteren is ze voor de 2e echo geweest en dus 7,3 zwanger...en met een uitwendige echo was het vruchtje en het kloppende hartje goed te zien!

Hoop dat je er iets aan hebt! Ik duim voor je!

3. r1986

r1986 Actief lid

6 jul 2009
    173
    0
    16
    NULL
    NULL
    hai wanneer heb je de echo prcies?ik heb zelf ook vrijdag een eerdere echo, waarschijnlijk ben ik 5 a 6 week.spannend he?!

4. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Ik heb bij de 6 weken en 3 dagen geloof ik een echo gehad en daar was het hartje mooi op te zien :)
    Maar heb ook weleens gehoord van mensen dat het toen nog niet te zien was maar een week erna wel!

5. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Kan wel hoor, ik had ook met 6 weken 3 dagen een hartje. Maar het kan ook wat later gebeuren. Hoop dat je wat ziet! Spannend zeg!

6. Gerritsen

Gerritsen Niet meer actief

Het hartje kan al gaan kloppen bij 5 weken en 3 dagen zwangerschap.
    Meestal gebeurt het tussen de 5, 3 weken en de 6,2 weken.

Mijn eerste echo was met 7,0 weken en daar zag je het hartje al heel mooi kloppen.

Bij mijn vorige zwangerschap kreeg ik hem met 6,1 weeek en toen klopte het hartje ook al heel mooi.
    Helaas is deze zwangerschap misgegaan.

Succes en geniet ervan

Gr Samantha

7. Elmo

Elmo Niet meer actief

Hier tweede zwangerschap na ICSI en beide keren bij de eerste echo hartactie gezien!
    Was beide keren rond de 6 wk!

8. babs81

babs81 Niet meer actief

Heb vandaag een echo gehad bij de gyn. dus 6,3 en het is wel heel klein.. maar je ziet wel "iets" en hartje zag je kloppen

9. Yustin

Yustin Fanatiek lid

6 jun 2007
    1.014
    0
    0
    Whow meiden, bedankt voor jullie reacties!
    Ik moet om presies te zijn volgende week woensdag..
    Ik vind het zoo vreselijk spannend..
    Ik hoop natuurlijk een hartje te zien, al zegt dat niets over of de zwangerschap goed gaat verlopen verder.Ik lees vaak dat er soms later toch iets mis kan gaan. raar is dat he? dat je eerst een hartje ziet en daarna niet meer..
    Bah ik moet er niet aan denken

xxx

10. Yustin

Yustin Fanatiek lid

6 jun 2007
    1.014
    0
    0
    @r1986, zeker spannend, ik hou het ook niet meer van de zenuwen

@Gerritsen, wast vreselijk dat het nog mis is gegaan toen zeg..bah

@babs81, super zeg vandaag een echo gehad!!

@ Alle adere meiden die zwanger zijn!! geniet ervan en gefeliciteerd natuurlijk

xxx

11. Ckialita

Ckialita Bekend lid

28 jan 2009
    993
    0
    0
    Bij mij was met 6w3d geen hartje te zien, met 8w3dagen wel. Jammer genoeg is het later nog fout gegaan. Met 6w3d zagen we alleen een mooi vruchtzakje. Dit wil natuurlijk niet zeggen dat als je geen hartje ziet, het fout gaat ;)

12. Sunshine1975

Sunshine1975 Actief lid

1 feb 2009
    264
    0
    0
    Ik heb ook een echo laten doen omdat ik in April een mk heb gehad en wilde nu wel wt zekerheid, en ben naar het zk gegaan en kreeg daar mijn echo met 6 weken en 4 dagen en er jahoor daar konden we heel goed het hartje zien kloppen.
    Nu hebben we 26 okt een echo bij de vk. En dan ben ik 9 weken en 3 dagen.

Liefs Sun

13. Yustin

Yustin Fanatiek lid

6 jun 2007
    1.014
    0
    0
    owh wat spannend allemaal zeg

Deel Deze Pagina